{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Fra ESI til VTI swap {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at ligge en vti i min delsol , hvor det lednings net der sidder i delsolen er obd1 og på min motor er det obd2 hvor der er starte spærre .

så bliver nød til at flytte det hele over også inden fra bilen, men er det hele lorte alt til div. kontakter osv eller kan jeg bare tage nøgle og start spærrer box og flytte med over?

gode råd søges


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra ESI til VTI swap
  • #1   25. mar 2012 Prøv og ring til Honda imorgen de burde kunne fortælle dig det (:

  • #2   25. mar 2012 Som jeg også har skrevet på hondaklubben.

    Brug en P30 ECU (OBD1 UDEN Startspærre)
    Brug en P30 OBD1 Strømfordeler
    Og brug P30 ledningsnettet.

    P30 dele kan du finde på VTi 92-95 civic og 92-97 Del sol VTi


  • #3   25. mar 2012 peter havde ikke set før nu du havde skrevet smiley

    men hvis jeg for fat i de ting som du siger der , er det så lige til at smide på uden at skulle lave det helt vilde om ?


  • #4   25. mar 2012 ja, det burde det være.

  • #5   25. mar 2012 okay, ja det kunne være nemt , hvad med skringbox skal der laves noget om der , eller er det bare de ledning fra motor som skal ned i den p30 box

  • #6   25. mar 2012 men det er pænt svært at finde VTi P30 dele. Det er sjældent at en hugger har noget.

    Men for lige at få historien helt forfra.

    Du har en ESi del sol. Og du er ved at smide en B16A2 motor fra en EK4 i den ?

    Så har du vel også huske at skaffe Gearkasse, skiftestænger, trækaklser og omhæng ?

    Kan ikke huske om man også skal skifte navet ved forhjulene også. (der hvor trækakslerne går i ude ved forhjulene)


  • #7   25. mar 2012 sikringsboksen behøver du vist ikke at gøre noget ved. Det er kun ledningsnettet til motoren som er anderledes.

  • #8   25. mar 2012 okay. så det jo bare lige om det er til at finde de 3 ting og at det ikke skal koste helt vildt,

    for render det op i alt for meget , har jeg jo alt fra den anden af nøgle og startspære box . vil du ikke mene det kan lade sig gøre og flytte det hele over selv om det ville tage noget tid at gøre


  • #9   26. mar 2012 ja har det hele gearkasse osv det er også smidt i bilen det kun lednings delen jeg mangler

Kommentér på:
Fra ESI til VTI swap

Annonce