ang turbo tryk ved rmp {{forumTopicSubject}}
min 406 er begyndt at sku højere op i rmp for at lave fuld bartryk
den plejer laver 1,2 bar i overboost,, og 1,0 vedvarende,, men nu der laver den 1,0 bar overboost og ca 0.8 vedvarende
den plejer at ramme 1.0 bar tryk ved 3000 rmp, og så efter laver den overboost
nu laver den først 1,0 ved 3500
men i 5 gear laver den 1,0 bar tryk ved 3000 som den plejer ?
har lige fundet ud af at gamle ejer har haft lappet en slange med lim gummi og stribs,
men den har kørt fint med det ind til nu ?
og min manifolds pakning er blæst i stykker ved den ende bolt
kan en af disse ting være problemet ? mvh martin
ps turboen er næsten ny, kørt under 3500, og er aldrig blevet tæsket mens den var kold, og har altid fået lov at stå i 2 min efter kørelse, også ved alm kørelse
på forhånd tak for hjælpen
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
sep 2006
Følger: 31 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 2.998
få fixet både dette, of din slange.
okt 2007
Følger: 51 Følgere: 41 Biler: 9 Emner: 116 Svar: 358
lige et extra spørgsmål, min hks bov er ved at være gammel og lufter ud allerede ved 0,2 bar,,, kan dette også ha lidt med det at gøre at den måske ikke kan holde på trykket ?
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.132
okt 2007
Følger: 51 Følgere: 41 Biler: 9 Emner: 116 Svar: 358
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.132
okt 2007
Følger: 51 Følgere: 41 Biler: 9 Emner: 116 Svar: 358
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.132
okt 2007
Følger: 51 Følgere: 41 Biler: 9 Emner: 116 Svar: 358
ang turbo tryk ved rmp