1.161 visninger
|
Oprettet:
Blow off på VAG 1,8 T {{forumTopicSubject}}
Hej BG bruger
Jeg har en Audi A4 B5 fra 1998 og er en 1,8T
Jeg har prøvet at sætte en BOV på som minder om den fra forge som passer over på direkte og den ligner den standarde der sidder på, bare med åben ventil, men når den er på, uanset min indstilling på BOV'en så når jeg sætter igang fra nul så hopper den helt vildt som om man ikke kan finde ud af at slippe koblingen, og så har den mistet helt vildt meget kraft.
Hvad kan det være? Kan man ikke sætte en anden Blow off på som den sagtens kan køre med når bilen er standard uden at fuckke LMM'en?
apr 2007
Følger: 46 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 223 Svar: 2.135
Min kammerats A4 kører heller ikke ordentligt med hans kopi bov.
Hvis du har pengene til det, og absolut vil køre med bov, så prøv at køb en original.
Dermed ikke sagt at der ikke kan være andet galt, men det var ihvertfald det der var galt med min.
Den hakkede dog ikke når jeg skulle sætte igang, men når jeg nåede lige omkring 3000 omdr, hakkede den lige en lille smule...
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 102 Biler: 27 Emner: 99 Svar: 1.488
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 45 Biler: 1 Emner: 47 Svar: 650
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.310
1,8t standart kan IKKE køre med ÅBEN BOW!!! den SKAL være recirkulerende da luftmassemåleren sidder før turboen. Motoren går i nødprogram når der er åben bow på. derfor det går galt...
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 607
apr 2006
Følger: 126 Følgere: 122 Biler: 4 Emner: 56 Svar: 1.311
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 102 Biler: 27 Emner: 99 Svar: 1.488
JVK har en fin en på hans webshop.
http://www.jvk-tuning.dk/product_info.php?cPath=80&products_id=115&osCsid=pb7vkn0l320cd92mo7vbb09k47
Denne ventil er et godt bud på en erstatning for den standarde ventil.
Men igen er der slet ingen grund til at skifte den med mindre man tuner den. Bare ved en alm. chipning kan det blive nødvendigt at skifte den standarde ud.
På begge mine 20vt'ere har jeg tilsidst sat recirkulerende på da det er det de kører bedst med.
Blow off på VAG 1,8 T