{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Hjælp ang. omdr. problemmer. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har i dag være i Sverige for at hente min bil, som er færdig bygget.

Den køre godt og starte også rigtigt og ikke mindst en super fed lyd smiley

Men mit spørgsmål er her:

Når jeg giver den gass. så stopper den ved 2500 omdr og man kan ikke få den højere op i omdr. på noget tidspunkt.

HAn siger han ikke ved hvordan han skal lave den, men her er en lille oplevelse på turen efter færgen.

Vi køre ind til siden og bilen har meldt Engin chek nogle gange og så stopper jeg bilen og tænder den igen og jeg kunne køre lidt, men så melder den samme fejl igen.

Efter 3 km ca. da vi kørte ud af færgen med maks 50 km/t med 1500 omdr. så syntes jeg ikke det sundt for bilen mere at køre på enigen chek. Da vi så stå i tomgang kan vi lugte en masse benzin og konen fik hurtigt hovedpine af den benzin lugt.
Jeg hælder til at tro, at den får en for fed blanding når den køre og den drukner ved de 2500 omdr. hvor den så kommer ned på 2000 omdr. for igen at gå op i 2500 omdr. lidt som en begrænser.

Men bilen har for ca. 1 måned siden kørt uden problemer og på rulle felttet fejled den ingen ting. Den har så stået stille i 1½ måned efter og, da jeg kom i dag for at hente den så, starter den som skudt af en raket uden problemer, men så kom den fejl med de 2500 omdr og chek engin.

Nu vi ved den før dette problem ikke fejled noget, tror jeg ikke problemet ligger i styreboksen..

Jeg har lidt en teori om 4 ting.

1. Lmm
2. Lamda sonda
3. spjeldhus
4. Ecu

Er der nogle som har et gær på hvad der også kan være galt eller kan bekræfte min teori om problemmet?

Har kontakt til Ts motorsport på email. Snakked med ham i dag som har lavet bilen, men har vare til tids tagning med den racerbil du har, så der var ikke meget vi fik snakket sammen i dag og forventer efter min email er sendt at få et svar fra ham.

Hilsen

Tommy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang. omdr. problemmer.
Kommentér på:
Hjælp ang. omdr. problemmer.

Annonce