X1/9 Dallara opbygning.
3.279 visninger
|
Oprettet:
Et lille "hygge" projekt min svoger og jeg har gang i efter vores svigerfar var på "skovtur" med ca 120km/t i hans Dallara Hill climber.
Vi har skiftet h. dørstolpe og panel og venstra forfjørne og vange og monteret nye glasfiberskærme og inderskærme i alu og meget meget mere og mange flere småting.. (Ting tager tid) Nu kan maleren heldighvis komme igang...
http://www.munkebjerghillclimb.dk/
Skrevet på dette link hvor der også kan ses en film hvor man kort ser bilen i hel tilstand 1minut inde i filmen.
Og som sidste år blev dansk-italieneren Vincenzo Santangelo fra Hunnerup ved Århus den store vinder, men kun med det yderste af neglene.
I andet heat kørte han sin Fiat x1/9 Dallara Abarth fra 1973 af vejen efter målstregen med skader overalt på karosseriet til følge. Men med 50 meter gaffatape blev bilen flikket sammen, så den kunne køre tredje heat.
Og selv om Santangelos tid blev dårlig her, så var de to første heat nok til, at den populære kører vandt med et halvt sekund foran hollænderen Jan van der Kooi i Lotus Europa fra 1967.
Vi har skiftet h. dørstolpe og panel og venstra forfjørne og vange og monteret nye glasfiberskærme og inderskærme i alu og meget meget mere og mange flere småting.. (Ting tager tid) Nu kan maleren heldighvis komme igang...
http://www.munkebjerghillclimb.dk/
Skrevet på dette link hvor der også kan ses en film hvor man kort ser bilen i hel tilstand 1minut inde i filmen.
Og som sidste år blev dansk-italieneren Vincenzo Santangelo fra Hunnerup ved Århus den store vinder, men kun med det yderste af neglene.
I andet heat kørte han sin Fiat x1/9 Dallara Abarth fra 1973 af vejen efter målstregen med skader overalt på karosseriet til følge. Men med 50 meter gaffatape blev bilen flikket sammen, så den kunne køre tredje heat.
Og selv om Santangelos tid blev dårlig her, så var de to første heat nok til, at den populære kører vandt med et halvt sekund foran hollænderen Jan van der Kooi i Lotus Europa fra 1967.
X1/9 Dallara opbygning.
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 103
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 16 Emner: 7 Svar: 37
ja og sidst vi snakkede med gravesen sagde han vi ska male den rød som hans hehe.
feb 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 39 Svar: 149
sep 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 28 Svar: 1.591
Men Fiat'en ligner lidt Graversens med det kit på. Han bor sjovt nok ikke mange hundrede meter fra Eurosama
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
Og spør mig ikke hvorfor de hedder Liggebræt
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 16 Emner: 7 Svar: 37
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 103
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 16 Emner: 7 Svar: 37
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 103
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 16 Emner: 7 Svar: 37
vi kalder dem bare rullevogne.. skide genialt du kan skubbe rundt med bilen alene mand.
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 7 Emner: 195 Svar: 1.769
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 103
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 16 Emner: 7 Svar: 37
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
nov 2005
Følger: 65 Følgere: 66 Biler: 16 Emner: 7 Svar: 37
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
Jeg stod lige ved siden af der, hvor Vincent kørte af sidste år i Munkebjerg. Det var vildt og hende den official, som sad op ad træet, som bilen ramte da den havde passeret vejskiltet højre om, fik sig sit livs forskrækkelse og fik formentlig lært, at man ikke sidder ned som tilskuer til motorløb.
Hatten af for Gaffa, for den kørte jo næste gennemkørsel også og vandt generelt.