644 visninger
|
Oprettet:
vento {{forumTopicSubject}}
Hej bg
Jeg har sådan en vw vento 1,8 med døde 75 hk. Men hvad er forskellen på en 90 hk og en 75 hk motor? Og hvad kan jeg lave på min motor for at få nogle flere heste ?
På forhånd tak
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
skrot bilen og køb en med ønsket effekt. VR6. lidt næsetung og doven men den lyder godt.
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 45
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 45
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
en 2.0 16V´er kunne være en mulighed. men generelt vil jeg mene at der er spild af tid. man skal ligge 4-4500kr i under vogn og 2-2500kr i dæk for at de køre ok. og så de stadig ikke nævn værdige bedre end de fleste andre mærker
har selv haft Vento
og forsatan det var spild at tid og penge
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 45
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
Har da kørte fra sådan en mange gange.
Sådan en Honda vti 160hk kunne sku ikke æde min vr6 std det sikkert er prøvet flere gange.
Hver gang i ser en vr6 - så må de da hvert kørt i sænk
feb 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 3 Emner: 50 Svar: 994
En VR6 er langt fra nogen raket - men den er heller ikke just langsom - og gør det ganske godt.
Hvis vi snakker en 2.0 16v med spjældhuse, bearbejdet top, banan, større udstødning, og kørt ordenligt ind - så kan den da ha' en chance - ellers tror jeg at du skal tyvstarte for at komme først.
Back to topic!
Det var da bedre du solgte din 1.8 og købte en 2.0 eller VR6 hvis det er det, du vil ha'.
Det er ikke just fordi en vento er nogen dyr bil - men VR6'eren er ikke gratis
vento