Tideligere bil Kadett E 16V turbo C20LET
3.552 visninger
|
Oprettet:
Kadett E Gsi 16v med C20LET turbomotor. EDS phase 3.5++ styreboks med en del modifikationer både på bilen og motor. Styling.. Så at sige intet.
Fik den kun målt på felt da motoren var standart. Der gav den 220 hk og 300 nm
Senere blev der monteret: P 3.5 software, T3/T4 Garret turbo, 3" rustfri udstødning, kraftigere benzinpumpe, Ladelufkøler fra Mitsubishi EVO, 6 trins gearkasse (F28), ARP-bolte her og der i motoren, Sachs Sinterkobling og en masse andet jeg ikke lige kan huske. Gav i omegnen af 350
Tideligere havde jeg en C20XE-motor i med følgende:
286 graders Kentcam knaster, Irmscher klokke, åbent luftfilter, 2 3/8"udstødning fra Supersprint og chip fra VHA-trim.. 186hk og 233nm
Fik den kun målt på felt da motoren var standart. Der gav den 220 hk og 300 nm
Senere blev der monteret: P 3.5 software, T3/T4 Garret turbo, 3" rustfri udstødning, kraftigere benzinpumpe, Ladelufkøler fra Mitsubishi EVO, 6 trins gearkasse (F28), ARP-bolte her og der i motoren, Sachs Sinterkobling og en masse andet jeg ikke lige kan huske. Gav i omegnen af 350
Tideligere havde jeg en C20XE-motor i med følgende:
286 graders Kentcam knaster, Irmscher klokke, åbent luftfilter, 2 3/8"udstødning fra Supersprint og chip fra VHA-trim.. 186hk og 233nm
Tideligere bil Kadett E 16V turbo C20LET
jul 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 21
jul 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 21
Bare en råd herfra:)
Ps: Det er den sjovste bil jeg har haft.... Kan godt være den Lotus var hurtigere, men ikke lige så sjov at køre i.
jul 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 21
Topfart ved jeg ikke.. Kørte mod min kami på stigen engang Hans speedo vist ca 260 kmt og han kunne ikke indhente mig.. Men aner det ikke.. Havde LCD speedo i og det slutter jo hurtigt:)