{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Tideligere bil Kadett E 16V turbo C20LET

3.552 visninger | Oprettet:

Kadett E Gsi 16v med C20LET turbomotor. EDS phase 3.5++ styreboks med en del modifikationer både på bilen og motor. Styling.. Så at sige intet.

Fik den kun målt på felt da motoren var standart. Der gav den 220 hk og 300 nm

Senere blev der monteret: P 3.5 software, T3/T4 Garret turbo, 3" rustfri udstødning, kraftigere benzinpumpe, Ladelufkøler fra Mitsubishi EVO, 6 trins gearkasse (F28), ARP-bolte her og der i motoren, Sachs Sinterkobling og en masse andet jeg ikke lige kan huske. Gav i omegnen af 350

Tideligere havde jeg en C20XE-motor i med følgende:
286 graders Kentcam knaster, Irmscher klokke, åbent luftfilter, 2 3/8"udstødning fra Supersprint og chip fra VHA-trim.. 186hk og 233nm

Scotten .
Mand | 51 år | Oprettet: 14. jul 2003


Kommentér på:
Tideligere bil Kadett E 16V turbo C20LET
  •   22. jan 2007 otusen var skam sjov.. Man mærkede bare ikke farten på samme måde som i kadetten

  •   19. jan 2007 Synes ikke du skal begynde og pille ved din 1.6i . Personligt synes jeg det er spildt af penge på sådan en motor. Spar hellere sammen og købe en Kadett E med 16v motor i istedet og tun så evt den.. Kommer relativ nemt op på 170-200 hk

    Bare en råd herfra:)

    Ps: Det er den sjovste bil jeg har haft.... Kan godt være den Lotus var hurtigere, men ikke lige så sjov at køre i.


  •   18. jan 2007 at køre i . Det er jo generalt et kendetegn for en turbomotor..diesel eller benzin. Ingen økonomi er udregner ved bundgaz..hehe.. ca 13 kml med hele kittet på.

    Topfart ved jeg ikke.. Kørte mod min kami på stigen engang Hans speedo vist ca 260 kmt og han kunne ikke indhente mig.. Men aner det ikke.. Havde LCD speedo i og det slutter jo hurtigt:)


Annonce