Honda CRX 1.512v turbo
2.656 visninger
|
Oprettet:
Jeg faldt lige over en del billeder af min Honda CRX, fra da jeg total renoverede den, og ombyggede motoren til turbo.
Det hele foregik fra 2002 til 2004, og sikert også lidt i 2005, da jeg gik lidt død i den..
Der skal nok være nogle her inde fra der kan genkende den, da den blev solgt, og har turet lidt rundt her inde siden, og den kører faktisk endnu.
Model : CRX 1.5 i 3dørs
Årgang : 1984
Standard HK : 100
Ejet siden : 2002
Målt HK : 169
Motor:
EW3 1.5i12v
ny honet
nye stempelringe
nye hoverlejer
nye plejlstangslejer
HKS turbomaifold
Garrett T25 Turbo
Bailey Dumpvalve
samco slanger
Trykrør 21/2" rustfri stål
2 1/2" forrør
Invidia Udstødning 60mm
Intercooler
390cc Eclipse dyser
forstærket kobling
Termostatstyret oliekøler
speciellavet vandkøler
12" kølerblæser
PGMFI-ORG by Bindegal
ECU PM6
tænding fra 110hk '91 civic
Undervogn:
Bag :
sænket 40mm med fjedre
højdejusterbar og hårdhedsjusterbar Koni gul.
For:
udvendigt justerbar gul Koni højdejusterbar
16v bremser
Spoiler & Ydre:
Ombygget til 16v look med kofangere, sideskørter og motorhjelm
7x16 ET37 OZ F1 EVO CUP med 195-50-16 contisport
Hi-fi & Interiør:
Sony singel cd, kabine fra CRX AS 1.6 16V, det er snor lige.
Andet
5-10-05 Nysynet, godkendt med turbo og konstruktive ændringer er skrevet ind i reg att.
Det hele foregik fra 2002 til 2004, og sikert også lidt i 2005, da jeg gik lidt død i den..
Der skal nok være nogle her inde fra der kan genkende den, da den blev solgt, og har turet lidt rundt her inde siden, og den kører faktisk endnu.
Model : CRX 1.5 i 3dørs
Årgang : 1984
Standard HK : 100
Ejet siden : 2002
Målt HK : 169
Motor:
EW3 1.5i12v
ny honet
nye stempelringe
nye hoverlejer
nye plejlstangslejer
HKS turbomaifold
Garrett T25 Turbo
Bailey Dumpvalve
samco slanger
Trykrør 21/2" rustfri stål
2 1/2" forrør
Invidia Udstødning 60mm
Intercooler
390cc Eclipse dyser
forstærket kobling
Termostatstyret oliekøler
speciellavet vandkøler
12" kølerblæser
PGMFI-ORG by Bindegal
ECU PM6
tænding fra 110hk '91 civic
Undervogn:
Bag :
sænket 40mm med fjedre
højdejusterbar og hårdhedsjusterbar Koni gul.
For:
udvendigt justerbar gul Koni højdejusterbar
16v bremser
Spoiler & Ydre:
Ombygget til 16v look med kofangere, sideskørter og motorhjelm
7x16 ET37 OZ F1 EVO CUP med 195-50-16 contisport
Hi-fi & Interiør:
Sony singel cd, kabine fra CRX AS 1.6 16V, det er snor lige.
Andet
5-10-05 Nysynet, godkendt med turbo og konstruktive ændringer er skrevet ind i reg att.
Honda CRX 1.512v turbo
nov 2008
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 356
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
nov 2008
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 356
nov 2008
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 356
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
nov 2008
Følger: 113 Følgere: 111 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 356
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
Nuværende ejer bor i Fredericia, og jeg har kontakt med ham, den skal rulles ind igen med den nye motor om nogle uger.
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Svar: 5
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Svar: 5
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Svar: 5
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Svar: 5
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Svar: 5
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Svar: 5
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
Der er vist en rød til salg for tiden med turbo, den er ikke kosmetisk ret køn, men den er også absolut rust fri, og med lavt km og det er også det originale km tal.
Jeg kender noget af dens historie, og kender ham der hentede den.