{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon 1,8 20v Kompresser
  • #1   12. maj 2013 Sælg den og køb en 1,8T, alt andet er spild af penge

  • #2   12. maj 2013 Altså...
    Den nemmeste og bedste løsning vil vel være at smide en 1.8 20VT i, går her ud fra at Seat Leon også fås som 150hk med turbo, og ikke kun 180hk. I så fald er det lovligt!

    Ellers, så vil det nemmeste være at smide en 1.8 20vt motor i, skide på om det er lovligt, og så køre med det.
    - Du kan selvfølgelig også "bare" smide turbo / kompressor på din motor, men der skal indkøring osv osv osv. til, regn med mellem 15-30.000 kr.


  • #3   12. maj 2013 Leon og Toledo fåes kun med 180Hk Turbo Ab fabrik . så du kan ikk smide en Agu i den selvom det under 20% reglen i en 20V non turbo bil og få den synet med det. da der ingen typegodkendelse er på motoren i det karosse. dette var svaret fra Teknisk Chef Thomas Lindegaard . fra SMC danmark. da jeg undersøgte netop det i min Toledo 20v årg 99. derimod er det ingen problem med en 150hk Tdi eller V5er uden det koster afgift .. og en 180hk heller intet problem . dette koster dog lidt afgift.

  • #4   12. maj 2013 Nå, så lærte man det. Troede bare den også fandtes som 150hk. smiley

    - Men TDI'en gør det også ret godt, så vælg den! Nu du alligevel skal skifte ledningsnet osv. (Hvis det bliver til noget.)


  • #5   12. maj 2013 havde nok også fundet en 130 eller 150hk tdi tror jeg hvis det var mig . Alternativt en 110hk og så optimeret den. de skulle komme til gå voldsom godt.

Kommentér på:
Seat Leon 1,8 20v Kompresser

Annonce