Honda Civic Vtec-E Totalskadet* 1993
3.401 visninger
|
Oprettet:
Honda Civic Vtec-E Totalskadet*
Årgang:
1993
Motor:
- 1500 VEi VTEC-E.
• Topfart - Har haft den oppe på over 200.
1. gear 60 km/t
2. gear 100 km/t
3. gear 140 km/t
4. ? MEGET ..
5. Endnu mere .
• Topfart - Har haft den oppe på over 200.
1. gear 60 km/t
2. gear 100 km/t
3. gear 140 km/t
4. ? MEGET ..
5. Endnu mere .
Hestekræfter
90 Heste
• Nyt K&N power rør med JP FILTER! Lyder rigtig fedt når den får lidt omdrejninger.
• Nyt K&N power rør med JP FILTER! Lyder rigtig fedt når den får lidt omdrejninger.
Fælge
- Sommerfælge:15" Honda / PORSCHE Fælge. M/ Poleret Sølv kant. ( HELT NYE m/ DÆK ) Med "V" mønster.
Dæk
• SOMMER DÆK: 205x45x15" af mærket TOYO med "V" mønster!!!
Undervogn
Sænket 40/40.. Ligger kniv skarpt på vejen.
Bilstereo
Baghøjtalere Ukendt mærke.. Clarion headunit 4*52Watt cd / mp3 afspiller & div. lysshow.. * Fronthøjter 2x 48W alpine
Styling
- Skyde / soltag.
• Lav Profil dæk.
• Hvide side blink.
• Sænket 40/40.
• Hækspoiler
• K&N Filter
• K&N power rør.
• Alu. fælge. ( HONDA / PORSCHE FÆLGE m/ sølv poleret kant. ER RIGTIG FLOT I SOLSKIND )
• Lys Kabine.
• smart flip-up rude. BAGKLAP
• Hvide honda nakkestøtter!!!! M/ Honda LOGO
• Sort M3 Spejle.
• Blå/hvid skærs diodioer i postionslys.
• Frontskørt med sports gitter!
• Lav Profil dæk.
• Hvide side blink.
• Sænket 40/40.
• Hækspoiler
• K&N Filter
• K&N power rør.
• Alu. fælge. ( HONDA / PORSCHE FÆLGE m/ sølv poleret kant. ER RIGTIG FLOT I SOLSKIND )
• Lys Kabine.
• smart flip-up rude. BAGKLAP
• Hvide honda nakkestøtter!!!! M/ Honda LOGO
• Sort M3 Spejle.
• Blå/hvid skærs diodioer i postionslys.
• Frontskørt med sports gitter!
Interiør
- Lys kabine. ( MEGET HELHOLDT )
• Servostyring. DEJLIGT!
• Standradrat. Da der er airbag!
• Formstøbte sæder
• Starts spære
• • • • MEGET VELHOLDT• • • •
• Servostyring. DEJLIGT!
• Standradrat. Da der er airbag!
• Formstøbte sæder
• Starts spære
• • • • MEGET VELHOLDT• • • •
Ekstra tilbehør
- Alu. Fælge.
• Sænket.
• Startespære.
• JP luftFilter.
• KN Power rør.
• Sort M3 Spejle.
• Anlæget.
• Mange nye resave dele..
• 2 stk. støvdæmper i bag,
• 2 stk bærekugler foran.
• 2 stk. Manchet foran ved kardenled.
• Sænket.
• Startespære.
• JP luftFilter.
• KN Power rør.
• Sort M3 Spejle.
• Anlæget.
• Mange nye resave dele..
• 2 stk. støvdæmper i bag,
• 2 stk bærekugler foran.
• 2 stk. Manchet foran ved kardenled.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Her er så mit nye køb, lækker slæde kører bare super !
Historien om Honda handler også om en mand, som tidligt indså vigtigheden af at uddelegere ansvar og arbejde. Han delte også ud af sin entusiasme og brændende interesse for motorer og ikke mindst racerløb på to, tre eller fire hjul.
Soichiro Honda blev født i 1906 i Komyo, Hamamatsu, hvor hans far var smed. Som barn måtte han ofte hjælpe sin far med at reparere cykler. Da han var 15 år, forlod han sin hjemegn for at søge lykken i Tokyo som bilmekanikerlærling.
Her blev han stadig mere fascineret af motorer og motorsport. Senere byggede han sin første egen racerbil med en Curtis-Wright V8-flymotor. Også efter at han var flyttet tilbage til Hamamatsu, fortsatte han med at bygge egne racerbiler og at tune motorer. Han tunede bl.a. en Ford-motor ved at montere en kompressor og fik angiveligt en motor til at hælde i chassiset, fordi der var flest venstrekurver i de løb, han deltog i!
I 1936 blev Soichiro Honda skadet ved et sammenstød under All-Japan Speed Rally. Han brækkede flere knogler og blev slemt tilredt i ansigtet, da han kolliderede med en bil, som kørte ud af pitten.
Året efter grundlagde han Tokai Seiki Heavy Industry Co., hvor han efter en del mislykkede forsøg begyndte at fremstille stempelringe. Da krigen brød ud, fik Honda stadig mere at bestille. Han leverede stempelringe til Toyota og fik også store ordrer fra flåden og flyindustrien. Mod krigens slutning blev Hamamatsu-fabrikken ramt af bomber, og da Japan kapitulerede, solgte Honda sin virksomhed til Toyota for 450.000 yen, hvilket var en formue på den tid.
I 1946 startede han Honda Technical Research Institute i Hamamatsu. Virksomheden holdt til i en træbygning, som ikke var meget større end et skur! Hvis virksomhedens navn lyder lidt prætentiøst, skyldes det, at Soichiro Honda aldrig tvivlede på, at han en dag ville "erobre verden".
Året efter kommer Kiyoshi Kawashima til virksomheden, og produktionen af totaktsmotoren "A-type" begynder.
VTEC: Brændstoføkonomisk men alligevel kraftfuld
Som verdens største producent af benzinmotorer har Honda taget sin del af ansvaret for en løbende lancering af innovativ, miljøvenlig teknik i sine motorprogrammer.
Ét af de bedste eksempler er lanceringen af VTEC-teknologien (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i 1989, der ved hjælp af variabel ventilstyring opnår såvel bedre brændstoføkonomi som højere effekt sammenlignet med traditionelle benzinmotorer.
Civic var den første model med VTEC-teknologien, og i dag har stort set alle Hondas modeller VTEC eller efterfølgeren i‑VTEC som standardudstyr. Undtagelserne er Jazz, Civic 5D 1.4 og Hondas dieselmodeller.
Historien om Honda handler også om en mand, som tidligt indså vigtigheden af at uddelegere ansvar og arbejde. Han delte også ud af sin entusiasme og brændende interesse for motorer og ikke mindst racerløb på to, tre eller fire hjul.
Soichiro Honda blev født i 1906 i Komyo, Hamamatsu, hvor hans far var smed. Som barn måtte han ofte hjælpe sin far med at reparere cykler. Da han var 15 år, forlod han sin hjemegn for at søge lykken i Tokyo som bilmekanikerlærling.
Her blev han stadig mere fascineret af motorer og motorsport. Senere byggede han sin første egen racerbil med en Curtis-Wright V8-flymotor. Også efter at han var flyttet tilbage til Hamamatsu, fortsatte han med at bygge egne racerbiler og at tune motorer. Han tunede bl.a. en Ford-motor ved at montere en kompressor og fik angiveligt en motor til at hælde i chassiset, fordi der var flest venstrekurver i de løb, han deltog i!
I 1936 blev Soichiro Honda skadet ved et sammenstød under All-Japan Speed Rally. Han brækkede flere knogler og blev slemt tilredt i ansigtet, da han kolliderede med en bil, som kørte ud af pitten.
Året efter grundlagde han Tokai Seiki Heavy Industry Co., hvor han efter en del mislykkede forsøg begyndte at fremstille stempelringe. Da krigen brød ud, fik Honda stadig mere at bestille. Han leverede stempelringe til Toyota og fik også store ordrer fra flåden og flyindustrien. Mod krigens slutning blev Hamamatsu-fabrikken ramt af bomber, og da Japan kapitulerede, solgte Honda sin virksomhed til Toyota for 450.000 yen, hvilket var en formue på den tid.
I 1946 startede han Honda Technical Research Institute i Hamamatsu. Virksomheden holdt til i en træbygning, som ikke var meget større end et skur! Hvis virksomhedens navn lyder lidt prætentiøst, skyldes det, at Soichiro Honda aldrig tvivlede på, at han en dag ville "erobre verden".
Året efter kommer Kiyoshi Kawashima til virksomheden, og produktionen af totaktsmotoren "A-type" begynder.
VTEC: Brændstoføkonomisk men alligevel kraftfuld
Som verdens største producent af benzinmotorer har Honda taget sin del af ansvaret for en løbende lancering af innovativ, miljøvenlig teknik i sine motorprogrammer.
Ét af de bedste eksempler er lanceringen af VTEC-teknologien (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i 1989, der ved hjælp af variabel ventilstyring opnår såvel bedre brændstoføkonomi som højere effekt sammenlignet med traditionelle benzinmotorer.
Civic var den første model med VTEC-teknologien, og i dag har stort set alle Hondas modeller VTEC eller efterfølgeren i‑VTEC som standardudstyr. Undtagelserne er Jazz, Civic 5D 1.4 og Hondas dieselmodeller.
Vil du se flere Honda Civic Vtec-E Totalskadet* til salg? Andre Honda eller bare andre brugte biler?

Honda Civic Vtec-E Totalskadet*
apr 2005
Følger: 59 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 340 Svar: 2.004
Hva satan er der sket med perlen?????
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4
det lyder ikke godt ... jeg har os fået ny bil jo.. en 155 hk stærk alfa 156 selespeed med f1 gear og alt i udstyr klima læder navi ... ;P håber vi snart ses igen
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 106 Svar: 423
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 106 Svar: 423
rigtig flot honda
aug 2006
Følger: 62 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 452
Fed vogn! Elsker Honda! Jeg må simpelthen ha' mig en Civic næste gang!
Høj til dig, makker! =o)
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 5
flot bil du ha dig der mester, du få en høj tilbage :).
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 37
Det vil jeg se frem til
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 157 Biler: 9 Emner: 184 Svar: 4.333
Jamen jeg regner nok med april måned når folk har fået sommerskoene på igen, i sverige har vi jo den lov som siger at man skal ha vinterdæk fra 1/12-1/4..
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 4 Svar: 7
du får lige en høj også..
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 274 Svar: 866
for stemmen du for også en høj stemme her fra flot civic
okt 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 2 Emner: 206 Svar: 581
Du får lige en høj!!
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 17
Tak for de pæne ord ....
din er jo heller ikke "grim"
Høj til dig ...
jan 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 6 Emner: 39 Svar: 867
Sendte lige en retur, tilpas stylet rart at se.....
feb 2007
Følger: 129 Følgere: 128 Biler: 4 Emner: 28 Svar: 68
du får også li en høj som tak
maj 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 30 Svar: 185
jo tak og i li måde..
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 4
tak og i lige måde
jul 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 4 Emner: 297 Svar: 4.058
Gir ikke stemmer til alle mulige, så nej, ingen igen. Træk din tilbage hvis du ikke vil gi den alligevel så.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 157 Biler: 9 Emner: 184 Svar: 4.333
Og ulækker er de også..
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 157 Biler: 9 Emner: 184 Svar: 4.333
Jeg råber HOW MUCH FOR SUCH AND FUCK..
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 35
Fin lille hurtig civic fem her fra
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 5 Emner: 21 Svar: 90
nu har du også fået en retur.... flot vogn....
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 157 Biler: 9 Emner: 184 Svar: 4.333
Jamen det var bare en Drive by..
apr 2005
Følger: 59 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 340 Svar: 2.004
Det er sgu da vtec`eren.. Sgu hel sjovt at se den igen.. Det er jo mig der har hentet den hjem og bygget den.
Er du stadig glad for den?
okt 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 4.353
var skam så lidt, bare spørg hvis der er andet
okt 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 4.353
du kan få dem hvor de IKKE er E-mærkede hos carzone.dk mener jeg
jun 2007
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 2.580
229.xxx og 30.....
jun 2007
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 2.580
Var også meningen men den er til salg
jun 2007
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 2.580
Det har den fået... men der er blevet røget i bilen + det var en mekaniker der havde den før
jun 2007
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 2 Emner: 78 Svar: 2.580
heheh ja.. dine sæder er dog noget renere
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 21
fed og flot Honda Civic
en høj herfra
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 41
velkommen til... rigtig flotte billeder... høj herfra
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 74
Nej. ledte faktisk efter en civic , men fandt pugen, er blevet meget glad for den, så der går lige noget tid før jeg vil af med den.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3
flot Civic du har dig.
En høj er sendt.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 74
Super fed civic.
aug 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 6 Emner: 3 Svar: 9
hej velkommen fin vogn