VW 1200 1974

4.475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW 1200

Årgang:
1974
Motor:
ja så fik jeg langt om længe gjort noget ved min boble... jeg har lige total renoveret min motor... og ja når jeg nu var igang så puttede jeg lige lidt ekstra i den.. så nu vil jeg tro den er ved at være oppe i nærheden af de 90hk.. men har ikk haft den på rulle endnu
Hestekræfter
omkring de 90hk...
Fælge
stålfælge med originale kapsler med vw logo...
Dæk
Undervogn
jeg havde en ide om at sænke den.. men ombestemte mig da jeg har fåe3t afvide at den er i for flot stand som original... og det ville være en skam at bryde de originale linier...
Bilstereo
der er en pioneer headset,, og så en mds ac4 forstærker... 1stk. 12"Bas, og frontsystem af 2vejs system... spiller kanont...
Styling
bilen står som original.. og der er intet rust overhovedet...
Interiør
standard... Grå og vidt.. dog uoriginale sæder ved ikk hvad mærke...
Ekstra tilbehør
motoren er total renoveret og tunet lidt op.. renovation for 15k
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Ja så er det jo at jeg er blevet nødsaget til at sælge min stolthed... grunden er simpelthen den at jeh ikk har plads.. og jeg syntes at det er en skam at en sådan flot og original boble bare skal stå... den er ikk kørt i vinter overhovedet af hensyn til salt... men hvis du er interraseret så smid da lige en hilsen. vil bare gerne at den kommer hen til en der har pladsen og tiden til at have en sådanne bil... der er som sagt intet rust.. men smid da lige en hilsen hvís du kunne tænke dig at vide mere


Vil du se flere VW 1200 til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW 1200
  •   8. maj 2008 Se her...
    http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=380538


  •   1. aug 2006 ...
    WOW Fed nok bil du har dig der en høj her fra


  •   11. okt 2005 Salg!??!
    Hvis du nu "skulle" sælge den hvad skulle du så have for den... ?? Skyd...


  •   26. mar 2005 Claus
    ja jeg regner med at skal have omkring de 30-40k for den.. og kan kun sige den er i tip top stand... men vi kan jo altid snakke om det...


  •   25. mar 2005 hey
    Hvad koster den???


  •   27. aug 2004 ..
    Alle bobler skal da sænkes smiley

    Det giver dem et totalt cool look.. de behøver ikke at blive slammet helt i jorden.. men lidt skal de da ned smiley


  •   26. aug 2004 Ang sænkning..
    Jeg har kun én ting at sige.. Lad vær!

    Du har en rigtig flot og original bobbel der, og det ville virkelig være synd at ødelægge det udseene den har nu..


  •   25. apr 2004 Porsche
    Faktisk så er det sådan at de fleste porsche motorer passer i, samn en masse andre motorer, at næve VR6 og alfa motorer...

    Alle motorerne blive monteret på en original folkevognsgearkasse, med et adaptersæt, specielt til den motor du vil have i, mener prisen for sådan en adapter ligger på mellem 7-10kilo, men du må ikke hænge mig op på det....

    Håber det var svar nok...

    Hilsen Christoffer


  •   30. mar 2004 sænkning
    sænkning bagi er som Niels-erik beskriver.

    Foran bliver du dog nødt til at investerer i en sænkningsforbro.
    Der sidder sådan nogle beslag, som man kan justere højden ved hjælp at 2 møtrikker.
    Man kan dog også købe nogle beslag til at svejse i forbroen hvis du kan lidt med hænderne... De gør det samme som den færdige sænkningsforbro, tager bare lidt tid at svejse i..

    Hilsen Christoffer


  •   25. mar 2004 RE: elektrikerledning smiley
    hehe... Du sætter dem parallelt sammen. Dvs. du sætter plus til plus og minus til minus. Mange gør det at de kun trækker en plus-ledning, for minus er jo stel... Og ehh... Det KAN godt virke, men træk et kabel til minus oxo.... Størrelsen på det kabel kan variere, men jeg vil sige min. 10mm2 - helst 16mm2. Og så skal du lige have en sikring på plus-ledningen... Sværere er det faktisk ikke. God fornøjelse med det...


  •   18. mar 2004 ..
    btw. jeg har set på vwnettet at der er mange fra viborg.. så hvis der ikke er en klub, kunne i jo lave en , eller blot mødes lidt engang imellem smiley


  •   18. mar 2004 viborg
    Der var engang en klub i viborg.. den lå nemlig på falkevej (VW freaks) hvor jeg også selv boede som lille.. det var der jeg blev forelsket i bilen smiley

    Jeg skal have min ud fra vinterhi på lørdag, der kommer den en tur til viborg hvor min svoger har et værksted hvor jeg kan gøre den lidt sommerklar... han er også selv ved at købe en gammel vw igen..


  •   17. mar 2004 ...
    Lækker vogn der smiley

    ang. hjælp så kan du evt. joine din lokale vw klub hvis der findes sådan en ..


  •   14. mar 2004 fin boble
    vedrørende sænkning. Du skal starte med at overveje om dine hjul skal stå skævt eller lige. Lige nu står de skævt (baghjulene) fordi din bil er hævet til max , du kan sænke den til de står lige eller til de står skævt den anden vej.
    Løft bilen op på et par bukke ,fjern hjulene,frigør alt som sidder på den flade plade, som kommer fra det tykke rør foran baghjulene.Derefter fjerner du den plade , som sidder med fire skruer i enden af røret, rør endelig ikke pladen når du gør det , den er i kraftigt spænd fra den torisionsfjeder , som sidder i røret.
    Sæt en donkraft under pladen og løft den ca 1cm, derefter lirker du pladen fri af stoppet ,og sænker din donkraft igen.
    Nu kan du tage pladen af fjederen og flytte den et par splines op.
    Du skal gøre det i begge sider , og være helt sikker på at pladerne står ens , før du løfter pladerne op på plads og samler det hele igen. Nu har du sænket den bagende,hvis det ikke er nok eller for meget gentager du bare arbejdet.
    God fornøjelse, og held og lykke.
    Hilsen Niels Erik


  •   13. mar 2004 Jow Tak
    Du får sgu lige en 7'er herfra


  •   13. mar 2004 Fin VW...
    ..pæn VW du har der.. og ja, det pynter altid på en gammel vw med en seriøs sænkning...


  •   13. mar 2004 Christoffer P
    Jeg takker for hjælpen.... det er sgu en fed buggy du har der.... der er sgu ikk noget der er federe end når man har noget der kan få folks hoveder til at dreje 360*....


  •   13. mar 2004 Asbjørn K
    Tak for hjælpen... og jeg glæder mig til at se udviklingen med din egen.....


  •   13. mar 2004 Fin vogn
    Du skal som sagt bare have fat i en justerbar forbro.....

    Du kan finde en masse hjælp på VWnettet.dk det er kun for gamle blæserkølede Vw'er som vi jo er mange der går og skruer i.... Nå men god fornøjelse med din nye VW...

    Hilsen Christoffer (Yellow-buggy)


Annonce