{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

tuning golf 3 {{forumTopicSubject}}

hey har lige købt mig en lille golf 3

søger lidt sjov til den. det er en 1,8 fra 93.
søger bananmanifold. skarpere knast. dobbelt weber hvis det er muligt. har en sports udstødning der kommer på.

søger også en meget billig læder stue, el ruder, komplet central lås, samt angel eyes {gerne sort indfarvet}, har du et pænt skærtsæt fra en golf 3 vr6 så jeg også intra. oss hvos du har andet sjov til den..

håber du har noget til en fin pris.
mvh kevin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tuning golf 3
  • #1   19. feb 2012 du kan lovligt smide en 1.8gti 8v´er i fra en G2´er men så har du også nået loftet... ellers kan du smide skivebremser bagpå og smide en VR6 eller 2,0.gti 16V´er i og betale afgiften (tvivlsomt om det kan betale sig)
    eller over de 5-6000 det koster at smide skarper knast. optimeret udstøsning og få den kørt ind og nyde dine små 100-105hk .
    en 1.8cl kan kun lige trække fra min rina og den er ikke synderligt kvik.

• #2   19. feb 2012 gider ikk bruge for meget, får min bmw 540 v8 om 7 mdr. tid. skal lige spare resten op til den smiley 65000 mangler jeg kan nu...

min golf 1.8 er med automat gear, hvis det spiller noge t rolle

• #3   19. feb 2012 det gør den bestemt ikke sjovere så ville jeg sku bare lade den køre intil da uden at ofre enkrone på den... men det må næsten være en E39 du har købt dig så en E34 koster jo ikke meget mere.. begge er superfede biler...

så lad golfen køre som den er. meningsløst at smide penge i en golf du aldrig få pengene ud af igen. og mere meningsløst nå du få en vogn der er så meget federe.. spar du heller de penge og køb noget lækkert til bmw´en

• #4   19. feb 2012 har læderkabine til 5dr, se annonce

Kommentér på:
tuning golf 3

Annonce