{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

resat p
resat p
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13

Sportspotte / catback {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har sådan en fin Colt Czt turbo. Jeg ønsker at få sat en sportspotte på, men vil helst undgå larm/støj så meget som muligt. Udstødningen skal monteres for effektensskyld. Der vil selvfølgelig også blive gjort andre opgraderinger.

Jeg har fundet frem til disse 3 catback systemer:

Scorpion
HKS high power (helst uden db killer(minus effekt)
Remus (kun bagpotte)
Sebring (kun bagpotte)
Janspeed

evt. andre forslag?

Ved i om der er meget effekt forskel i catback /bagpotte?
Er der værd at investere i sports Katalysator? (hjs)

alt hjælp værdsættes smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sportspotte / catback
  • #1   30. jun 2012 Milltek. Det de er kendt for er ikke at larme, og ikke have den klassiske brummen i kabinen de fleste sportsudstødninger har. Der findes en resonated og en non resonated, hvor at resonated kommer med en mellempotte, for extra reduceret lyd.

Milltek er somregel lidt dyere end andre udstødninger, men hvis du vil have ydelse og ikke lyde som en Brian, er det en mulighed.

• #2   30. jun 2012 Iøvrigt får du ikke ret meget effekt i kun at skifte fra catten og bagud. Der vil først være tale om effekt der kan mærkes når du skifter forrøret med tilhørende katalysator. (I de fleste tilfælde) Med andre ord er det hele udstødningen der skal skiftes, hvis det er effekt du er ude efter.

• resat p
    resat p Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 13
    #3   30. jun 2012 Hmm ok.

Milltek fås ikke til min bil, men jeg kan da godt få de svejset på hvis du mener at den er meget mere dæmpet end alle de andre mærker. Det bliver som du siger fra turbo-back men, som sagt prøver jeg at få sat en milltek på som kun potten. Håber dette vil hjællpe...

Mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Sportspotte / catback

Annonce