664 visninger
|
Oprettet:
Den store ombygning / tuning {{forumTopicSubject}}
Hej bg
Jeg er igang med min passat 1,8T fra 97 og har købt mig en gt2876r turbo og den passer og alt det der men så kommer det lidt svære nu hvor de ting der sad i det originale luftrør n75 ventil og krumtapudluftning og så videre sad
Den til krumtap er blot flyttet over til en olie catch tank men hva med de andre dele ??
Jeg står lidt på bar bund og håber der er en som kan og måske kunne vise hvordan jeg skulle gøre eller lave ekstra
Håber der kommer nogen gode hints
feb 2005
Følger: 167 Følgere: 161 Biler: 21 Emner: 223 Svar: 2.102
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 14 Emner: 13 Svar: 191
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
Har du dyser? Har du skiftet manifold? Har du laver intercooler i fronten? Hvad med pakninger? Hvad med indkøring?
apr 2008
Følger: 81 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 204
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
apr 2008
Følger: 81 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 204
apr 2008
Følger: 81 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 67 Svar: 204
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 7.121
Du får den ikke startet hvis du smider andre dyser i Sprøjtemønster med mere er tilpasset de dyser der sad der og dem du sætter i vil sikkert have en anden form samt type og derfor vil den få alt for meget benzin og slet ikke kunne starte. Din LMM skal pilles fra hvis du skal have en chance for at køre i den og så vil den halte helt vildt i tomgang som min gør lige pt ellers dør den lige så snart den springer i gang. Hvis det var mig ville jeg alliere mig med en der ved bare lidt om det frem for at kaste mig ud i det og satse på bilgalleri kan hjælpe dig på vej. Det er altså ikke bare lige at gøre alle de ting. Din olie ind og ud samt vand ind og ud på turboen passer heller ikke. Du skal have en forsnævring på når du skifter fra KKK til Garrett turbo og så videre og så videre. Som sagt det bliver hurtigt lort hvis du ikke ved hvad du laver
Den store ombygning / tuning