Knastaksler {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er der nogen der ved noget om hvilken valg man skal tage ang skarpere knastaksler ?
EKS:
4A-GE 16v (Shim Under Bucket)- 290 Inlet/282 Exhaust (Big Valve Heads and High Compression)
4A-GE 16v (Shim Under Bucket)- 300 Inlet/294 Exhaust (Full Race Build)
4A-GE 16v (Shim Under Bucket)- 318 Inlet/304 Exhaust (Full Race Build)
4A-GE 16v (Shim Under Bucket)-Turbo- 284 Inlet/268 Exhaust
4A-GE 16v (Stock Shim)- 266 Inlet/262 Exhaust
4A-GE 16v (Stock Shim)- 284 Inlet/278 Exhaust
4A-GE 16v (Stock Shim)- 298 Inlet/288 Exhaust (High Compression and Ported
4A-GE 16v (Stock Shim)- 314 Inlet/308 Exhaust (Full Race Build)
4A-GE 16v (Stock Shim)-Turbo- 262 Inlet/266 Exhaust
Gøres opmærksom på at der også skal monteres turbo..
Der må jo være stor forskel på hvad de bruges til.
På forhånd tak.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Knastaksler