{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vento
  • #1   1. aug 2013 90hk udgaven er altså heller ikke specielt imponerende.
    skrot bilen og køb en med ønsket effekt. VR6. lidt næsetung og doven men den lyder godt.


  • #2   1. aug 2013 det var ikke lige det jeg ville høre smiley men jeg ved med en 2,0 i med en anden top kan jeg kører med sn sdt vr6



  • #3   1. aug 2013 sn = en

  • #4   1. aug 2013 Lars hvad er det du prøver at sige ?? At en 2,0 8v kan kører fra en vr6


  • #5   1. aug 2013 der skal ikke meget til. honda laver 1600ccm maskine der piller VR6´er. det er ikke rakketer.

    en 2.0 16V´er kunne være en mulighed. men generelt vil jeg mene at der er spild af tid. man skal ligge 4-4500kr i under vogn og 2-2500kr i dæk for at de køre ok. og så de stadig ikke nævn værdige bedre end de fleste andre mærker

    har selv haft Vento
    og forsatan det var spild at tid og penge


  • #6   1. aug 2013 jonas knudsen det er tæt ved hvis de er unden tryk

  • #7   1. aug 2013 hvis det er en 2.0 8v med optimeret gti top fra en G2 mod en træt VR6 med den gamle tænding så der en lille chance for den vinder men normalt nej... 16V modellen måske men så har su også lagt bilens pris 2 gange frem for bare at købe en VR6...


  • #8   1. aug 2013 Aldrig nogen sinde vil en 8v'er kører fra en vr6 det 100%
    Har da kørte fra sådan en mange gange.
    Sådan en Honda vti 160hk kunne sku ikke æde min vr6 std det sikkert er prøvet flere gange.
    Hver gang i ser en vr6 - så må de da hvert kørt i sænk


  • #9   1. aug 2013 Den 2.0 motor skal godt nok være godt bearbejdet for at kunne være i nærheden af en VR6.
    En VR6 er langt fra nogen raket - men den er heller ikke just langsom - og gør det ganske godt.

    Hvis vi snakker en 2.0 16v med spjældhuse, bearbejdet top, banan, større udstødning, og kørt ordenligt ind - så kan den da ha' en chance - ellers tror jeg at du skal tyvstarte for at komme først.

    Back to topic!
    Det var da bedre du solgte din 1.8 og købte en 2.0 eller VR6 hvis det er det, du vil ha'.
    Det er ikke just fordi en vento er nogen dyr bil - men VR6'eren er ikke gratis smiley


Kommentér på:
vento

Annonce