Honda CRX EE8 VTEC
7.034 visninger
|
Oprettet:
Årgang: 1991
Motor: B16A1
Skunk 2 Pro series Manifold
Skunk 2 Tuner stage 2 knaster
Skunk 2 fjedre
Skunk 2 Løftere
Spoon Vippearme
Spoon Ventiler
Spoon Tænding
Portet topstykke
5-zigen 4-2-1 2,5" header
2,5" Blox Rustfri testpipe
Thermal Catback Rustfri udstødning 2,36"
Rev limit : 8800 omdr
Shift Light : 8200 Omdr
Launch Control : 5500 Omdr
Vtec : 5700 omdr
Netop Indkøbt:
Wiseco stempler 11:1
Eagle H Beam plejlstænger 900hp
Walbro 255lph pumpe
RC Engineering 440cc dyser
Oem Toppakning
Jenvey 48mm Spjældhuskit med fuelrail og luftfilter
Blox Racing Cam gears
Hestekræfter: Født med :
150hk 7600 omdr
143nm 7100omdr
2011:
+33-53hk alt afhængig af felt
+20nm
2012:
Vides ikke endnu, men forhåbentlig plus en 10-20hk ift. før
Tak til CE for indkøring, denne bil rykker virkelig vildt nu!!
Næste step : tjek indkøbte dele!
Fælge: 7x16 Et 40 TFT Haze
nuværende. 7x15 Et 40 Rial Letvægt
7x16 Et 40 Rota Gt3
Dæk: 195/45-16 Falken Ze-912 - HAze fælge
195/45-16 Yokohama S-drive - Rota
Nu: 195/50-15 Yokohama Parada Spec 2
Undervogn: Ap gevind Sænket 120mm
Skunk 2 Camberkit i for
Password:JDM Tårnstiver bag (ikke monteret pt)
Tårnstiver øverste for
Camberkit bag (på vej)
Nederste arme i alu (på vej)
Toe: spreder en smule fortil
Camber : - 3,5 grader foran og -2,1 grader bag
Caster : kan ikke måles da den er for lav
bilen styrer helt fantastisk sammen med yokohama dækkene
Bilstereo: en billig cd afspiller,
vægt = dårlig ydelse!
Styling: ikke det vilde, heldigvis, den står nogenlunde original på nær den forlængede motorhjelm. jeg synes personligt det er flot til den, men det er ikke alle der er enige med mig i det
Interiør: Standard Læder V-tec kabine, der desværre trænger til en hånd, er gået op i nogle syninger. udover det er alle knapper osv intakt og den er super fin.
Momo Rat, passer ok til stilen
Ekstra tilbehør:
Bilen er født med:
El ruder
El spejle
El soltag
El justerbare forlygter
Justerbart rat
Bemærkninger: Bilen er Tysk importeret 2006
Ting der er skiftet:
Inderste manchet på trækaksel passagerside
Sprinklerdyse Passager side
Pillet uoriginal centrallås ud da det var noget bras
Lavet nyt net til anlæg
fået den sporet
Skiftet LMA'er (Uha det er noget der virker)
Skiftet tændrør
Tætnet bagklappen oppe ved bespænding
Nye fælge
Nye 185/35-17 dæk
Fået opfrisket alle lister, så de ser friske ud som nye
Nye 16" fælge
Ny banan
Kat erstatter
smurt bremser
Nyt forreste gearks ophæng
Blevet rullet
Monteret gevind
bilen er Nylakeret November 2010 i Mercedes sort med bronze perler i lakken
Motor: B16A1
Skunk 2 Pro series Manifold
Skunk 2 Tuner stage 2 knaster
Skunk 2 fjedre
Skunk 2 Løftere
Spoon Vippearme
Spoon Ventiler
Spoon Tænding
Portet topstykke
5-zigen 4-2-1 2,5" header
2,5" Blox Rustfri testpipe
Thermal Catback Rustfri udstødning 2,36"
Rev limit : 8800 omdr
Shift Light : 8200 Omdr
Launch Control : 5500 Omdr
Vtec : 5700 omdr
Netop Indkøbt:
Wiseco stempler 11:1
Eagle H Beam plejlstænger 900hp
Walbro 255lph pumpe
RC Engineering 440cc dyser
Oem Toppakning
Jenvey 48mm Spjældhuskit med fuelrail og luftfilter
Blox Racing Cam gears
Hestekræfter: Født med :
150hk 7600 omdr
143nm 7100omdr
2011:
+33-53hk alt afhængig af felt
+20nm
2012:
Vides ikke endnu, men forhåbentlig plus en 10-20hk ift. før
Tak til CE for indkøring, denne bil rykker virkelig vildt nu!!
Næste step : tjek indkøbte dele!
Fælge: 7x16 Et 40 TFT Haze
nuværende. 7x15 Et 40 Rial Letvægt
7x16 Et 40 Rota Gt3
Dæk: 195/45-16 Falken Ze-912 - HAze fælge
195/45-16 Yokohama S-drive - Rota
Nu: 195/50-15 Yokohama Parada Spec 2
Undervogn: Ap gevind Sænket 120mm
Skunk 2 Camberkit i for
Password:JDM Tårnstiver bag (ikke monteret pt)
Tårnstiver øverste for
Camberkit bag (på vej)
Nederste arme i alu (på vej)
Toe: spreder en smule fortil
Camber : - 3,5 grader foran og -2,1 grader bag
Caster : kan ikke måles da den er for lav
bilen styrer helt fantastisk sammen med yokohama dækkene
Bilstereo: en billig cd afspiller,
vægt = dårlig ydelse!
Styling: ikke det vilde, heldigvis, den står nogenlunde original på nær den forlængede motorhjelm. jeg synes personligt det er flot til den, men det er ikke alle der er enige med mig i det
Interiør: Standard Læder V-tec kabine, der desværre trænger til en hånd, er gået op i nogle syninger. udover det er alle knapper osv intakt og den er super fin.
Momo Rat, passer ok til stilen
Ekstra tilbehør:
Bilen er født med:
El ruder
El spejle
El soltag
El justerbare forlygter
Justerbart rat
Bemærkninger: Bilen er Tysk importeret 2006
Ting der er skiftet:
Inderste manchet på trækaksel passagerside
Sprinklerdyse Passager side
Pillet uoriginal centrallås ud da det var noget bras
Lavet nyt net til anlæg
fået den sporet
Skiftet LMA'er (Uha det er noget der virker)
Skiftet tændrør
Tætnet bagklappen oppe ved bespænding
Nye fælge
Nye 185/35-17 dæk
Fået opfrisket alle lister, så de ser friske ud som nye
Nye 16" fælge
Ny banan
Kat erstatter
smurt bremser
Nyt forreste gearks ophæng
Blevet rullet
Monteret gevind
bilen er Nylakeret November 2010 i Mercedes sort med bronze perler i lakken
Honda CRX EE8 VTEC
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.353
sep 2009
Følger: 27 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 936
maj 2010
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 7 Emner: 31 Svar: 102
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.353
maj 2010
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 7 Emner: 31 Svar: 102
feb 2007
Følger: 121 Følgere: 130 Biler: 15 Emner: 79 Svar: 458
sep 2009
Følger: 27 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 936
feb 2007
Følger: 121 Følgere: 130 Biler: 15 Emner: 79 Svar: 458
sep 2009
Følger: 27 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 936
feb 2007
Følger: 121 Følgere: 130 Biler: 15 Emner: 79 Svar: 458
sep 2009
Følger: 27 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 936
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.353
feb 2007
Følger: 121 Følgere: 130 Biler: 15 Emner: 79 Svar: 458
okt 2009
Følger: 68 Følgere: 68 Biler: 6 Emner: 91 Svar: 257
aug 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Biler: 9 Emner: 27 Svar: 1.353