{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mr2 4age til 4agze
  • #1   10. feb 2013 den kan aldrig synes eller godkennes med det da motoren ikke er eu godkent og toyota denmark ikke kenner noget til den motor har selv ville gøre det med min gti men det kan ikke lade sig gøre på lovlig vis har osse snakket med told og skat

  • #2   11. feb 2013 Theis Kjær.. henvend dig inde på mr2.dk.. det kan lade sig gøre lovligt (og er gjort flere gange) og de ved hvordan.

  • #3   11. feb 2013 lol rasmus...du aner ikke hvad du snakker om.. Bilen er typegodkendt med motoren i usa, og kan derfor sagtens synes herhjemme. jeg har sekv haft en synet med konstruktive ændringer.. lige efter bogen..

    Det der kræves er at du finder et komplet rearcut og bygger det hele over, da alt i motorrummet skal være ligsom en original.. megasquirt og andre bokse bliver ikke lovlig godkendt...

    Men som Ace siger.. mr2.dk der er der snart flere der har lovlig 4agze end folk der kører std smiley

    Det helt svære bliver at skaffe en komplet motor med ledningsnet og boks..

    Hvis din mr2 er en 124hk (1985/86) skal der ikke betales afgift fordi springet til 145hk er under 20%

    Hvis du har en 116hk (1987-1989) så skal du af med ca 15klik i afgift


  • #4   11. feb 2013 Jeg ligger inde med en motor med org net og boks. Dog en 170 hk, men det fatter folk jo intet om smiley Og jo, det kan sagtens godkendes.

  • #5   11. feb 2013 rasmus c

    du snakker og røven går din uvidende tumpe så hold dig til noget du ved om. Modellen kan sagtens synes med en 4agze motor som der står i et indlæg før mig.


  • #6   11. feb 2013 Martin S.. der vil jeg så godt korrigere lidt.. som jeg har erfaret det, så skal det som Maigaard siger det, være helt originalt MR2 grej.. og mig bekendt er 170hk versionen aldrig leveret i MR2'eren.. kun i 145hk trim. Så alt andet end org. 145hk motor vil ikke kunne godkendes.

  • #7   11. feb 2013 Det kræver en med kendskab til de 3 modeller gze-motore der findes, at kende forskel på dem.

  • #8   11. feb 2013 det er muligt, men det er ikke en skid lovligt så, og så står man med pikken i postkassen den dag man har kørt en ned og forsikringen ikke vil dække... Det SKAL være en 145hk ellers kan man lige så godt bare lade være med at syne lortet.. forskellen er den samme...

  • #9   11. feb 2013 Smider man en kompressor motor i en MR2, gør man det vel ikke for at kunne overholde færdselsloven? For så er 124 hk da mere end rigeligt. Læs gerne mellem linierne.

  • #10   11. feb 2013 smiley .. det er jo en helt anden snak..

    Det er bare træls at blive hængt op på en hospitalsregning på et par millioner..


  • #11   11. feb 2013 Du maler fanden på væggen, hr. Med den indstilling kan man jo ikke starte sin bil, uden at få paranoia?
    Alt med måde smiley


  • #12   11. feb 2013 smiley


Kommentér på:
Mr2 4age til 4agze

Annonce