{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.516 visninger | Oprettet:

Ford granada {{forumTopicSubject}}

Hej har en ford granada 2,8i v6, men havde tænkt på og lægge en 302 ford smallblok motor i. men ville lige høre om det var noget som kunne ladesiggøre rent syns mæsigt, har nemlig set en del med rover motore i. Men så er det jo ikke en ford mere. og Winsor 302 bloken ligger også i granada perana. men er ikke solgt i danmark, så der er jo nok ikke nogen type godkendelse på den.

På forhånd tak
Alexander Vetter.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford granada
  • #1   26. jan 2013 det kunne jeg også tænke mig at vide.ville også gerne smide noget v8 i min cortina

• #2   26. jan 2013 det burde godt kunne synes, for er før set med chevy 5,0. v8. synet og godkendt i danmark

• #3   26. jan 2013 burde kunne synes, måske skal der betales noget afgift.?jeg går med samme ide, har en granada mk1 3,0 v6, fik fat på en gut fra ford dk. han ville ikke sige god for det da jeg havde den største motor, selv om jeg fortalte ham om peranaen. der er vist ikke de store ændringer på opsætningen af 3,0 og så peranaen da det er samme karosseri og vist nok samme str. bremser som er på 3,0 v6. men der går en rum tid før mit projekt er færdigt ( jeg er ikke gået igang endnu) har poleret en hotrod( skandinaviens flotteste) jeg luftede min ide for ejeren, han sagde der ikke burde være de store problemer i det. but who knows?
    men held og lykke med at få det gjordt,

• #4   2. mar 2013 migmo til det kan jeg tilføje at hvis du ejer en 3liters granada mrk1 er der ingen problemer i at sætte en 302 windsor i bilen, det er fuldt lovligt,

• #5   2. mar 2013 baronen: lyder godt, men jeg har en csb 327 da jeg ikke kunne finde en ford 302, noget man kan få papirer på et sted.?

• #6   2. mar 2013 Du skal have fat i forddk og have det papir med dit stelnummer på som fortæller hvor mange hk og nm din model kan godkendes til, og hvad der er af krav for større bremser når du kommer op på de hk. Hvis det da er den lovlige vej du vil gå smiley
    Så er det nemt at se om den motor du vil have i ligger under grænsen.
    Og det papir VIL en synsmand se.

• #7   2. mar 2013 jeg må sige det nemmeste er en 302 den kan du forsvare i synshallen, uden at skal lave noget om og ha penge op af lommen den motor du har 327 er sikkert over grænsen for hvad 302 har, kan ikke forstå at det skulle være svært at finde en 302 da der ellers blev lanceret en massevis af dem både i mustang og andre forder prøv small block dk

Kommentér på:
Ford granada

Annonce