{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.190 visninger | Oprettet:

Større intercooler & syn ? {{forumTopicSubject}}

Hey, står og skal have synet en bil, 200sx s13 Turbo.

Jeg er selv mekaniker og har dertil også vores foretrukken synshal, jeg var nede ved dem og spurgte til hvordan de har det med større intercoolere, og de mente, at man skulle have en godkendelse fra nissan fabrikken at den ikke forurener mere end den normalt gør.

Vender så tilbage til firmaet og spørger dem om de ved noget, og de siger at det sagtens kan lade sig gøre uden papire, da det ikke er en konstruktiv ændring fordi den er født med IC. men nu er der jo en større FMIC på ? nogen der ved en hel masse om det ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Større intercooler & syn ?
  • #1   8. maj 2013 Går du fra side mount/top mount til FMIC så er det ikke lovligt uden godkaendelse smiley

• #2   8. maj 2013 DK's regler er for åndsvage....

så hvis en bil bliver født med 16" stålfælge, bliver det så set som konstruktiv ændring at sætte 18" aludrenge på ? den regl kommer da sikkert også så ....

• #3   8. maj 2013 hvis bilen er helbilsgodkendt med 16" må du ikke ha 18" smiley haha

• #4   8. maj 2013 heldigvis er det gratis at få en attest fra fabrikken, men der går da sikker 80år inden de overhovedet svarer på det .... smiley

• #5   8. maj 2013 alså har aldrig fået noget som helst at vide når jeg har været til syn men mine turbo slæder

• #6   8. maj 2013 Godkend syn er ikke = med lovlig bil....

• #7   8. maj 2013 der er en inde på teamsx, der har fået papirer fra nissan, på det er iorden