{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

-MWG-
-MWG-
Tilmeldt:
1. apr 2013
Biler: 2 Emner: 3 Svar: 11

Tuning af Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej BG jeg vil gerne høre om nogle af jer her inde ved hvad man kan gøre ved en Golf 3 1.8 cl 90 hk motor. Fx prop turbo på eller kompressor og hvad for nogle og hvad kan man uden at ødelægge motoren smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning af Golf 3
  • #1   8. apr 2013 tror desværre aldrig du får den synet med hverken turbo eller kompressor, du kan smide nogle skarpere knaster osv, men det allerbedste ville være at skaffe dig en 1,9 TDI, så ville du kunne tune, masser af muligheder. smiley

  • -MWG-
    -MWG- Tilmeldt:
    apr 2013

    Biler: 2 Emner: 3 Svar: 11
    #2   8. apr 2013 Morten O . Okay lyder også godt men hvad med en G60 motor eller G40 ?

  • #3   8. apr 2013 kommer an på hvor mange HK de motorer har, kan ikke lige huske de forskellige på ståede fod. du må jo kun øge effekten med en vis antal procent, og disse motoren er heller ikke til og komme til for penge. Så hvis jeg var dig, så havde jeg købt en anden golf, med diesel motor, da der er mange flere muligheder smiley

  • -MWG-
    -MWG- Tilmeldt:
    apr 2013

    Biler: 2 Emner: 3 Svar: 11
    #4   8. apr 2013 Morten O. Du har en god point .

  • #5   8. apr 2013 Sørens autolager hedensted ring og spørg om han har noget sjov motor eller tuningsdele

  • #6   8. apr 2013 Sælg den og køb vr6 eller gti

  • #7   8. apr 2013 Endnu en 18-årig med drømmene om at tune sin bil til 5000 kr, hvad med at du lige blev realistisk og købte en VR6 eller GTI ? Som Jacob skriver.
    Det kan hurtigt løbe op i 15.000 kr at bygge turbo på. Selvfølgelig, hvis du selv kan, så kan du få et "kit" til 5000 kr, men du skal stadig have større dyser osv osv osv osv + indkøring.

    Drop det nu bare. smiley


  • #8   8. apr 2013 Hvis du vil have bare LIDT mere fut ud af den, så køb en bananmanifold, skarpere knast anden udstødning og nyt filter. Det løber allerede op i mange penge, og det vil ikke give den store effekt. Du vil nok ende med 105-110 hk, hvis du er heldig. smiley

    Desuden kan motoren vidst holde til 160 hk, med kompressor.


  • -MWG-
    -MWG- Tilmeldt:
    apr 2013

    Biler: 2 Emner: 3 Svar: 11
    #9   8. apr 2013 Stefan B . Ingen drømme spurgte bare hvad man kunne gøre uden jeg skulle havde fat i en vr6 eller gti . 160 heste er sku også helt fint for min golf smiley


  • #10   8. apr 2013 Men mon ikke du skal bruge pengene på at få den fikset i stedet? Ærligt, hvis den ser ud som den gør, så tvivler jeg på du har råd.

  • #11   8. apr 2013 Punkt 1: Kan motoren klare det, er den over km 200.000, så glem det bare.
    Jeg kan skaffe dig alle de almindelige tuningsdele,knast, ventiler, justerbart knasthjul, stempler, topstykke bearbejdet osv, men turbo og kompressor, glem det.
    Læs først noget seriøst om tuning, årgang underordnet, principperne er de samme, det er fysikkens love der gælder.
    Kender også en der har alt grejet til at lave alle motorreparationer og modifikationer inden for traditionel tuning.
    Det billigste du kan gøre er at købe en motor du synes kører godt, flå den ud og læg den i din egen bil. Begynder du at ville lave alt 100% så bliver det nemt 20.0000 og mere til, nemt.


Kommentér på:
Tuning af Golf 3

Annonce