{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW e30 318i turbo kit
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #1   25. mar 2013 Så over x3 hk i forhold til org?
    Tror ikke sådan et kit er lavet, tror du skal igang med at finde dele selv, for alt skal skiftes

• #2   25. mar 2013 Du er for sent ude, jeg har solgt et kit for nogle måneder siden.

Og nej, det er svært at finde noget, medmindre det er en M40 du har.
    Der findes ikke rigtigt noget til M10, hvilket jo egentlig er fjollet, med tanke 2002 tii'eren.

• #3   25. mar 2013 Hvorfor har du ikke købt en bil med en ordenligt motor hvis prisen er underordnet.

Evt skift motoren til en 325 og tun den

• #4   25. mar 2013 Tja, jeg har en M20 med tryk til salg, der har kørt noget mere end 400 HK..

• #5   25. mar 2013 ja ved godt at en 25 motor er nemmere at finde til men vil prøve på den orginale motor og vil gerne bygge det selv men er der evt nogen der ved hvor man kan finde de stumper

• #6   26. mar 2013 har du overhovedet nogen ide om hvad du gerne vil?

Nu jeg ikke skide stærk inden for bmw motore, men du kan starte med at finde stempler, stænger, topbolte, (lejre). Så skal du forbi en sted der kan ordne din blok medmindre du kan det selv.
    VED IKKE <-- om den skal have gjort noget ved toppen, men i så fald kan du finde ventiler, fjedre osv.
    Du skal have manifold, en turbo, IC, motorstyring. RØR føring, udstødning, dysser.

Skal den kunne stoppe igen? Så der også bremser.

Skal ikke være gammel klog for er ikke meget bedre selv. Men at du spørg vidner om at du ikke har den fjerneste ide om hvad der skal til.

Som nævnt tidligere, hvis penge ikke er et problem, så det bare afsted ud til et prof. firma og lade dem gøre det.

• #7   26. mar 2013 Er det en M10 eller M40??
    Det gør det jo noget nemmere at hjælpe.
    Men husk 400 HK er lige på grænsen, hvis det er en M10.
    Ved 400 HK står vippearmene af på sådan en, så der skal du ud og købe stærkere, og det er DYRT.

• #8   26. mar 2013 Jeg ved udemærket hvad jeg vil jeg vil have en 318 turbo motor som jeg selv vil bygge jeg skal bare have hjemmet sider Tim diverse stumper da jeg har søgt og søgt men intet kan finde ser er en m10 og 250 300 heste er også fint det eneste jeg helst vil slippe for er måske at skifte krumtap

• #9   26. mar 2013 ring til rene fra rh-motorsport han lavede en med 5++ hk

• #10   26. mar 2013 okay

Kommentér på:
BMW e30 318i turbo kit

Annonce