1.543 visninger
|
Oprettet:
Corrado G60 Rotrex. {{forumTopicSubject}}
Hey BG.
Jeg har lige investeret i en ny motor til min corrado, en 1.8 G60 monteret med Rotrex C30 kompressor og 92.000km bag sig.
Med min gamle G-lader kørte jeg med 0.6 bar tryk, og ved af naturlige grunde ikke hvad den nye kommer til at lade. Mit spørgsmål er om jeg kan burde kunne køre videre med den gamle std. motorstyring, uden den laver problemer?
nov 2004
Følger: 81 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 575 Svar: 3.385
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 27 Emner: 371 Svar: 1.961
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 148
Skal du bruge de dele du får til overs fra din rotrex forresten?
Jeg står og mangler beholder osv, og rørføring nu.
Slå lige på tråden hvis du vil af med det
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 148
Hvor fik du lavet rør? Entech?
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 148
Må lige se på det, når jeg får pillet det gamle ud.
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 35 Emner: 3 Svar: 951
sep 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 82
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 35 Emner: 3 Svar: 951
sep 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 16 Svar: 82
Corrado G60 Rotrex.