{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forge Bov Cupra
  • #1   9. sep 2011 Tror ikke det kræver det store. den erstattes højst sandsynligvis den originale. også følger resten med den nye bov

  • #2   9. sep 2011 der medfølger mont. vejledning og det er meget let.
    der er lidt slanger osv. da den org. recirkulerende blow off er elektrisk styret, og denne fra forge er vaccum styret. men der er både stik og vaccum slanger med. og en adapter du sætter ved dit indsugnings manifold til at trække vaccum. denne fra forge er også recirkulerende og giver ikke noget pift eller noget, den kan bare klare højere tryk end de originale.
    men du kan også bare købe en 2010 org. bov hos Seat. den kan også klare masser tryk og koster omkring det halve.


  • #3   9. sep 2011 Andreas: Det er mere pga den kan klare mere tryk jeg skal ha den, Jeg har fundet en billigt, så tror jeg snupper den smiley

  • #4   9. sep 2011 Jeg har den på min. og syntes den virker fint. og den laver ikke det er "piiift" smiley
    og ellers er du velkommen til at skrive hvis der er noget ved mont. der driller smiley


  • #5   9. sep 2011 Perfekt.. Det vil jeg gøre, tak! smiley

  • #6   9. sep 2011 Der plejer at følge et par forskellige fjedre med så den kan tilpasses det ladetryk du kører med. Det gør der i hvert fald på dem jeg har på lager.

    Den burde fint kunne holde det ladetryk du skal køre med på en KO4 turbo


Kommentér på:
Forge Bov Cupra

Annonce