{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

VW Golf 4 GTI Solgt 1998

12.944 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Anders K
Mand | 49 år | Oprettet: 23. okt 2006


VW Golf 4 GTI Solgt

Årgang:
1998
Motor:
1,8 20V-turbo
150 hk
210 nm
3" forrør 400 cellers katalysator og 2,5" miltek med skjult afgangsrør
Motorcover,luftfilterkasse,vandbeholder og sprinklerbeholder er malet sort og indsugningsmanifolden er poleret
R32 indsugning
Hestekræfter
193 hk
300 nm
Fælge
Sommer
8x18 bbs ch (kopi)
Vinter
16" alu
Dæk
Sommer
Toyo Proxe px4 225/40-18
Vinter
Continental 205/55/16
Undervogn
Koni gewind
K.A.W krægningsstabilisator
288 mm bremser med huller og riller
Kalibre malet røde
Bilstereo
2 sæt blaupunkt komponentsæt
Pioneer avic x1
MDS forstærker
Boston Pro 10,4 sub
Styling
Orginale gti baglygter fra usa model
Aerotwin viskere, Hella tågelygter
V6 frontspoiler Sorte sidespejle
Sorte emblemer Dørlåse fjernet
Sorte forlygter Mørke sideblink
Seat cupra r frontspoiler
Sort gti skilt i grillen
Fjern,nær og tågelys er gult
Interiør
Recaro læderkabine
Armlæn, gearknop og håndbremsegreb i læder
R32 rat
Luftdysser fra en bora
Loftlampe fra passat W8
Alt træ er malet sort
Orginal solbrilleholder
Kopholder fra caravelle
Ekstra tilbehør
Komfort blink
Turbo timer
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
2 plads ved club golf træf 2007
Vinder af Race days flotteste bil i Holeby 2008
2 plads ved Die 24 stunden von Kleinevollstedt 2008
1 plads ved club golf træf 2008
1 plads gti klubben til Bugrun i Sverig 2009
3 plads Golf 2 træf i Vejle 2009
3 plads club golf træf 2009
3 plads Golf 2 træf i Vejle 2010
2 plads club golf træf 2010
1 plads club golf træf 2011
2 plads club golf træf 2012
1 plads asnæs træf 2012
2 plads ved Die 24 stunden von kleinevollstedt 2013
2 plads club golf træf 2013

Vil du se flere VW Golf 4 GTI Solgt til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW Golf 4 GTI Solgt
  •   21. nov 2013 Jeg syntes ikke der er den store forskel på komforten 19" kontra 18"
    Så regner med at gå tilbage til 19" på den golf 5 jeg har købt


  •   1. aug 2013 RS6 er kun lavet i 5x112 orginalt så det var replicaer

  •   20. feb 2013 Jeg havde kørt 4 år med de rs fælge så det var på tide at prøve noget nyt
    Det sorte på hjelmen og grillen er malet og var sådan da jeg overtog bilen, og valgte at beholde det sådan da jeg syntes det bryder det røde meget godt
    Men tak for de pæne ord om mit motorrum og min sub


  •   20. feb 2013 Rigtig flot golf gti du har dig der.. Flotte detajler i dit motorrum det spiller virkelig.. Dog er jeg ikke så vild med dine bbs fælge du har valgt jeg synes den står pænere på de rs fælge.. Det sorte på din hjelm er det folie eller er det malet på? Jeg synes det er lidt en skam du har det på.. Og fed opbygning med din sub det ser godt ud. Du for en x-høj fra mig.

  •   16. feb 2012 .
    Det var 8,5x18 med 215/35-18 og
    9,5x18 med 225/35-18


  •   16. feb 2012 ,,,
    Dav da du havde de rh fælg på ? Som der er et enkelt billede af , hvor store og brede var de dæk


  •   22. aug 2010 .
    Stiv pibe, tak for fed tur til Schafflund 2010, håber i kom godt hjemover. Hæng med den....


  •   8. feb 2010 ....
    Hejsa,

    Må lige give dig ros, for din sindsyg flotte Golf 4, den ser bare møg hamrende godt ud og så er det fedt at se, den er passet og plejet i hoved og r.. ;o)

    Mvh. søren


  •   22. okt 2009 Puha,
    vi ender med den lange forklaring smiley

    N75C ventilen er en langsommere ventil end de andre ventiler. Den kan justeres i bunden men ingen har rigtig turde gøre det. Reelt burde man kunne stramme den op så den kunne blive lidt hurtigere, men om det ændre ladetryk og smadre ventilen ved ingen. Men dutycirclen på C-ventilen er langt dårligere en J-ventilen som kommer fra S2'eren. Min K-ventilen er stortset magen til J-ventilen men skulle bare være lige en tand bedre (det var dog ikke derfor jeg købte den, men fordi jeg fik den til en bedre pris end J-ventilen). Alt i alt vil du få glattet dine spikes ud ved at skifte og derme også måske få mere jævnt tryk længere op i omdrejninger. Om det hæver dit tyk lidt mere er svært at svare på, men den plejer at hæve den med 0,1 bar ca


  •   22. okt 2009 p.s
    K-ventilen er fra en RS2 hvor den anden er upgade ventilen fra C-ventilen som spiker helt vildt ved speederslip og så speeder igen lige efter (altså hvis du pumper gassen). Jeg kunne få min til at lave 1,4 bar kortvarigt på den med med c-ventilen


  •   22. okt 2009 J-ventilen?
    Tjaa... jeg skiftede fra N75C til N75K. Og oplevede minimal forskel. Det er nok en mere mærkbar forskel med chip hvor man netop kører noget højere tryk. Personligt havde jeg valgt turbosmarts 3-vejs ventil, den kan godt erstatte N75 ventilen, men du skal nok lige høre Rene (Watcher) om lidt hjælp eller en anden af de kloge hoveder om det (Måske Jacob fra JVK). Hvis jeg havde vidst jeg kunne nøjes med 3-vejsventilen for at holde tryk længere havde jeg kun ofret de knap 600 kr den koster og så brugt den i stedet. Men fik mit eboost for 1500 så det blev hele sættet. Kan bestemt også anbefale den billige ladetryksstyring fra turbomotor.dk man skal bare tage sig tiden til at indstille den og det nåede jeg aldrig rigtig før jeg skiftede til Eboosten.


  •   21. okt 2009 Tændrør,
    tja.. smiley fandt ud af de kun koster 160 kr for 4 i tyskland så nu gider jeg slet ikke spare mere. Men sådan er det jo smiley

    Angående FMIC så ja... på standard tryk der mister man nok en smule effekt fordi rørføringen bliver længere. Min egen faldt fra 0,5 bar til 0,4 bar. Så ja helt enig, men nu er min hævet til lige over 0,8 bar på eboosten. Og den virker kanon!

    Angående eboosten så er det svært at forklare. Det har sin egen 3-vejsventil til ladetryksstyringen den er hurtigere og mere præcis end N75 ventilen. Og så har eboosten en fordel da den kan justere gatepressure, sensitivity, ladetyk og ikke mindst blive indstillet efter hvilket gear man kører i. smiley Alt sammen giver hurtigere spool, fladere og længere peakende ladetrykskurve. Alt i alt et stort plus frem for N75 ventilen


  •   21. okt 2009 Nu vi er ved flueknepperiet
    så kan du vel læse et par linier længere ned og se at der står update?

    Du var en af de personer der ikke kunne forstå jeg skiftede tændrør ved hvert service. Du synes også det var fjollet jeg havde købt udstødning, FMIC ect i stedet for at bruge pengene på en chip... Det lader jo til mine penge alligevel tjener sig hjem hvis din ikke kan køre fra en VR6... Eller måske er din turbo bare ved at være slidt?


  •   21. okt 2009 Sådan er det jo.
    Du kører med standard N75 ventil med faldende ladetryk fra ca 4000 rpm og ud. Der har jeg bare en smule fordel ved at køre med eboost som holde trykket oppe. Plus jeg har indstillingsmuligheder for at laver hurtigere spoolup end du har. Jeg har bestemt ingen problemer med at køre fra en VR6. Det er lidt mere jævnbyrdigt når vi er oppe i fart ved omkring 130-140 km/t for der har VR6'eren sit rimelig stærke træk.

    Igen, men er altså ikke standard selv om jeg skriver det, men eftersom forsikringsselskaberne faktisk kigger med herinde så gider jeg ikke skrive den har x antal hk og nm.


  •   21. okt 2009 Kig min video
    så vil du også se den måske går lidt bedre end en standard smiley Kører ret nemt fra en VR6 faktisk. En FR går mere lige og det samme med Aero'en. Men lidt pral skal man jo have... Den er i hvert fald hurtigere end en Puch maxi med pedaler smiley


  •   4. okt 2009 Lige over...
    Ja selv tak for sidst mester, det var jo ganske sjovt...:-) Glæder mig til næste træf sæson...


  •   26. sep 2009 hej du smiley
    og selv tak, det gik jo fint med vejret og det hele, heldigvis ikke nogen belastende fulde mennesker og stive kællinger der var tomme oven i smiley


  • - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

    Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.166
      11. aug 2009 ...
    lækker slæde. flot motorrum smiley


  •   5. jan 2009 Anders
    kiggede lige fordi din fine vogn igen. Kom til at tænke på om ikk du kunne buge sådan nogle lygter som sidder på min?


  •   29. jun 2008 .
    GTI gril ?
    Hvad mener du ?


  •   29. jun 2008 Hej
    Rigtig lækker G4

    Hvor har du den GTI Gril fra? smiley


  •   20. jan 2008 Hej
    Hvis du kikker efter er der også billed fra Schaflund og Frederica

    Jeg havde ikke andre for jeg har jo ikke selv noget kamera


  •   20. jan 2008 Hej min ven
    Er dette et forsøg på at se hvor mange træf billeder der kan bruges på en bil.. smiley

    Jeg kan se Bugrun 2007
    En dag i gentofte til vag træf
    Club golf træf 2007



  •   4. jan 2008 ..
    Hey fin G4 du har dig !En høj er smidt


  •   19. dec 2007 .
    Sidste gang jeg kørte med åben bov lavede den også fejl og inden det blev konstateret at det var boven der lavede fejlen blev der skiftet en del reservedele for at udelukke fejl.

    Det var derfor jeg købte din for at slippe for fejlmeldinger.

    Der blev skiftet følgene :
    LMM, vandtemperaturføler, lambdasonde, tændingsmodul, tændrør, N75 ventil, toppunktsføler, benzinfilter, benzinpumpe og centralelektrik

    Følgene blev kontroleret :
    Kat, benzintryk, retur benzin, og chippen blev udskiftet med den orginale.

    Der var ingen der mente det var bov'en for det er jo en AGU maskine og på dem er det ikke noget problem i at køre med åben bov

    Min motorstyring kan åbenbart bare ikke tåle at man lukker luften ud af systemet.


  •   19. dec 2007 ..
    Hej igen Anders,

    forstår det iikke helt - den er jo lukket i tomgang(uanset om den er skruet ind eller ud), derudover ved jeg den fungerede 100% på min, og vi har jo begge en AGU motor og ikke E-gas som kan drille - må indrømme det er mystisk - så lige du har sat den til salg igen - ærgeligt, for ved den burde spille på din - er du sikker på der ikke er andet der driller din ECU til at melde fejl på boven? utæt slanger eller lign - jeg spørg bare og måske dumt - men det er kun fordi jeg ved den bov virker som den skal...


  •   16. dec 2007 .
    Så har der været tester på vognen

    Det var bov'en der havde lavet ballade

    Den har åbentbart stået for meget åbent så blandingen er blevet for tynd men nu er den blevet strammet så håber vi på det hjælper


  •   14. dec 2007 .
    Hardcore mekaniker er jeg ikke men jeg kan da skifte en bov

    Jeg får sat en tester på så jeg kan se hvad der er galt med det gasspjæld


  •   14. dec 2007 Hey prøver sgu bare at hjælpe, den fungerede perfekt på min og jeg havde ingen problemer med tomgang, så hør vw hvorfor den laver ged fordi det er ikke pga. boven en bil går ujævnt i tomgang.

    Der er ingen grund til at tage strømmen af for at skifte en bov, men det kunne jo være du havde taget den af- aner jo ikke hvor hardcore du er til mekaniker arbejde.


  •   14. dec 2007 .
    Nej jeg gider ikke ligge et billede op af hvordan den er monteret !
    Den er monteret rigtigt ( det er ikke første gang jeg bruger et stykke værktøj )

    Jeg ved godt gasspjældet går ud af justering hvis man tar strømmen af
    Men hvorfor skulle jeg ta strømmen for at udskift en bov ?


  •   14. dec 2007 ..
    billigste catback kun koster 620 euro på ebay.de og er af ukendt mærke, det er ca. 4700 kr., mod 2100 kr. fra USA, og så 1100 oveni for forrøret med cat.

    Anders du er velkommen til at se at boven fungere fint på min og uden tomgangsproblemer hvis det er?
    Du har ikke haft strømmen eller noget af for at montere den vel?


  •   14. dec 2007 Jeg tror det ikke, har ihvertfald ikke set den der, og hvis den er på ebay.de, så er det med garanti ikke så billigt - det er jo fordi dollaren er faldet så meget og de har en helt anden pris på bil og tuningsdele end i europa. Det er amerikansk firma megan racing, men jeg vil da ikke udelukke det - har fundet den samme udstødning kompet på flere netshops i europa, og der giver man omkring 7-8 t.kr. for den samme udstødning, som du kan bestille komplet fra usa med moms, told og fragt til 3200 kr., det er sgu for billigt:-)

    Ok, så bruger du ikke den orignale slange?den var ihvertfald for tynd i studsen, men prøv at skifte tilbage til den orignale bosch, og se om det ændre ved tomgangen, jeg tvivler stærkt på det skulle have en forskel. kan du egentlig ikke smide et billed op af hvordan den r monteret?


  •   14. dec 2007 .
    Den slange jeg har på passer fint så du skal ikke sende en !

    Kan man ikke købe den udstødning på ebay.de ?


  •   14. dec 2007 ....
    Hej Anders,

    har lige sendt manualen til dig, den er elektronisk og fulgte med som en cd-rom, mente sgu både slange og manual lå i æsken, men jeg drøner gerne ud og købe en ny til dig, som jeg ved passer -og sender den til dig - se min mail. den orignale kan du ihvertfald ikke bruge, den passer slet ikke på studsen.

    Har du kun købt forrør uden kat?, hvis du har forrør med kat, så kan du selvfølgelig bare nøjes med at købe catback - men ellers er det jo billige penge for cat og forrør:-)


  •   13. dec 2007 .
    Jeg kører med den orginale slange
    Jeg fik jo ikke nogen slange og manual med fra dig


  •   13. dec 2007 .
    Nu har jeg jo købt 3" forrør så jeg skal nok bare nøjes med at købe derfra og bagud !

    Jeg forstår heller ikke det med tomgangen men det er først kommet efter jeg har skiftet bov


  •   13. dec 2007 ...
    Den kan ellers sagtens væse godt hvis du justere den ud, jeg havde jo som jeg nævnte efterladt den hvor den næsten ingenting sagde, skruet den stortset helt ind, hvis du kører den ud skal den gerne pfft....godt...

    ...problemer med tomgang??, jeg er godt nok ikke mekaniker, men har svært ved at se den kan have noget med tomgangen -i tomgang drøner turboen jo dårligt rundt...hvis du skifter til bosch dumpen, er der så ingen problemer? lyder virkelig mærkeligt hvis det skulle være dumpen - den er jo lukket ligesom boschen ved tomgang -
    Hvilken slange bruger du på studsen? og hvor lang er den?, jo korter den er, desto bedre i forhold til effekt og lyd...Har du spurgt vw hvad det kan være? ret sikker på de også siger det ikke er dumpen.

    Udstøningslinket jeg sendte er jo catback, og forrøret sidder jo sammen med katten både orignalt, men også på det udstødningssystem - og det koster kun 150 usd, jeg smider lige linket her til dig.

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Megan-Stainless-Steel-Downpipe-Golf-GTi-98-99-05-1-8T_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118QQcategoryZ33633QQihZ012QQitemZ220173780907QQrdZ1QQsspagenameZWD1V


  •   13. dec 2007 .
    Jeg har fået den monteret men kan ikke få den til at sige så meget !

    Men den har da så til gengæld givet mig nogle problemer med at gå ordenligt i tomgang !

    Det ling du har sent mig er der ikke nogen kat med
    Det mente jeg ellers du snakkede om at man kunne købe samme sted


  •   13. dec 2007 ...
    Hej anders, har du fået monteret dumpen? og investeret i noget rustfrit udstødningssystem?:-)


  •   16. nov 2007 ...
    nice & clean Golf IV'er. høj er smidt din vej smiley


  •   23. sep 2007 .
    Ja det var god spas


  •   23. sep 2007 hehe
    Nej, det har du jo lidt ret i!!!

    Men det var da meget sjovt !!!


  •   23. sep 2007 -
    lækker øse anders... ja vi må ha en tur når når tingene virker som de skal... extra høj her fra


  •   22. sep 2007 Gearknop eller ej
    Du kan jo ikke holde dig på siden af mig alligevel


  •   22. sep 2007 .......
    Fed racer du har dig!!!

    Har du fået sat gearknoppen ordenligt fast?


  •   12. sep 2007 .
    Alt er jo til salg for det rigtige beløb

    Hvad vil du gi ?


  •   11. sep 2007 .
    sælge


  •   11. sep 2007 ...
    Jamen dog ... havde den været sort, havde den jo lignet min smiley
    Fin golf!!!


  •   11. sep 2007 $
    Super Nice Golf....

    Hold den stil...


  •   11. sep 2007 velkommen til...
    lækker golf...


  •   11. sep 2007 Nice Ride' Høj Five..!
    af en 4-dørs at være...:-)


  •   11. sep 2007 ..
    Lækker vogn


  •   11. sep 2007 velkommen


Annonce