{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

4agze kobling til 400 hk {{forumTopicSubject}}

er løbet i problemer med hensyn til og finde en ordentlig kobling til min toyota celica som jeg har lagt en blacktop motor i og bygget turbo på. har prøvet og skrive til rene fra turbomotor men han har ikke tid, da jeg købte gearkassen til den fik jeg bare at vide det var en 4agze gearkasse med spær men da vi skilte den ad var der ikke spær i så nu er jeg i tvivl om hvilken gearkasse det egentlig er jeg har, det er en 21 tands aksel som er 29,8mm tyk uden spær. og svinghjulet er fra min blacktop som er 225mm i diameter. har haft den her kobling monteret og den passede men den er ikke kraftig nok: http://www.autopartswarehouse.com/sku/Toyota/MR2/Exedy/Clutch_Kit/1988/Super_Charged/4_Cyl_1-dot-6L/EXE16952.html?tlc=Engine+%26+Drivetrain koblingen skal kan holde mindst 380 hk og 370 nm nogle som har nogle gode ider eller noget til og ligge der kunne passe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4agze kobling til 400 hk
  • #1   13. jan 2013 Hvis du vælger at købe den kobling, så har Driftworks samme kobling, bare billigere. Og så slipper du endda også for Moms smiley
    Men samme kobling, har jeg set der er blevet brugt til driftbiler på op imod 450hk med CA18det motor


  • #2   13. jan 2013 Er det ikke nærmere for rené er syg..? og dit svinghjul bør kun være 215mm der hvor anlægsfladen er på koblingsnavet.. hvis det er 225 er det fra 4agze..

  • #3   13. jan 2013 Har en 6-speed kasse på min uden spær. Men har fået af vide, hvis den har spær kan man se det i bunden, hvor trækakslen bliver banket i. Der skulle gerne være helt lukket, hvor der på kasser uden spær sidder en noget på tværs, men der er hul igennem. Gad vide om det ikke bare er en alm. 5-speed fra 4A-GE 16V du har fået?

Kommentér på:
4agze kobling til 400 hk

Annonce