{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda ME-EDITION CRX SOLGT 1988

35.517 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Emil D
Mand | 36 år | Oprettet: 8. sep 2006


Honda ME-EDITION CRX SOLGT

Årgang:
1988
Motor:
1.6 ED9 motor

Bearbejdet ved Manfred Ernst

Fujitsubo Udstødning

Anden manifold
Hestekræfter
Standard 130 hk
Standard 0-100 7,5 sek


Nu ca 150 hk
Vægt på bilen: ca 875 kg
0-100 - ??? ikke testet
Fælge
PLS
Forrest: 8x15
Bagerst: 11x15
Og nej fælgene kan ikke købes mere, Manfred Ernst fik dem lavet specielt til sit kit.
Dybden på første dæk er 8 cm
Dybden på Bagerste dæk er 17 cm
Dæk
Forrest: 205/50/15
Bagerst: 285/40/15
Yokohama nyskiftet på bagdækkene koster ca. 7300 kr STYKKET.
Undervogn
Sænket: Koni
Bilstereo
Blaupunkt 140 w bass i bagagerummet.

Headunit Blaupunkt

Anlæg i døre ukendt mærke
Styling
KOMPLET ME-EDITION KIT
Manfred Ernst = Behøves man sige mere ?
Læg mærke til baglygterne der er sat blåt mellem for at lygterne kan passe til udvidelsen.
M3 spejlene er blevet lakeret i bilens nye farve.
Tonede ruder
Angel Eyes
Klare positionlys (Kald mig tosset men de blev lakeret i bilens farve! )

Kittet kan ikke beskrives ud fra tekst eller billeder, skal ses i virkeligheden.

Bilen er standard 167 cm
Bilen er nu ca 189 cm. Dette er kun ca mål mere konkret mål kommer
Interiør
Standard CRX Sportssæder
Sports seler
Momo Rat
Ægte Tysk Wunderbaum :P Den er jo lavet i Tyskland så den skal sidde i :P
Crx blå bundmåtter
Ekstra tilbehør
Ja har aldrig fattet hvad der skulle stå her :D
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
ME-EDITION! HER ER TALE OM EN ORGINAL ME-EDITION FRA MANFRED ERNST. VERDENS DYRESTE UDBYGNING AF HONDA.!!!!

Denne bil er en klassikker, der findes kun den ene model i DK og kittet vil ikke kunne købes mere. Manfred Ernst (ME) var Toyota mekanikker som fik sin fritid til at gå med at bygge disse Honda'er brede, han har bygget CRX, CIVIC, NSX og PRELUDE. Disse biler som Manfred Ernst har haft finger i er unikke på hver deres måde, kunden fik nemlig selv mulighed for at gøre bilen personlig f.eks. ved dækstørrelse, strømlignet, blød eller rå kanter. Manfred byggede efter kundens behov for bilen. Alt dette skete for 20 år siden med denne bil som havde en ny pris på ca 270.000 kr dengang. Derefter begyndte Manfred at skille bilen af og lave den om. Ja vi snakker om en ny bil der er blevet skilt af fra start. Dette er en tysk udseende vidunder bil med japanske kræfter bag sig.
Så er der kommet nye billeder !!!
Smid en kommentar og evt en stemme...
Kig under fotoalbumet for at se før og undervejs af opfriskningen.....
Bilen undervejs: http://bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20802
Bilen før opfriskningen: http://bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=23669

En ME-Edition er komplet styling og KUN styling og en fantastisk historie om en tysk mand som turde gøre det vi andre gør idag, blot 20 år tidligere.

Bil kommer til DHB.... Bare ned og holde.

Se mine videoer af bilen i P-bås og lyden fra motoren med std. luftfilter og lydisolering i potten (for blev stoppet af politiet konstant)

Vil du se flere Honda ME-EDITION CRX SOLGT til salg? Andre Honda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Honda ME-EDITION CRX SOLGT
Annonce