{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.918 visninger | Oprettet:

207GT mangler 30hk ?!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag haft min bil (207 GT) oppe ved Thomas ved Landberg.dk, for at få den optimeret. Rullefelt testen som blev lavet før der blev foretaget noget viste kun 121HK/204NM, hvilket jo er 30HK under de 150HK den burde have. Så før jeg kan få den optimeret skal de manglende heste findes først.
Thomas snakkede med en, som mente at det måske kunne være blowoff ventilen, som std. sidder på turboen der kunne være defekt. Jeg kørte derfor til Peugeot i Aalborg for at få sådan en ny ventil, sådan en havde de ikke på lager og de havde ALDRIG solgt sådan en, så de troede ikke på at det kunne være den. De troede måske derimod at det kunne være knastkæden der var slidt og var blevet længere, så den ikke længere var timet perfekt.
På vej hjem kørte jeg så forbi Peugeot i Holstebro og spurgte dem til Problemet. De troede heller ikke på ventilen da de heller aldrig havde solgt sådan en. De troede heller ikke på at det kunne være knastkæden, da motorlampen i så fald ville lyse pga. forkert timing mellen knast og krumtapsføler, hvilket vel også lyder sandsynligt nok.
De troede måske at det kunne være en utæthed et sted i turbosystemets trykside, så det vil jeg have tjekket op på nu.

Men før jeg gør alt for meget, ville jeg gerne lige høre om i måske kunne have nogle gode ideer til hvad problemet kan være?

På for hånd tak og god weekend!

Kasper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  207GT mangler 30hk ?!?
Kommentér på:
207GT mangler 30hk ?!?

Annonce