{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

e36 m52b20 sportsfilter?? {{forumTopicSubject}}

Hey bg

Har læst mig frem til at der er forskel fra m50 og m52, ang diameteren på LMM.

Jeg har en e36 320 fra 1993, med en nyere motor i, men jeg ved ikke om han har skiftet LMM også, hvordan kan jeg se det ??

Og hvor finder jeg et sportsfilter til en m52? den er vel 83mm. og jeg kan kun finde filtre i 73mm til bmw.

tænker på noget induktionkit, eller noget green filter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  e36 m52b20 sportsfilter??
  • #1   5. maj 2012 er egentlig ikke sikker på andet end at det var sådan et filter som det her jeg havde på min gamle M50B20 motor i E34´eren..

    http://sportsfilter.dk/product.asp?product=877


  • #2   5. maj 2012 Det der ogs fint ud, problemet er bare jeg gerne vil have et induktion kit, hvor jeg får filteret ud bagved kofangeren eller lign, derfor ville jeg lige høre om de mål jeg har fundet frem til passer:)

    Havde du beholdt ½ af filterboksen eller fjernede du hele den originale kasse?


  • #3   5. maj 2012 ja okay.. det er nok os mere optimalt på den måde.. var jeg dig så ville jeg lige gå ud og tage luftfilterkassen af og måle.. så er du da sikker.. men mener helt bestemt jeg fjernede hele den gamle kasse! den sidder jo lidt dumt ellers.. kan se jeg ikke lige har det på på mine billeder i profilen men kan lige se om jeg har nogen på pcen.. smiley

Kommentér på:
e36 m52b20 sportsfilter??

Annonce