{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UTUNE FIL??
  • #1   15. sep 2011 thomas landberg er den bedste efter mine øjne, måske ikke den billigste med hans arbejde spiller bare

• #2   15. sep 2011 3000,- synes jeg er lidt for dyrt for en fil smiley

Men kan godt være jeg bliver nødt til det...

Ellers andre der kan få nogle rabatter hos landberg?

• #3   15. sep 2011 Kontakt Thomas Landberg ham selv så er jeg sikker på han nok skal finde ud af noget til meget fornuftige penge.

Rune

• #4   15. sep 2011 Det var vidst ham jeg snakkede med i mandags, fik en pris på 3000,-

Selvom det nu er 2. gang jeg skal handle der smiley

• #5   15. sep 2011 Gjorde du opmærksom på du er tidligere kunde?

Men ja sådan en fil koster 3000kr, men ved ikke hvis du stadig har din Utune.

Hvilken bil skal filen laves til?

• #6   15. sep 2011 Du kan købe en fil af mig for 2.000 kr. Skriv en PB, hvis du vil have yderligere info smiley

• lars n
    lars n Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 463
  • #8   15. sep 2011 Min nye bil er en:

VW POLO 9N 2002 1,4 TDI 75 HK

Skulle gerne op og have 100HK

Kunne have interesse smiley

• #9   15. sep 2011 mener en fil til utune koster 1700kr prøv og ringe og sig du har en ulåst utune og hva det koster, han er vildt flink

• #10   15. sep 2011 Har jeg sagt smiley

Han sagde at filen kostede 3000,- selv Utunen koster 1700,-

• #11   16. sep 2011 Bay

hvordan kan det være du sælger ikke lever op til forventningen?, RH motorsport måtte lave dit arbejde om på en kammerarts leon 1.8t

Bla. sagde at den fik alt alt for meget benzin. mm.

• #12   16. sep 2011 Hasbro
    Det kender jeg ikke noget til. Det har din kammerat ikke nævnt noget om.
    Det var selvsagt blevet fejlsøgt, hvis han havde sagt det til mig frem for at gå til RH Motorsport.
    Jeg har ikke fået andet end positive tilbagemeldinger på mine tuninger.

• #13   16. sep 2011 Skal du bruge din Utune skal du købe filen hos Landberg for at få den kodet korrekt til boksen

• #14   16. sep 2011 Jeg ville smide de 3000kr hos Landberg for sådan en fil. Det er et meget anerkendt firma og jeg har haft 4 biler med TFSI motoren som alle har kørt med Landberg software og jeg har aldrig haft nogle problemer og hvis der er har været noget har det 100% af tilfældene været noget mekanisk.
    Service og ekspertise er helt i top hos Landberg. De bruger ofte rigtig meget ekstra tid på lige at tweake eller gøre oplevelsen endnu bedre.

Det er jo sådan at mekaniske fejl/mangler/software opdateringer ofte viser sig ved tuning og folk er tit hurtige til at dømme og tro det er tuningssoftwaren det er galt med.

Det jeg vil frem til er Landberg kan du regne med 100% og det virker. Og så er det jo heller ikke dårligt at Thomas Landberg ham selv især er ret ferm til diesel biler:-)=

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #15   16. sep 2011 Rune J sikke en flot prædiken.

Ville nu hellere spare pengene og lade Bay smide en fil over. Filen er sgu alligevel den samme sikkert ! Meget muligt at Thomas Landberg er dygtig men som jeg forstod på ham sidst jeg snakkede med ham gør han ikke i meget andet end at smide standard tuningsfiler over i mere.
    Men det er jo osse de nemmeste penge så forstår ham godt.

• #16   16. sep 2011 Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg aldrig har hørt nogen være utilfredse med Landberg.

Man skal dog lige have for øje, at hvis man køber en ny Utune-fil, så er det altså ikke en individuel tuning på rullefelt, man får. Man får den bare tilsendt pr. mail. Der er derfor ingen ekstra "tweaking" med denne løsning.

Som jeg også har skrevet til trådstarter, så er han i øvrigt <i>nødt til</i> at vælge Landberg, da hans Utune-enhed er en slave-version. Andre tunere kan altså ikke lave filer til den ud fra det udtræk, den laver. Jeg går ud fra, det er det, Kim også mener med det, han skriver.

• #17   16. sep 2011 Nå, Casper var hurtigere end mig. Men vi mener det samme, ser det ud til smiley

• #18   16. sep 2011 Prædiken eller ej.

Det er blot mine erfaringer med Landberg.

Og ja selvfølgelig kan man ikke tweake en fil hvis den ikke er på rullefelt. Så det kræver en tur til en af deres afdelinger.

Kender ikke Bays produkter og har aldrig hørt om det og det er sikkert nogle fine produkter, men ville til en hver tid vælge et anerkendt firma med masser af erfaring.

Rune

• #19   16. sep 2011 Landberg laver "tweakede" produkter jo, hvis man ønsker det. Oftes oplyser du jo hvilke ændringer din bil har og så får man en mere eller mindre standarliseret fil i bilen. Men man kan sagtes få dem tweaket efetr behov.

• #20   16. sep 2011 Lasse O
    Ja det kan man - men så er prisen også 2.000 kr. højere.

Dermed ikke sagt, at det gør produktet dårligt. Man skal bare have for øje, hvad det er, man betaler for.

• #21   16. sep 2011 Ja det ved jeg så i ikke så meget om - jeg ved blot at de rent faktisk gør det smiley

• #22   16. sep 2011 Det har du også ret i. Så man kan sagtens få det, hvis man vil. Det koster 4.995,- jf. hans hjemmeside, dvs. 1.995,- mere end en fil til Utune-enheden.

Personligt mener jeg ikke, det er dét værd. Jeg mener ikke, man får tilstrækkeligt udbytte for sine penge ved at give så meget ekstra for det. Men nogle ønsker crème de la crème uanset hvad det koster - og til dem er der sådan en mulighed smiley

• #23   16. sep 2011 Har haft Landberg før, tror det bliver dem igen smiley

Tak for input der ude..

Husse

• #24   16. sep 2011 Det går du heller ikke galt i byen med, Husse. Han er efter sigende dygtig smiley

• #25   16. sep 2011 Bay det kommer jo også an på om du kommer med en standard bil eller en der er bygget om med benzintilførsel, udstødning, indsugning osv osv. Der kan det sagtens give en del at bruge lidt tid på finjustering fremfor en tilfældig standard fil fra nettet

Og jeg ville til enhver tid vælge et større anerkendt firma så der også er backup hvis der skulle være problemer eller man på et senere vil have bilen tilbage til standard

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #26   16. sep 2011 Kim det skal man ikke være sikker på ! Alt efter hvornår du mener et firma er stort og anderkendt ?

Er enig i at hvis det er en ombygget motor med andre dele er det at fortrække at få den kørt og justeret ind på felt =) Men på standardbiler er det ligegyldigt !
    Og jeg stødte kun på et nej til at få kørt min A3 ind ved Landberg da han stort set kun gad de standardbiler ! Igen jeg forstår ham godt det er sgu nemme penge ! Men jeg mistede dog alligevel lidt for det firma da jeg fik det svar !

• #27   16. sep 2011 Vi er helt enige, Kim. Min kommentar fra tidligere skal udelukkende ses i forhold til biler, som er helt standard. I sådanne tilfælde mener jeg ikke, det er de ekstra penge værd. Det mener Landberg i øvrigt tilsyneladende heller ikke, siden han primært sælger den anden løsning i dag.

En justering på rullefelt, hvor bilen ikke er standard, er i øvrigt ofte endnu dyrere end de 5.000 kr. RH Motorsport tager fx 8-10.000 kr. for det, ved jeg - og Landberg gør det slet ikke, da det er for tidskrævende, som Casper skriver.

Kommentér på:
UTUNE FIL??

Annonce