{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Trouble shooting. {{forumTopicSubject}}

Det er nok lettere at vinde i lotto, men prøver her alligevel.

Kørte en tur igår eftermiddags, og bilen gav et lille ryk, som den satte ud ganske kort.
Derefter var jeg inde et sted, og så ville den ikke starte.
Batteri er skiftet for 1 uge siden, så det burde ikke lave ballade.
Da jeg står med hovedet i motorrummet i piller, og af og til prøver at starte bilen, så springer den pludselig an igen.
Kører hjem, og stiller den, og nu vil den igen ikke starte.
Starter kører fint rundt, men den springer slet ikke an.
Den lugter af benzin ud af udstødning, så den burde jo få benzin.

Hvis nogen har oplevet det samme, og har en ide til hvad problemet er, så ville jeg da blive glad.

Bilen er en Opel Zafira OPC.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trouble shooting.
  • #1   16. feb 2013 Det kan sagtens være startspærre eller bare et løst stik. Havde en gang en Opel bare ikke en zafira men den gjorde stort set det samme som du beskriver der og det var et løst stik på styreboksen

• #2   16. feb 2013 Ville den tilføre benzin mon, hvis det er startspærren der driller ??
    Det skal nok være en lille latterlig ting, det plejer det at være, men er bare ikke spids til det el-halløj.

• #3   16. feb 2013 det lyder som om den ikke tænder hvornår har du sidst fået skiftet tændrør på den det kan være sådan noget det tilfælde har jeg oplevet flere gange men det kan osse være en tændspole eller noget andet

• #4   16. feb 2013 fejl fundet det er en opel hehe ej det gass held med din fejl søgning....:-)

• #5   16. feb 2013 Hvis den får benz, så der kun tænding tilbage.
    Er det ikke en lang tændstope der ligger over tændrørene på din model ?
    Har skiftet mange af den type på andre opel modeller, dog ikke en opc, men synes nu de plejer at gå på 3 når de står af, og ikke på alle samtidig.
    Prøv evnt at tag den op og monter alle tændrør og sør for de har stel på gevindet og se om de gnister, når bilen tørnes af den hjælper.

• #6   16. feb 2013 nu ved jeg ikke hvordan spolen er bygget om men er det en lang spole er der sikkert 5 ledninger til den 4 kl1 signaler og en kl 15 det kan osse være spolerne mangler et kl 15(+) signal til spolen

Kommentér på:
Trouble shooting.

Annonce