{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

tysk med turbo? go or no go? {{forumTopicSubject}}

Hey drenge der bare sidder og kigger på bg fordi i alligevel ikke kan sove smiley

Sidder her med store idéer om en e30 og er nu kommet til punktet med hvad man skulle stille op med motoren i sådan en satan smiley
- er det no go og smide tryk på en bmw?
synes selv det kunne være blæret og tror det ville lyde for godt og trække fint når man tænker på bmw motoren holder fin hvis bare det er den nye model M20B25 ( eller lign. )

Men hvad siger i og evt. en begrundelse på jeres svar og evt. en video hvor jeg kan se hvad i mener smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tysk med turbo? go or no go?
  • #1   15. jul 2013 Jeg havde sgu nok ikke valgt en m20 motor smiley

• #2   15. jul 2013 mener den motor der sidder i e36 kan ikke huske om de hedder m20 eller m50:)

• #3   15. jul 2013 M50 er den fra E36

• #4   15. jul 2013 en m20 er da perfekt til turbo smiley

andre stempler og dysser samt chip så kan den sagtens lave 350hk

• #5   15. jul 2013 ....... Hvorfor havde du ikke valgt en m20 motor? De holder fint. Der er lavet 1000hk på en m20 motor og den holder..

Har selv en nyrenoveret m20 biturbo motor tilsalg så du kan bare skrive hvis du kan bruge sådan en zacho

• #6   15. jul 2013 Skal først og fremmest have en e30 hjem smiley
    men tror jeg har fundet en, så kan jeg jo altid kontakte dig smiley
    - hvad yder den af hk. hvis du har fået den målt?

• #7   15. jul 2013 En M50b25 (evt. stroket til 2.8) så er der lidt større chance for du ikke får nallerne alt for hårdt i klemme ved skattefar når du ryger i gyngen til DHB eks. og skal betale afgift+dummebøde mm smiley
    De knap 200hk er også ganske udemærket i en lille bil som en e30er og selv med e højgearet eta bagtøj er det lækkert med m50eren at kaste foden i kælderen i 5. og bare se nålen trække fra 100 og så bare suse opad som havde man smidt den i 3. på en alm. bil smiley

Min plan for min egen var at bygge en m50b28 motor ved at smide stempler og plejlstænger og krumtap fra en m52b28 over i en m50b25 støbejerns blok, så man havde en højkomprimeret og stadig økonomisk lokomotiv af en touring der ikke ville tiltrække for meget unødig opmærksomhed.
    For regner du med at bruge den på vejen så er turbo og xenon den nemmeste vej at tiltrække opmærksomhed til sig fra dem med blå neon på taget smiley
    Men når du får fundet en e30er så har jeg også motor til dig hvis du vil gå vejen med at stroke en 2.5 m50er og du så derfra kan bygge turbo på hvis det stadig ikke er nok.
    Jeg havde dog nok ikke selv gjort det medmindre den bare sku bruges til bane.

• #8   15. jul 2013 Nogge: prøv at hør samt køre en bil med m20 motor og så bagefter en bil med m50 motor. Nu er jeg også så heldig at jeg både har prøvet m20 og m50 med turbo, og hvis du havde det, så ville du vide hvorfor at jeg hellere ville vælge en m50.

Kommentér på:
tysk med turbo? go or no go?

Annonce