1.788 visninger
|
Oprettet:
Kompressor på VR6 {{forumTopicSubject}}
Hej folkens, jeg går og leger med tanken om at smide kompressor på Vr6eren. Det er en 2.8 174HK
Har kigget på en
Rotrex C30 94 kompressor, målet er 300+ HK.
Der medfølger et remhjul til 0.8 og et til 1.2 Bar.
Hvor meget kan jeg tillade mig at køre med af tryk på std indmad, har ikke planer om nye stempler og diverse, men kan forstå på det hele at der skal en mellemlægsplade i for at sænke kompressionen og der skal nogle dysser til ekstra benz?
Nogen der kan hjælpe med lidt viden?
På forhånd tak
jul 2003
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 5 Emner: 212 Svar: 535
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 91 Svar: 462
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 14 Svar: 201
Jeg havde mølle på min Civic 1,4iS , og der kørte jeg med 0,4 bar med standard indmad !
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 91 Svar: 462
jun 2005
Følger: 73 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 670
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 71
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 155
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 82 Svar: 989
Jeg ikke der er lavet en diesel vr6.
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 91 Svar: 462
Christian M - Med det show du beskiver der snakker 50.000 + kr, det vil jeg ærlig talt ikke ofre på den. Kunne jeg få omkring 300+ HK ville jeg være tilfreds, og har læst mange steder at VR6 motoren skulle være ret holdbar med std indmad, op mod 500 hk. Om jeg sænker kompressionen ved hjælp af mellemlægsplade eller andre stempler er vel en forskel i prisen kun?
Og jeg takker for alle jeres svar
jun 2005
Følger: 73 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 670
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 91 Svar: 462
jun 2005
Følger: 73 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 670
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 91 Svar: 462
jun 2005
Følger: 73 Følgere: 73 Biler: 4 Emner: 74 Svar: 670
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 91 Svar: 462
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
en anden mulighed kunne osse være sådan en her der er bygget til formålet
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/1860/2_9L_VR6_Low_Compression_Short_Block
eller en hel motor så er det bare og hænge komponenterne på
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/1859/BBM_2_9L_VR6_Low_Compression_Long_Block
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
Christian m det er stængerne der går til ikk stempleren! Kender en der kører 650 hk med standard stempler men med Castello stænger.
SKIFT stænger
aug 2007
Følger: 63 Følgere: 75 Biler: 1 Svar: 919
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
De vidste nok ikk bedre den gang
Kompressor på VR6