{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

NOS {{forumTopicSubject}}

Har købt mig et komplet og nyt sæt NOS for 3900 kr og her kommer så problemet... Jeg glemte lige at mine stempler nok ikke kan holde til det så ......
Fik lige en idé, kan jeg bruge nogle turbo stempler fra en golf diesel i min motor eller turbostempler fra et andet bilmærke ?
Det er for at jeg vil prøve og holde prisen nede, da smedede stempler er rådden dyre, har ikke fundet nogle under 10.000 kr endnu.

Hilsen Jonas E.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NOS
  • #1   5. apr 2004 Kanon, takker...
    Dele af dit indlæg var jeg klar over, men det skader aldrig og få det af vide igen, man kunne jo komme til og glemme noget, men tak.
    Det skal sidde på en monopoint motor.

    Hilsen Jonas E.


  • #2   5. apr 2004 Du behøves, så vidt jeg ved, ikke smedede stempler, med mindre du smider et meget stort anlæg i.... Det der er vigtigst er klart at du søger for den korrekte benzin mængde.. For lidt benzin, og du brænder stemplerne og de splintre.. For meget benzin MISTER du effekt...

    Mit forslag er at du monterer gas dysen i indsugningsmanifolden ligefør gasspjældet eller så det kan fordele sig til alle cylindre... Og den ekstra benzin kan du nok få ved at montere noget fikomdik ved din indsprøjtningsdysse... Ved ikke lige hvordan, men det er nok for dyrt og besværligt at installere en ekstra benzindysse i manifolden...


  • #3   5. apr 2004 Ja jeg tror jeg har fundet ud af hvad jeg måske gør, overvejer og køre bilen til Wolfburg, der ligger en kanon god og billig golf og opel tuner (home of vw) eller også bliver det måske vestspeed i varde eller næstved cylinder service.
    Men kom gerne med flere indlæg om dette, tak.

    Hilsen Jonas E.


  • #4   22. apr 2004 Køb et NOS KIT! smiley Så får du alt hvad du skal bruge. Inkl en vejledning.

    Feks dette:
    http://www.apex-performance.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=120_121_192&products_id=581


    Kan bruges på alle biler. Du kan sikkert også finde et kit til din bil et sted på nettet.


  • Dennis H
    Dennis H Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #5   24. apr 2004 Har fundet en side som forklare alt om Nitro tuning og hvordan man bygger sit eget sæt
    http://www.diy-nitrous.fsnet.co.uk/index.htm
    Tænker på at bygge et sæt til min MC her til vinter , kunne da være vildt med nitro på en MC smiley


Kommentér på:
NOS

Annonce