Peugeot 106 Gti 16v 1998
9.455 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 106 Gti 16v
Årgang:
1998
Motor:
• 1,6 16v gti.. ( NFX TU5J4 - 1587 ccm)
• 118 hk - 6600 rpm
• 145 nm - 5200 rpm
• Stage 1: - Tidligere opsætning..
• Knaster fra agergård.. ( Antal grader ukendt, 260 grader ?? )
• 4-2-1 Bananmanifold.. ( Mærke ukendt )
• Hjemmelavet komplet 2" rustfri udstødning..
• Hjemmelavet cupindsugning, i 3" rustfri rør.
• Oli catch tank med Green krumtapsudluftningsfilter..
• Oktan 99 fra Shell..
• Idag den 4/6-2009 ved DHB, blev bilen målt til følgende, med overnævnte opsætning:
• 158,5 Hk - 7025 Rpm
• 175,0 Nm - 5098 Rpm
• Næste projekt:
• Stage 2: Flere HK og NM + Bedre køling af motoren.. ( Tjek album for billeder.. )
• Indsugningssiden:
• Hjemmelavet indsugningsmanifold..
• 100mm spjæld..
• 4 stk. 330cc dyser..
• Benzintrygsregulator - D1 Spec..
• Rustfri dysebro..
• Udstødningssiden:
• 106 MAXI udstødningsmanifold, med 2,5" udgang..
• 2,5" homemade rustfri udstødning..
• 50m Powerwrap..
• Tænding:
• MSD ignition 40000 volt, med 8,5mm kabler.. ( Mangler )
• Beru Ultra-X platin tændrør..
• Chip så den kan snorre 9000 rpm ( 7250 rpm std. )
• Drivlinjen:
• Greenspeed Carbon kobling - God for min. 190 HK..
• FIDANZA svinghjul i alu på 2,9 kg.. ( std. 4,5 kg)
• Short shift - minus 60% i vandringen..
• Forstærket skiftestænger med låsemekanisme..
• Køling:
• 19 rækkers oliekøler med thermostat..
• 2 stk. 12" blæser til køleren..
• Lindemann produkter:
• Fuel System Cleaner..
• Manual Gearbox & Diferential Treatment..
• 2 L. DEXRON II..
• Instant Power..
• Engine Performance Treatment..
• Oil System Cleaner..
• Stage 3: Flere HK og NM.. - Nu får vi af se om dette bliver til noget, men hvem ved.. :)
• 2 stk. justerbar knasthjul..
• 290 - 306 graders knaster..
• 4 lags ståltoppakning..
• ARP bolte i motoren..
• 118 hk - 6600 rpm
• 145 nm - 5200 rpm
• Stage 1: - Tidligere opsætning..
• Knaster fra agergård.. ( Antal grader ukendt, 260 grader ?? )
• 4-2-1 Bananmanifold.. ( Mærke ukendt )
• Hjemmelavet komplet 2" rustfri udstødning..
• Hjemmelavet cupindsugning, i 3" rustfri rør.
• Oli catch tank med Green krumtapsudluftningsfilter..
• Oktan 99 fra Shell..
• Idag den 4/6-2009 ved DHB, blev bilen målt til følgende, med overnævnte opsætning:
• 158,5 Hk - 7025 Rpm
• 175,0 Nm - 5098 Rpm
• Næste projekt:
• Stage 2: Flere HK og NM + Bedre køling af motoren.. ( Tjek album for billeder.. )
• Indsugningssiden:
• Hjemmelavet indsugningsmanifold..
• 100mm spjæld..
• 4 stk. 330cc dyser..
• Benzintrygsregulator - D1 Spec..
• Rustfri dysebro..
• Udstødningssiden:
• 106 MAXI udstødningsmanifold, med 2,5" udgang..
• 2,5" homemade rustfri udstødning..
• 50m Powerwrap..
• Tænding:
• MSD ignition 40000 volt, med 8,5mm kabler.. ( Mangler )
• Beru Ultra-X platin tændrør..
• Chip så den kan snorre 9000 rpm ( 7250 rpm std. )
• Drivlinjen:
• Greenspeed Carbon kobling - God for min. 190 HK..
• FIDANZA svinghjul i alu på 2,9 kg.. ( std. 4,5 kg)
• Short shift - minus 60% i vandringen..
• Forstærket skiftestænger med låsemekanisme..
• Køling:
• 19 rækkers oliekøler med thermostat..
• 2 stk. 12" blæser til køleren..
• Lindemann produkter:
• Fuel System Cleaner..
• Manual Gearbox & Diferential Treatment..
• 2 L. DEXRON II..
• Instant Power..
• Engine Performance Treatment..
• Oil System Cleaner..
• Stage 3: Flere HK og NM.. - Nu får vi af se om dette bliver til noget, men hvem ved.. :)
• 2 stk. justerbar knasthjul..
• 290 - 306 graders knaster..
• 4 lags ståltoppakning..
• ARP bolte i motoren..
Hestekræfter
•Std:
• 118 hk - 6600 rpm
• 145 nm - 5200 rpm
• 0-100 - 8,7 sek.
• Stage 1:
• 158,5 Hk - 7025 Rpm
• 175,0 Nm - 5098 Rpm
• 0-100 - ca. 6,5 - 7 sek. tror jeg..
• Stage 2: Håber på minimum.
• 180+ Hk
• 190+ Nm
• 118 hk - 6600 rpm
• 145 nm - 5200 rpm
• 0-100 - 8,7 sek.
• Stage 1:
• 158,5 Hk - 7025 Rpm
• 175,0 Nm - 5098 Rpm
• 0-100 - ca. 6,5 - 7 sek. tror jeg..
• Stage 2: Håber på minimum.
• 180+ Hk
• 190+ Nm
Fælge
• 7 x 16" Compomotive
Dæk
• 205/45-16" - Roadstone 3000
Undervogn
Bremser: ( Juli 2008 - 118000 km) - Tjek album for billeder..
• 4 x EBC Turbo Grove bremseskiver.. For + bag.. :)
• 4 x EBC Green Stuff bremseklodser.. For + bag.. :)
• 2 x Nye Bremsekaliber i for.. H + V..
• 2 x Nye Bremsekaliber i bag.. H + V..
• 2 x Nye håndbremsekabler.. H + V..
• Nye Bremserør..
Undervogn: ( Juli 2008 - 118000 km ) - Tjek album for billeder..
• Nye Cobra sænkningsfjedre.. 60mm :)
• Nye gule KONI støddæmper i for.. Olietryk og justerbare..
• Nye gule KONI støddæmper i bag.. Gastryk og justerbare..
• 1 x Helt ny bagbro..
• 2 x Nye svingarme, H + V..
• 2 x Nye nålelejer, H + V..
• 2 x Nye torisionsstænger, H + V..
• 1 x Ny krænningsstabilisator i bag..
• Nye pakninger, bøsninger og bolte..
• Nye ABS sensor i bag, H + V..
• Nye Hjullejer i bag, H + V..
• Nye Hjullejer i for, H + V..
• Nye Stabilisatorstænger, H + V..
• Nye Bærekugler, H + V..
• Nye Styrekugler, H + V..
• Nye tårn lejer, H + V.. ( Dem i toppen ved fjedrene )
• Fremtid når pengene er til det:
• 305x28mm skiver fra en 406 3,0 v6.. ( Std. 247x20,5 )
• 4 stemplet kaliber fra en 406 3,0 v6.. ( Std. 1 stemplet )
• Rustfri stålarmeret bremseslanger hele vejen rundt..
• 4 x EBC Turbo Grove bremseskiver.. For + bag.. :)
• 4 x EBC Green Stuff bremseklodser.. For + bag.. :)
• 2 x Nye Bremsekaliber i for.. H + V..
• 2 x Nye Bremsekaliber i bag.. H + V..
• 2 x Nye håndbremsekabler.. H + V..
• Nye Bremserør..
Undervogn: ( Juli 2008 - 118000 km ) - Tjek album for billeder..
• Nye Cobra sænkningsfjedre.. 60mm :)
• Nye gule KONI støddæmper i for.. Olietryk og justerbare..
• Nye gule KONI støddæmper i bag.. Gastryk og justerbare..
• 1 x Helt ny bagbro..
• 2 x Nye svingarme, H + V..
• 2 x Nye nålelejer, H + V..
• 2 x Nye torisionsstænger, H + V..
• 1 x Ny krænningsstabilisator i bag..
• Nye pakninger, bøsninger og bolte..
• Nye ABS sensor i bag, H + V..
• Nye Hjullejer i bag, H + V..
• Nye Hjullejer i for, H + V..
• Nye Stabilisatorstænger, H + V..
• Nye Bærekugler, H + V..
• Nye Styrekugler, H + V..
• Nye tårn lejer, H + V.. ( Dem i toppen ved fjedrene )
• Fremtid når pengene er til det:
• 305x28mm skiver fra en 406 3,0 v6.. ( Std. 247x20,5 )
• 4 stemplet kaliber fra en 406 3,0 v6.. ( Std. 1 stemplet )
• Rustfri stålarmeret bremseslanger hele vejen rundt..
Bilstereo
• Lyden fra min NA motor.. :)
Styling
• Std. Gti skørter, og skærmforøger.. Nice.. :)
• Fremtid når pengene er til det:
• Sparco Sæder..
• Sparco H-seler..
• Carbon instrumentbord..
• Nye forlygter ( Sort )..
• Nye baglygter ( Sort )..
• Nye sideblink ( Sort )..
• Nye fjernlygter ( DE-linse )..
• 3 sæt xenon 8000k..
• Nye ureskiver / Plasmaskiver..
• Lexan ruder..
• Glasfiber bagklap..
• Glasfiber motorhjelm
• Glasfiber døre
• Carbon døresider
• Fremtid når pengene er til det:
• Sparco Sæder..
• Sparco H-seler..
• Carbon instrumentbord..
• Nye forlygter ( Sort )..
• Nye baglygter ( Sort )..
• Nye sideblink ( Sort )..
• Nye fjernlygter ( DE-linse )..
• 3 sæt xenon 8000k..
• Nye ureskiver / Plasmaskiver..
• Lexan ruder..
• Glasfiber bagklap..
• Glasfiber motorhjelm
• Glasfiber døre
• Carbon døresider
Interiør
• pt. Std. Gti forsæder.. ( alt andet er kommet ud, undtaget instrumentbordet. )
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
• Udover alle de nye dele under: Undervogn.. Er der også blevet lavet følgende: ( April - 2009 - 121000 km )
• Ny tandrem..
• Ny generatorrem..
• Ny vandpumpe..
• Ny Remstrammer sæt..
• Nye simmerringe ved trækakslerne..
• Ny gearolie.. 2 L 75/80
• Ny Oliefilter..
• Ny kobberpakning til bundpropen ved bundkaret..
• Ny motorolie.. 3,2 L castrol 10/40
• Ny køler..
• Ny kølevæske..
• Kabinen er pillet ud, hvorefter jeg fandt 4 små rust pletter, fordi en eller anden ikke har kunne sætte bundpropperne ordenlig i efter sig.. De blev sliber ned sammen med resten af bunden.. Hele bunden blev malet med epoxy grunder efterfulgt med "Hammerlak" , og tilsidst rød igen.. :)
• Hvis i kan se at der mangler nogle forbedringer, så sig endelig til..
• Bilen er ikke tilsalg..!
• Ny tandrem..
• Ny generatorrem..
• Ny vandpumpe..
• Ny Remstrammer sæt..
• Nye simmerringe ved trækakslerne..
• Ny gearolie.. 2 L 75/80
• Ny Oliefilter..
• Ny kobberpakning til bundpropen ved bundkaret..
• Ny motorolie.. 3,2 L castrol 10/40
• Ny køler..
• Ny kølevæske..
• Kabinen er pillet ud, hvorefter jeg fandt 4 små rust pletter, fordi en eller anden ikke har kunne sætte bundpropperne ordenlig i efter sig.. De blev sliber ned sammen med resten af bunden.. Hele bunden blev malet med epoxy grunder efterfulgt med "Hammerlak" , og tilsidst rød igen.. :)
• Hvis i kan se at der mangler nogle forbedringer, så sig endelig til..
• Bilen er ikke tilsalg..!
Peugeot 106 Gti 16v
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Jeg har anskaffet mig et andet TU5J4 topstykke, som jeg har portet, og lavet en ny indsugningsmanifold efter, så det bliver nok den jeg holder mig til i starten, sammen med en stål toppakning..
Hvis jeg nu går videre med nogle vildere knaster og går efter den maksimale topeffekt, bliver det nok et TU5JP4 topstykke der bliver købt ind til det, da ja den er udstyret med det større ventiler..
Held og lykke med dit 20000,- projekt..
apr 2003
Følger: 71 Følgere: 71 Biler: 5 Emner: 19 Svar: 323
JP4 top: 31mm
Og så en toppakning fra JP4 så virker det
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Ja, er du vimmer mand - Best ever til de penge.. Den kan holde til nogle klø, og så den virker som en normal kobling, den er bare LIDT hårdere at træde ned ( 6 fjedre istedetfor de 4 den har org. ).. Så alt i alt = 10 ud af 10 for den sjat penge jeg gav for den.. ( 230 pund med fragt = ca. 2000,- alt efter hvordan kurserne er )
jun 2009
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 5
er den greenspeed kobling til at kører med?
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Hej Jim..
Volvoen har desværre fået plader af, da jeg har købt hus imellemtiden.. Valget stod imellem huset, eller få pladerne af for at få råd til huset.. Men der er "kun" 5 år til den bliver veteran, så planer er at den skal renoveres lidt, og forhåbelig få en del flere HK, man vender sig hurtigt til de 215 HK den har.. hehe
apr 2011
Følger: 27 Følgere: 7 Biler: 5 Svar: 1
Hvor bilver volvo'en af ??
jan 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 127
Det lyder super Nice.
Glæder mig til og se og hører den til sommer...(-:
Tager sku hatten af for dit projekt.
For det er sku for fedt. (-:
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Der er lige kommet nye dele fra England igår, så jeg kan komme videre men projektet.. Men jeg skal da selvfølgelig have taget lidt billeder af dem, samt skønheden der står ude i garagen..
Motoren er der lavet lidt på siden sidst..
Svinghjul, kobling, chip, dyser, dysebro, benzintrygsregulator, 19 rækkers oliekøler, 2 stk 12" blæser, short shift, de forstærket skiftestænger, samt powerflex er monteret..
Så der mangler kun: Få lavet topstykket og indsugningsmanifolden færdig.. Få købt ny indmad til topstykket, en stål toppakning og 40000v MSD tænding med 8,5mm kabler.. Så burde jeg være godt kørende..
Jeg er gået lidt istå med manifolden, der mangler stadigvæk nogle udtag og de 4 dyse holdere til dyserne..
Cameraet er jo selvfølgelig gået istykker ( typisk ), men planen er at, jeg skal have lagt nogle nye billeder ind hurtigst muligt så alle kan følge med..
jan 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 127
hvir=hvor
jan 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 127
skrider det frem ad med projektet??
hvir langt er du nået??
har du fået opdateret dine billeder??
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Der sidder et meget fint flue net, der er follet sammen et par gange inde ved spjældet, for at tage det meste af lortet.. Men nej, ellers ingen filter endnu.. Nå jeg nu engang får tager mig sammen til at lave min manifold færdig, skal den nye tragt laves med et aftageligt filter..
feb 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 330 Svar: 1.084
køre du uden filter på din indsugning?
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Alexander:
Planen er at jeg vil have nittet nogle carbon sider i dørene og i "hullerne" omme i bag.. De er desværre bare lidt peppert, så bilen ser desværre stadigvæk såden ud..
Jeg har planer om at lade instrumentbordet sidde i, men bare udskifte nogle af delene til carbon.. Se evt. mit fotoalbum..
maj 2007
Følger: 75 Følgere: 73 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 1
Kan se du har taget bagsæderne ud og side beklædning. Hva med dør beklædning osv?
mvh alexander v
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 60 Svar: 454
fra mig ,flot arbejde. respekt !!
aug 2007
Følger: 10 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 384
på højt plan. Virkelig gennemført 106'er.
Man kan ikke andet en at give den en x-høj.
Kig evt forbi min lille GTI'er. (:
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 66 Svar: 603
hej rigtig sej 106'er. Der er godt nok gjort nok ved den, rigtig fornuftigt syntes jeg larmer den ikke meget inden i når den er skrællet ? den må da kunne flytte sig godt med 160 hk til så lidt vægt
høj herfra, tjek min leon
jan 2007
Følger: 69 Følgere: 61 Biler: 4 Emner: 38 Svar: 879
Har lige set dit fotoalbum igennem, og selvom bilen ikke skiller sig voldsomt ud fra mængden udvendigt, bliver jeg nødt til at give dig ekstra høj, for det flotte stykke renoveringsarbejde, stor respekt herfra, godt at se at nogle mennesker passer deres ting som du gør!!
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 74
så lige en xhøj til dig ven;)
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Det er købt ved Refako.dk
Her er de priser jeg gav for mit, håber du kan bruge det..
Foran = 1926,-
Bag = 1770,-
I alt = 3696,-
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 74
hvor købte du dine gule KONI og hvad gav du for dem?
Mvh. Nicklas
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Ja det kan den, det er en helt ny std. GTI køler.. Den køler endnu bedre nu, efter den blev udskiftet.. ( Den gamle havde en del bøjede køleribber.. ) Det bliver også bedre nu, hvor jeg har købt 2 nye 12" blæser, fremfor den ene blæser den har std.
Tak for din ros.. Og stor ros for den motor ombygning du har fortaget dig med den, der er jo en del ændringer.. Fedt du har fåen din pug igen..
jul 2002
Følger: 33 Følgere: 45 Biler: 9 Emner: 54 Svar: 1.297
Kan se den køler du har på ikke er særlig stor, kan den virkelig holde maskinen kold?
Stor respekt for din renovering..!
jan 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 4 Emner: 12 Svar: 127
Det bliver da for vildt når du er færdig med projektet. Den bliver for fed. Glæder mig da helt til og se den.
Helt klart en ekstra høj herfra.
nov 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 71 Svar: 299
rigtig fine billeder, den er kommet til at se godt ud
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
Sker der med de billeder Dennis hehe
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
okaii, perfekt
Vil gerne se lidt mere af den
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Billederne ligger på flere forskellige computer rundt omkring hos vennerne, og nu har folk jo ferie, men jeg håber stærkt på at når de forskellige er kommet hjem igen, får jeg lavet et nyt album + film..
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
Kommer der snart nogen nye billeder af bilen ?
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 819
Jeg håber hvertfald også det bliver godt en dag. Men det gør det selvfølgelig
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 819
Hej dennis. Rigtig flot projekt, der er gået mange timer med at skille det af og samle igen kan man se
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
hej Dennis..
ja, puha.. der er sku lagt timer i den, ligesom din!
har luret dit fotoalbum, og det er sku flot må jeg sige..
hvis jeg ikke gik hen og ville have ny bil næste år, havde jeg nok gjort det samme hehe
men fande fedt det du har renoveret på din.. flot flot..
tror ik jeg kommer til DHB desværre.. ville ellers gerne,,,
så man kunne ´vise sin bil lidt frem
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 623
Rigtig flot og fed Gti du har skruet sammen der
Den holder i mange år endnu, sindsygt du har brugt timer på den hehe
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 33 Svar: 426
jul 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 26 Svar: 26
Hey dennis den hattehylde befinder sig ca 30 km fra allborg, men ring eller skriv på 23322538
feb 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 163 Svar: 5.931
fordi jeg har godt nok aldrig hørt om en 1,6 liters bil der har fået 28 hk ag de 3 ting... 146 kan gode lade sig gøre hvis den har de omtalte knaster
okt 2003
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 136
Hej Dennis
For lige at afklare nogle ting, kan jeg gøre opmærksom på at jeg er en tidligere ejer af denne bil og manden bag de fleste af de ændring bilen har været igennem. Havde desværre utrolig mange problemer med ham jeg solgte den til og han kørte også galt.
Men da jeg havde den blev den målt til 156 hk (tjek min profil), hvor den havde fået lavet udstødning, knaster og cup indsugning. tror ikke du skal regne med hvad den tidligere ejer har oplyst dig, ved desværre heller ikke hvor mange der har haft den før dig. så tror ikke på det med afdrejet svinghjul osv, det bliver jo kun gjort på 1860 motorene.
Men held og lykke med bilen, jeg har aldrig haft et problem med den. Jeg var nr. 2 ejer af bilen.
mvh søren
feb 2006
Følger: 93 Følgere: 86 Biler: 9 Emner: 257 Svar: 1.914
hey.. lækker bil..
høj stemme her fra.. kig forbi min og smid en stemme!
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 7 Emner: 67 Svar: 652
Hej Dennis, så fandt jeg endelig din fine Peugeot. Tak for idag ved respekt for fart kursuset - se også lige mine biler
nov 2004
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 71 Svar: 299
din tårnstiver hvor har du købt den henne?
jan 2006
Følger: 68 Følgere: 72 Biler: 20 Emner: 167 Svar: 661
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 557
Flot bil du har.. pænt motorrum.. har givet den en høj..
jan 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 754
Det er sku en fin 106'er!
Du ved ikke hvor de fælge du har, er købt vel? (Peugeot gætter jeg på..)
nov 2004
Følger: 157 Følgere: 194 Biler: 8 Emner: 59 Svar: 1.137
Hvor mange grader er de knaster..??
262.?
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.313
til med din fine gti´er lækker motor, de går skide godt sådan nogle især efter agergaard har tryllet med dem. har selv haft en 1,3 rallye med en 1.5 magnum motor i oppe fra ham af. kig forbi min 307
nov 2004
Følger: 157 Følgere: 194 Biler: 8 Emner: 59 Svar: 1.137
Er sikker på at den ik er chippet så..
MEGET sjældent en bil bliver chippet uden at hæve begrænseren
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 42
Ved det ikke helt med de omdrejninger, det var den tidligere ejer som fortalte det..
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.307
Fin pug og velkommen til..
Peter.. Min gjorde i hvert fald..
nov 2004
Følger: 157 Følgere: 194 Biler: 8 Emner: 59 Svar: 1.137
Tager sådan en ik 7200 omdrejninger standard.?
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 19
Fin bil og dejligt med nogle seriøse mennesker:)