VW Lupo 1,8 20V TURBO
18.420 visninger
|
Oprettet:
VW Lupo 1998´
Monteret ARY (Audi TT 2004) motor.
Diesel gearkasse med ligeskåren tænder.
Racing Lejesæt.
Supertech 9,0:1. 81,00 mm
andre Plejlstænger
Bmw M5 luftmassemåler
Stål billet svinghjul + koblingskitr
Blå silicone slanger 51-63 mm
450 ml bosch dyser
GT25 Flange
Walbro benzinpumpe.
3" MAF hus
HKS filter
Garret RS Turbo lader
Frontmonteret intercooler tilpasset 3L kofangeren.
+ meget meget meget mere...
Hestekræfter:
341 HK / 491 Nm
Fælge:
16" Audi TT tilsvejset huller, lakerede 16" Touran kapsler.
Skiftes nok til et sæt bredde 16" tyskerhjul.
Dæk:
195/40x16" Toyo
Undervogn:
KW Gevindundervogn til Polo 6N
Audi TT tandstang JHM Modif.
Golf VR6 spindler JHM Modif.
Polo 6N bærearme
Passat 3BG styrkugler
JHM Bærearmsbøsninger
Passat `96 gearskifte
Golf VR6 bremser for og bag 288mm powerdiscs m. ABS
5mm krydsplade forbro forstærkning
Karrosseriforstærkning i bag: Anhængertræk he he.
Bilstereo:
Pioneer 2 din DVD/CD.
Rockford Fosgate 6,5" split sæt
Styling:
Alt lupo 3L
Special lavet forlygter med celis ring samt rødlakeret.
Special mallet forblink i rundt design.
3L forkofanger
3L bagkofanger
3L blinklys
3L lygtegril
3L baglygter
Polo 6N OpenAir El-foldetag i Flashrød. (eneste i verden vil jeg tro)
Hvid bundstreamer med "VW MOTORSPORT" logo
Hvide hjulkapsler.
Afmonteres når jeg får et sæt brede tyskerhjul til den.
Interiør:
Polo 6N2 GTI Sportsrat modificeret til Golf 3 airbag
Seat Arosa Instrument
Lupo GTI Instruments afdækning
Pro Sport Ladetryksur m. VW plasma belysning
Lupo GTI kabine med røde syninger
Røde seler fra Pug 106 rally, for og bag
LUPO 20V Turbo bundmåtter med røde syninger
El-ruder.
Fj. betj. c-lås.
Ekstra tilbehør:
Alarm m. Trackfinder
Bemærkninger:
Bilen er købt til sjov i weekenderne, istedet for MC....
Tidligere ejer som har bygget motoren havde en lidt optimistik rulle attest, så den havde 341HK istedet for 441Hk ;o) Men en garret 2860RS kan heller ikke lave 441HK....
Monteret ARY (Audi TT 2004) motor.
Diesel gearkasse med ligeskåren tænder.
Racing Lejesæt.
Supertech 9,0:1. 81,00 mm
andre Plejlstænger
Bmw M5 luftmassemåler
Stål billet svinghjul + koblingskitr
Blå silicone slanger 51-63 mm
450 ml bosch dyser
GT25 Flange
Walbro benzinpumpe.
3" MAF hus
HKS filter
Garret RS Turbo lader
Frontmonteret intercooler tilpasset 3L kofangeren.
+ meget meget meget mere...
Hestekræfter:
341 HK / 491 Nm
Fælge:
16" Audi TT tilsvejset huller, lakerede 16" Touran kapsler.
Skiftes nok til et sæt bredde 16" tyskerhjul.
Dæk:
195/40x16" Toyo
Undervogn:
KW Gevindundervogn til Polo 6N
Audi TT tandstang JHM Modif.
Golf VR6 spindler JHM Modif.
Polo 6N bærearme
Passat 3BG styrkugler
JHM Bærearmsbøsninger
Passat `96 gearskifte
Golf VR6 bremser for og bag 288mm powerdiscs m. ABS
5mm krydsplade forbro forstærkning
Karrosseriforstærkning i bag: Anhængertræk he he.
Bilstereo:
Pioneer 2 din DVD/CD.
Rockford Fosgate 6,5" split sæt
Styling:
Alt lupo 3L
Special lavet forlygter med celis ring samt rødlakeret.
Special mallet forblink i rundt design.
3L forkofanger
3L bagkofanger
3L blinklys
3L lygtegril
3L baglygter
Polo 6N OpenAir El-foldetag i Flashrød. (eneste i verden vil jeg tro)
Hvid bundstreamer med "VW MOTORSPORT" logo
Hvide hjulkapsler.
Afmonteres når jeg får et sæt brede tyskerhjul til den.
Interiør:
Polo 6N2 GTI Sportsrat modificeret til Golf 3 airbag
Seat Arosa Instrument
Lupo GTI Instruments afdækning
Pro Sport Ladetryksur m. VW plasma belysning
Lupo GTI kabine med røde syninger
Røde seler fra Pug 106 rally, for og bag
LUPO 20V Turbo bundmåtter med røde syninger
El-ruder.
Fj. betj. c-lås.
Ekstra tilbehør:
Alarm m. Trackfinder
Bemærkninger:
Bilen er købt til sjov i weekenderne, istedet for MC....
Tidligere ejer som har bygget motoren havde en lidt optimistik rulle attest, så den havde 341HK istedet for 441Hk ;o) Men en garret 2860RS kan heller ikke lave 441HK....
VW Lupo 1,8 20V TURBO
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 22
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 43 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 22
er igang med at ligge 1.8t i min polo, men vi har lidt problemer med gearkassen
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
Hvis du selv vil bygge en kan du kontakte http://www.jotuning.dk/
De kan hjælpe med godkendelse.
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Svar: 9
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Svar: 9
Jeg ville lige høre fik du den på danske nr plader?
Mvh
Mogens
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
mar 2004
Følger: 128 Følgere: 130 Biler: 12 Svar: 354
dec 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 59
dec 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 11 Svar: 59
mvh johnny
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
Jeg er som sagt ligeglad, og har solgt den igen, da jeg ikke får sådan en bil brugt når alt kommer til alt.
Men andre herinde synes åbenbart det er en meget stor ting.
Måske i har diskutteret det ofte, siden folk farer i flint.
Lad det dog ligge, og nyd billederne af den fineste Lupo herhjemme ;o)
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
2. Jeg er ligeglad om den har 500 eller 250 hk, men 441 hk har den ikke, for min kammerat kørte den direkte op til RH for en måling.
3. Jeg går ikke så højt op i det for bilen var/er hidsig nok.
4. Jeg tror det er en diskussion der har været oppe før min tid med bilen, da både folk herinde samt Johnny M hidser sig op.
5. Det er godt jeg er rolig, for det interesser mig faktisk ikke.
6. Jeg prøvede ikke engang bilen da jeg købte den ;o)
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
RH og natmekanikkerens er meget ens.
Jeg er aldrig blevet skuffet når jeg har fået målt ved otto, og så prøvet et andet sted, tværtimod..
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
jul 2003
Følger: 39 Følgere: 345 Biler: 11 Emner: 111 Svar: 739
441hk har altid været en joke, men 341hk er sq godt klaret hvis det er med 2860RS
dec 2004
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 375
Actuator dåsen sidder vel fast:-)
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 46 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 164
okt 2008
Følger: 75 Følgere: 73 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 106
Jeg blev ihverfald overrasket da jeg så den køre.
feb 2008
Følger: 93 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 117 Svar: 1.188
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 56 Svar: 4.597
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 12 Emner: 48 Svar: 643
Det var da immervæk en fejlvurdering der vil noget.
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
"Tidligere ejer som har bygget motoren havde en lidt optimistik rulle attest, så den havde 341HK istedet for 441Hk ;o) Men en garret 2860RS kan heller ikke lave 441HK...."
Det er vi mange der slet ikke er overrasket over...
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
nov 2003
Følger: 34 Følgere: 112 Biler: 16 Emner: 123 Svar: 273
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 15 Emner: 12 Svar: 264
maj 2007
Følger: 106 Følgere: 109 Biler: 13 Emner: 102 Svar: 480
feb 2007
Følger: 63 Følgere: 62 Biler: 15 Emner: 77 Svar: 514
sep 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 726