Toyota starlet 1,5 turbo *solgt* [Tidl. bil] 1996
14.317 visninger
|
Oprettet:
Toyota starlet 1,5 turbo *solgt*
Årgang:
1996
Motor:
I motorrummet er følgende lavet/udskiftet:
-der er mont. en 1,5 motor i 5E-FHE fra Gadbjerg motorimport. En normal 1,5 motor hedder 5E-FE men det ekstra H betyder ar der er en anden indsugning manifold på med 8 spjældhuse ligesom de gamle twin cam motore som åbner de sidste 4 spjæld op omkring 4600 omdr/m. Dette bevirker at motoren får 110 HK istedet for de 90 HK standart.
-motoren er parret sammen med en original 1,3 turbo motor 4E-FTE så der ikke er valgt nogen form for lette løsninger med motor projektet såsom 2 toppakninger, drejet af standart stempler osv...
-jeg renoverede motoren i påsken sidste år med 4 helt nye ORGINALE 1,3 turbo stempler, nye stempel ringe, nye olieskrabe ringe, plejel lejer, hoved lejer. I samme forbindelse blev der skiftet ORGINAL tandrem med ORGINALE remstrammerhjul og medløberhjul og mener også at vandpumpen er skiftet ved samme lejlighed. Det skal siges at jeg KUN kører 5000 km per olieskift og der bliver skiftet olie og ORGINALT filter HVER gang. Der er ingen værkstedsregninger på dette store projekt da jeg selv er udlært mekaniker på et autoriseret toyota værksted.
-der er kommet det ORGINALE 1,3 turbo topstykke på sammen med de ORGINALE nye turbo stempler for at sænke kompressions forholdet.
-turboen er også en ORGINAL CT12 turbo som sidder på en 1,5 turbo motor hvor der normalt sidder en CT9 turbo på en standart 1,3 turbo motor.
-der er en ganske almindelig bosch blow off ventil på for ikke at bremse turboen mellem gearskift
-motorstyringen er lavet og monteret af Rene AKA turbomotor.dk med lounce control (kontakt til at hidse turboen op før "take off")
-bilen er monteret med turbo gearkasse med indbygget spær så den trækker godt på begge hjul ved start. Det går ikke bare op i hjulspind :-)
-der er mont. en 1,5 motor i 5E-FHE fra Gadbjerg motorimport. En normal 1,5 motor hedder 5E-FE men det ekstra H betyder ar der er en anden indsugning manifold på med 8 spjældhuse ligesom de gamle twin cam motore som åbner de sidste 4 spjæld op omkring 4600 omdr/m. Dette bevirker at motoren får 110 HK istedet for de 90 HK standart.
-motoren er parret sammen med en original 1,3 turbo motor 4E-FTE så der ikke er valgt nogen form for lette løsninger med motor projektet såsom 2 toppakninger, drejet af standart stempler osv...
-jeg renoverede motoren i påsken sidste år med 4 helt nye ORGINALE 1,3 turbo stempler, nye stempel ringe, nye olieskrabe ringe, plejel lejer, hoved lejer. I samme forbindelse blev der skiftet ORGINAL tandrem med ORGINALE remstrammerhjul og medløberhjul og mener også at vandpumpen er skiftet ved samme lejlighed. Det skal siges at jeg KUN kører 5000 km per olieskift og der bliver skiftet olie og ORGINALT filter HVER gang. Der er ingen værkstedsregninger på dette store projekt da jeg selv er udlært mekaniker på et autoriseret toyota værksted.
-der er kommet det ORGINALE 1,3 turbo topstykke på sammen med de ORGINALE nye turbo stempler for at sænke kompressions forholdet.
-turboen er også en ORGINAL CT12 turbo som sidder på en 1,5 turbo motor hvor der normalt sidder en CT9 turbo på en standart 1,3 turbo motor.
-der er en ganske almindelig bosch blow off ventil på for ikke at bremse turboen mellem gearskift
-motorstyringen er lavet og monteret af Rene AKA turbomotor.dk med lounce control (kontakt til at hidse turboen op før "take off")
-bilen er monteret med turbo gearkasse med indbygget spær så den trækker godt på begge hjul ved start. Det går ikke bare op i hjulspind :-)
Hestekræfter
ikke målt men bestemt ikke langsom til de knap 900 kg :-) he he
Som sagt ingen måling men Rene fra turbomotor.dk vil skyde den til 180HK ved 0,7 bar og 160 HK ved 0,6 bar
Som sagt ingen måling men Rene fra turbomotor.dk vil skyde den til 180HK ved 0,7 bar og 160 HK ved 0,6 bar
Fælge
Ps. Billederne i annoncen er taget med mine fine 18" fælge på men desværre var jeg ikke den eneste som synes de var fede så dem ejer jeg ikke mere. (forbandede tyveknægte)
Der er andre 17" på vej under den
Der er andre 17" på vej under den
Dæk
Lige pt. siddder der 155/80-13 vinterdæk på bilen til jeg får mine andre 17" på.
på de 18" var der 215/35-18 bare nogle sillige dæk for at se hvor hurtig de blev høvlet af
på de 18" var der 215/35-18 bare nogle sillige dæk for at se hvor hurtig de blev høvlet af
Undervogn
-komplet gul koni undervogn just.bar i hårdhed for+bag
-armrede bremseslanger for (bremseslanger i stål)
-sports skiver+klodser+bremse bagger fra gunner åskov motorsport (br.bagger er hentet hjem fra England)
-armrede bremseslanger for (bremseslanger i stål)
-sports skiver+klodser+bremse bagger fra gunner åskov motorsport (br.bagger er hentet hjem fra England)
Bilstereo
Kun højtalere i hattehylden efter indbrud.
Ellers pioneer med gul kevlar membran i front
6x9 i hattehylde 2 forstærkere og 12" sub
Ellers pioneer med gul kevlar membran i front
6x9 i hattehylde 2 forstærkere og 12" sub
Styling
Udvendig er der følgende lavet/udskiftet:
-kofangere indfarvet
-spejle indfarvet
-stødlister malet sorte
-visker arme malet sorte og har fået klarlak
-bagvisker lagt ned
-tonede ruder hele vejen rundt (3 bagerste ruder blev skiftet inden solfilm blev mont.)
-klare blinklys foran
-klare blinklys på siden
-blinklys på siden er flyttet frem for at have plads til lambo beslagene og blinklysene
-glanza v baglygter
-Lambo døre monteret (fed detalje)
-gti antenne
-kofangere indfarvet
-spejle indfarvet
-stødlister malet sorte
-visker arme malet sorte og har fået klarlak
-bagvisker lagt ned
-tonede ruder hele vejen rundt (3 bagerste ruder blev skiftet inden solfilm blev mont.)
-klare blinklys foran
-klare blinklys på siden
-blinklys på siden er flyttet frem for at have plads til lambo beslagene og blinklysene
-glanza v baglygter
-Lambo døre monteret (fed detalje)
-gti antenne
Interiør
Indvendig er følgende lavet/udskiftet:
-specielle skålsæder i sort og rød (så det passer til resten af bilen)
-rød lys i instrumentbord
-rød lys i varmeapperat
-dioder omkring i speedometer til shiftlight
-a/c kontakt til skift mellem høj/lav tryk også med rød lys 0,5/0,7 bars tryk
-2 måleure i fedt design bygget ind i de 2 luftkanaler over varmeapperatet. 1 til ladetryk og 1 til olietemperatur
-sorte velour lexus måtter med rød kant syning
-pioneer højtalere i hattehylden
-specielle skålsæder i sort og rød (så det passer til resten af bilen)
-rød lys i instrumentbord
-rød lys i varmeapperat
-dioder omkring i speedometer til shiftlight
-a/c kontakt til skift mellem høj/lav tryk også med rød lys 0,5/0,7 bars tryk
-2 måleure i fedt design bygget ind i de 2 luftkanaler over varmeapperatet. 1 til ladetryk og 1 til olietemperatur
-sorte velour lexus måtter med rød kant syning
-pioneer højtalere i hattehylden
Ekstra tilbehør
kig i bemærkninger der står alt
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
I får lige hele smøren her...
Bilen er rød og er lige blevet hellarkeret og alle emblemer er fjernet.
Bilen er fra 1996 og står på papir som en 1,3 sport med omdrejnings tæller
Har papire fra toyota DK om at det er lovlig med en 1,5 5E-FE motor i
Bilen har kørt 244xxx km
Motoren har kørt 44xxx km siden renovering
Bilen holder syn til 30/11-08
Udvendig er der følgende lavet/udskiftet:
-kofangere indfarvet
-spejle indfarvet
-stødlister malet sorte
-visker arme malet sorte og har fået klarlak
-bagvisker lagt ned
-stor udst. fra forrør og bagud. K-silence hedder den vist nok
-tonede ruder hele vejen rundt (3 bagerste ruder blev skiftet inden solfilm blev mont.)
-klare blinklys foran
-klare blinklys på siden
-blinklys på siden er flyttet frem for at have plads til lambo beslagene og blinklysene
-glanza v baglygter
-Lambo døre monteret (fed detalje)
-komplet gul koni undervogn just.bar i hårdhed for+bag
-armrede bremseslanger for (bremseslanger i stål)
-sports skiver+klodser+bremse bagger fra gunner åskov motorsport (br.bagger er hentet hjem fra England)
-gti antenne
-venstre bærekugte er skiftet ORGINAL
-baghjulsleje udskiftet ORGINAL
Indvendig er følgende lavet/udskiftet:
-specielle skålsæder i sort og rød (så det passer til resten af bilen)
-rød lys i instrumentbord
-rød lys i varmeapperat
-dioder omkring i speedometer til shiftlight
-a/c kontakt til skift mellem høj/lav tryk også med rød lys 0,5/0,7 bars tryk
-2 måleure i fedt design bygget ind i de 2 luftkanaler over varmeapperatet. 1 til ladetryk og 1 til olietemperatur
-sorte velour lexus måtter med rød kant syning
-pioneer højtalere i hattehylden
I motorrummet er følgende lavet/udskiftet:
-der er mont. en 1,5 motor i 5E-FHE fra Gadbjerg motorimport. En normal 1,5 motor hedder 5E-FE men det ekstra H betyder ar der er en anden indsugning manifold på med 8 spjældhuse ligesom de gamle twin cam motore som åbner de sidste 4 spjæld op omkring 4600 omdr/m. Dette bevirker at motoren får 110 HK istedet for de 90 HK standart.
-motoren er parret sammen med en original 1,3 turbo motor 4E-FTE så der ikke er valgt nogen form for lette løsninger med motor projektet såsom 2 toppakninger, drejet af standart stempler osv...
-jeg renoverede motoren i påsken sidste år med 4 helt nye ORGINALE 1,3 turbo stempler, nye stempel ringe, nye olieskrabe ringe, plejel lejer, hoved lejer. I samme forbindelse blev der skiftet ORGINAL tandrem med ORGINALE remstrammerhjul og medløberhjul og mener også at vandpumpen er skiftet ved samme lejlighed. Det skal siges at jeg KUN kører 5000 km per olieskift og der bliver skiftet olie og ORGINALT filter HVER gang. Der er ingen værkstedsregninger på dette store projekt da jeg selv er udlært mekaniker på et autoriseret toyota værksted.
-der er kommet det ORGINALE 1,3 turbo topstykke på sammen med de ORGINALE nye turbo stempler for at sænke kompressions forholdet.
-turboen er også en ORGINAL CT12 turbo som sidder på en 1,5 turbo motor hvor der normalt sidder en CT9 turbo på en standart 1,3 turbo motor.
-der er en ganske almindelig bosch blow off ventil på for ikke at bremse turboen mellem gearskift
-motorstyringen er lavet og monteret af Rene AKA turbomotor.dk med lounce control (kontakt til at hidse turboen op før "take off")
-bilen er monteret med turbo gearkasse med indbygget spær så den trækker godt på begge hjul ved start. Det går ikke bare op i hjulspind :-)
jeg har selvfølgelig "synskit" (ORGINAL udstødnings manifold og forrør)
Der er sikket en del jeg har glemt at nævne i det overstående så har du et par spørgsmål eller noget skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig
Bilen er rød og er lige blevet hellarkeret og alle emblemer er fjernet.
Bilen er fra 1996 og står på papir som en 1,3 sport med omdrejnings tæller
Har papire fra toyota DK om at det er lovlig med en 1,5 5E-FE motor i
Bilen har kørt 244xxx km
Motoren har kørt 44xxx km siden renovering
Bilen holder syn til 30/11-08
Udvendig er der følgende lavet/udskiftet:
-kofangere indfarvet
-spejle indfarvet
-stødlister malet sorte
-visker arme malet sorte og har fået klarlak
-bagvisker lagt ned
-stor udst. fra forrør og bagud. K-silence hedder den vist nok
-tonede ruder hele vejen rundt (3 bagerste ruder blev skiftet inden solfilm blev mont.)
-klare blinklys foran
-klare blinklys på siden
-blinklys på siden er flyttet frem for at have plads til lambo beslagene og blinklysene
-glanza v baglygter
-Lambo døre monteret (fed detalje)
-komplet gul koni undervogn just.bar i hårdhed for+bag
-armrede bremseslanger for (bremseslanger i stål)
-sports skiver+klodser+bremse bagger fra gunner åskov motorsport (br.bagger er hentet hjem fra England)
-gti antenne
-venstre bærekugte er skiftet ORGINAL
-baghjulsleje udskiftet ORGINAL
Indvendig er følgende lavet/udskiftet:
-specielle skålsæder i sort og rød (så det passer til resten af bilen)
-rød lys i instrumentbord
-rød lys i varmeapperat
-dioder omkring i speedometer til shiftlight
-a/c kontakt til skift mellem høj/lav tryk også med rød lys 0,5/0,7 bars tryk
-2 måleure i fedt design bygget ind i de 2 luftkanaler over varmeapperatet. 1 til ladetryk og 1 til olietemperatur
-sorte velour lexus måtter med rød kant syning
-pioneer højtalere i hattehylden
I motorrummet er følgende lavet/udskiftet:
-der er mont. en 1,5 motor i 5E-FHE fra Gadbjerg motorimport. En normal 1,5 motor hedder 5E-FE men det ekstra H betyder ar der er en anden indsugning manifold på med 8 spjældhuse ligesom de gamle twin cam motore som åbner de sidste 4 spjæld op omkring 4600 omdr/m. Dette bevirker at motoren får 110 HK istedet for de 90 HK standart.
-motoren er parret sammen med en original 1,3 turbo motor 4E-FTE så der ikke er valgt nogen form for lette løsninger med motor projektet såsom 2 toppakninger, drejet af standart stempler osv...
-jeg renoverede motoren i påsken sidste år med 4 helt nye ORGINALE 1,3 turbo stempler, nye stempel ringe, nye olieskrabe ringe, plejel lejer, hoved lejer. I samme forbindelse blev der skiftet ORGINAL tandrem med ORGINALE remstrammerhjul og medløberhjul og mener også at vandpumpen er skiftet ved samme lejlighed. Det skal siges at jeg KUN kører 5000 km per olieskift og der bliver skiftet olie og ORGINALT filter HVER gang. Der er ingen værkstedsregninger på dette store projekt da jeg selv er udlært mekaniker på et autoriseret toyota værksted.
-der er kommet det ORGINALE 1,3 turbo topstykke på sammen med de ORGINALE nye turbo stempler for at sænke kompressions forholdet.
-turboen er også en ORGINAL CT12 turbo som sidder på en 1,5 turbo motor hvor der normalt sidder en CT9 turbo på en standart 1,3 turbo motor.
-der er en ganske almindelig bosch blow off ventil på for ikke at bremse turboen mellem gearskift
-motorstyringen er lavet og monteret af Rene AKA turbomotor.dk med lounce control (kontakt til at hidse turboen op før "take off")
-bilen er monteret med turbo gearkasse med indbygget spær så den trækker godt på begge hjul ved start. Det går ikke bare op i hjulspind :-)
jeg har selvfølgelig "synskit" (ORGINAL udstødnings manifold og forrør)
Der er sikket en del jeg har glemt at nævne i det overstående så har du et par spørgsmål eller noget skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig
Vil du se flere Toyota starlet 1,5 turbo *solgt* til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Toyota starlet 1,5 turbo *solgt*
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 106
Mvh Tanja
feb 2008
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 160 Svar: 707
Hvad har du gjort med styringen til spjældene på indsugningen ?
Jeg har nemlig samme manifold liggende til min 5efhe motor men jeg har monteret en Glanza-S indsugning istedet for, da spjældene åbner ved fuld gas konstant
sep 2008
Følger: 67 Følgere: 66 Biler: 14 Emner: 10 Svar: 30
Hey du får lige en høj, det er noget af en text du har fået skrevet der
sep 2004
Følger: 69 Følgere: 68 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 177
Det var sgu da en vild lille sag du har haft der, Fedt at lave en Starlet om til en raket, nogen må have siddet fortvivlet tilbage i lyskrydset når du har lagt fra land
sep 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
Eller havde ! Bilen er skrottet
nov 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 35
det er sku en rigtig nice starlet du har dig der=P
sep 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
Ja den var jo fin en gang kan man sige
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Nej den er solgt
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 88 Svar: 224
ved volvo har du stadig den?
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 18 Biler: 6 Emner: 167 Svar: 599
Du kan få den for 20.000 som den står. Den skal have nyt håndbremsekabel på. Det er sprunget, men jeg har købt nyt hjem. Det skal bare skiftes.
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Det var et sæt universal beslag som ikke passede til bilen. Jeg kan stærkt fraråde dig at købe sådan noget til bilen hvis det ikke passer 100 %
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 5
hvor har du fået monteret lsd døre , og hva koster sådan noget ,
sep 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 9
Hvad sker der med den fede VOLVO????? Hvorfor køre du aldrig i den mere?
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 1
lækker vogn du har! kig lige forbi min.
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Selvfølgelig skal vi det...
Jeg tager på ferie Fredag morgen så hvis det skal gøres inden må du sige til
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 83
Hallo Johnny ..
Skal vi snart ha sat noget film i golfen ?
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Det er muligt at den vender forkert finn men det var vist også en hektisk week-end i lavede bilen i he he. Rene´s hjerne kørte vist nok i højeste gaer da den gamle motor nærmest var smeltet inden i for at finde en løsning på at få den 1,5 motor som lå i den bygget sammen med den org. 1,3 turbo motor som i købte ved motorimport.dk. Den nye ejer har vist endda lavet en front skade så den er gået løs i sealingen oppe ved begge tårne. Jeg ved ikke om bilen bliver erklæret død. Ny ejer er vist blevet budt 35 for den af taksatoren.
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.284
Sad lige og kiggede billeder, din bosch blow off vender forkert....
Men skidt, bilen er jo solgt.
MVH Finn
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 83
Jo fandme. vi skal bare have fundet en tid og sted chef
jul 2003
Følger: 93 Følgere: 96 Biler: 4 Emner: 100 Svar: 434
Nice.... den er sku blevet flot.. men ser lige mærkeligt ud med lambo Døre og std udvending... men lækker er den da...
Hvor har du købt de lambo døre henne, og er det nemt at montere? hvad med at komme ind i bilen?
Takker...
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Jo jo den har tonede ruder foran og den har du sikkert mødt her i Aalborg. Fik bilen solgt i Torsdags til en ung fyr og han er vældig tilpas med bilen. Han fyrrer rundt hele tiden hi hi Men savner den sku godtnok allerede det må jeg ærlig indrømme... Snøft !!!
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Mange tak for at der er nogle som holder øje når man ikke selv kan være alle steder... Desværre er det ikke sådan en fælg Mogens S som dem jeg havde på starletten. Det var Dezent fælge med nogle hula bula dæk på men de havde kun kørt knap 2000 km
apr 2004
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 376
de her fælge minder meget om dem du havde på.. syndes lige du skulle se det.
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=319621
vh. mogens
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 119
Tak for alle de fine ord. Jo jeg har arb. ved Toyota i Aalborg men det er ved at være et lille års tid siden. Nu mont. jeg solfilm og klargører biler så bilen står altid pæn. Til Finn Jeg kan desværre ikke huske ET mål på de 18" fælge men tro mig skærmkanterne var rullet... Jeg får lige taget et par billeder af motorrummet men som sagt så er alt holdt i ORGINALT stil så det ser ikke ud af ret meget. Har lige smidt et par billeder ind efter den er kommet tilbage fra maler... Fik jeg sagt at bilen er til salg
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.284
Hej, kan du huske hvad ET de 18" havde, og er skærmkanter rullet ?
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 41
Velkommen til. Kan det passe, at du arbejder ved Toyota i Ålborg? Var oppe og besøge en kammerat, der arbejder der, for noget tid siden, og der holdt jævnt mange sjove Toyotaer
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 41 Biler: 3
fed starlet må jeg nok sige.
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.313
til med din lille røde racer. fuck hvor er den flot. må værer fedt med så mange turbo heste i så lille en bil. ikke dig jeg vil holde ved siden af i et lyskrys. hehe. smider lige en høj. kig forbi min 307
maj 2006
Følger: 61 Følgere: 61 Biler: 9 Emner: 403 Svar: 555
rigtig fin starlet.. men savner lidt billed af motorrum nu hvor der står så meget om det..
jun 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 178
Fin lille racer.
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 66
rigtig fin toyota men fjern lige de billeder af volvoen og få lidt flere af toyotaens motorrum og kabine
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 99 Svar: 567
er fandeme ikk tekst der mangler ..
jan 2007
Følger: 40 Følgere: 43 Biler: 3 Emner: 102 Svar: 89
helt sikkert den der slæde er fandme seriøs heh., du kører sku stilen ., ville gerne hører den motor af en tartelet ,. heh
men fed vogn
feb 2003
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 6 Svar: 1.435
Fin bil - har også budt dig velkommen. Men få lige de billeder af den svenske skærgårdstraktor væk, og få nogle billeder af motor og kabine lagt ind i stedet.
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 109 Svar: 1.014
jan 2007
Følger: 53 Følgere: 78 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 1
kig forbi min profil og gi en stemme på min bil i min udfordning