{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

2" udstødnings spg. ang. mellempot. {{forumTopicSubject}}

Som det ses ejer jeg en 1.4GT og skal havde lavet en 2" rustfri udstødning hele vejen.
Med noget supersprint, remus, hks et eller andet sports mærke..

Vi diskuterede så idag om den ville komme til at larme for meget, hvis man pillede mellempotten af?
Eller om man skulle lade den blive, og bare føre de rustfri rør op til?

Ved nogen derude om hvad jeg skal gøre?
Eller hvad der er bedst?

Jeg søger ikke nogen brummen KONSTANT men bare sportslyd når man trykker den af.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2" udstødnings spg. ang. mellempot.
  • #1   28. feb 2006 Lytter lige med her...

• #2   28. feb 2006 det er meget forskellgt fra bil til bil, om det larmer mere eller ej.. så du bliver nød til at prøve dig frem, vi fjernede den på min kammis 2,2 vtec og der var ikke den mindste forskel :0P

• #3   28. feb 2006 har fået lavet ren rør i fredags, hvor mellem potte og kat røg af.. med det resultat at den går faktisk bedre, har fået mere effekt og i tomgang kan man faktisk ikke rigtig høre det, men når den for lidt gas så buldre den lidt.. sååå vil sige at hvis man ikke vil ha den buldren hele tiden og er træt af MEGET brølen når den kommer over 120km/t- det skal dog siges at den så skyder, når man kommer i 5gear, og gearer ned i fjerde.. så kommer den fede lyd (efter nogles mening) men har overvejet at få min mellem potte på igen, men kan ikke helt bestemme mig, da det er meget smag og behag.. men man skal være indstillet på hvor meget lyd den skal ha.. tror heller ikke helt man kan sige en bestemt mening om det da der er meget forskel på bagpotter og motor størrelse.. min er en 1.8´er nemmerlig,,

• #4   28. feb 2006 jeg ville pille mellempotten af.. men jeg kan godt li den siger noget hele tiden

• #5   28. feb 2006 du får en brummen i bilen når du sætter et tykt rør nedeunder og det er klart at den bliver mere markant hvis du fjærner mellempotten. men det giver en smule mere effekt da der er mindre modstand i røret uden mellempotte... men det lyder for fedt uden. så fjærn den, men ha en back-up til når bilen skal til syn...!

• #6   28. feb 2006 ja, gem endelig dine potter.. ellers kan det ende med at blive dyrt.. har selv overvejer at få en 400celles kat på, så hvis man skulle blive stoppet med det, så kan man ikke se katten er fjernet... men kører lige lidt med det her, så ser vi.. vil ha det med den 10.marts i aalborg..

Kommentér på:
2" udstødnings spg. ang. mellempot.

Annonce