Toyota Corolla 1.3 GLS (Glanza) [Tidl. bil] 1997
14.939 visninger
|
Oprettet:
Toyota Corolla 1.3 GLS (Glanza)
Årgang:
1997
Motor:
¤¤Standard: 1.3 4EFE
¤¤NU: 1.3 4EFTE motor (Original Starlet Glanza motor)
¤¤Bil rundet 189.000 Km d. 24-10-2009
¤¤Gamle motor rundet 189.000 Km d. 24-10-2009
¤¤ Ny motor rundet 139.000 Km d. 24-10-2009
¤¤ Ny 4EFE Gearkasse monteret d. 20-12-2009 ved 195.000 km. Gearkassen har gået mellem 50-90.000 km.
Ekstra:
¤¤Skum Filter - fra Turbmomotor
¤¤Intercooler 45 X 18 X 5,2 cm - fra Turbomotor
¤¤ 2" rustfri rørføring fra - Turbomotor
¤¤ Blå silicone slanger - Fra Turbomotor
¤¤ 2" udstødning fra manifold til bagpotten - Uden Kat :)
¤¤ Original CT9 Turbo
¤¤ HKS Style sekventiel blow off ventil - Fra Turbomotor
¤¤ Forstærket 4AFE Kobling og trygfod
¤¤NGK IRIDUM TÆNDRØR (BKR6EIX-11) skiftet ved 206.xxx (April 2010)
¤¤MAGNECOR 8mm Tændkabler skiftet ved 206.xxx (April 2010)
¤¤Flow Optimeret Turbomanifold - skiftet ved 220.xxx (December 2010) - Fra Turbomotor
Motor får skiftet olie + filter HVER 5-7.000 km!!!!
¤¤NU: 1.3 4EFTE motor (Original Starlet Glanza motor)
¤¤Bil rundet 189.000 Km d. 24-10-2009
¤¤Gamle motor rundet 189.000 Km d. 24-10-2009
¤¤ Ny motor rundet 139.000 Km d. 24-10-2009
¤¤ Ny 4EFE Gearkasse monteret d. 20-12-2009 ved 195.000 km. Gearkassen har gået mellem 50-90.000 km.
Ekstra:
¤¤Skum Filter - fra Turbmomotor
¤¤Intercooler 45 X 18 X 5,2 cm - fra Turbomotor
¤¤ 2" rustfri rørføring fra - Turbomotor
¤¤ Blå silicone slanger - Fra Turbomotor
¤¤ 2" udstødning fra manifold til bagpotten - Uden Kat :)
¤¤ Original CT9 Turbo
¤¤ HKS Style sekventiel blow off ventil - Fra Turbomotor
¤¤ Forstærket 4AFE Kobling og trygfod
¤¤NGK IRIDUM TÆNDRØR (BKR6EIX-11) skiftet ved 206.xxx (April 2010)
¤¤MAGNECOR 8mm Tændkabler skiftet ved 206.xxx (April 2010)
¤¤Flow Optimeret Turbomanifold - skiftet ved 220.xxx (December 2010) - Fra Turbomotor
Motor får skiftet olie + filter HVER 5-7.000 km!!!!
Hestekræfter
## Standard: 75 HK
## Standard 115 NM
## NU: 0.7 - 0.8 Bar
## NU: 148,9 HK -- Målt d. 09-01-2010
## NU: 196,8 NM -- Målt d. 09-01-2010
## Standard 115 NM
## NU: 0.7 - 0.8 Bar
## NU: 148,9 HK -- Målt d. 09-01-2010
## NU: 196,8 NM -- Målt d. 09-01-2010
Fælge
Sommer:
¤¤ETA BETA ALNAIR
¤¤17" ALU
Vinter:
¤¤Ukendt 15" fælge
¤¤ETA BETA ALNAIR
¤¤17" ALU
Vinter:
¤¤Ukendt 15" fælge
Dæk
Sommer:
##Falken ZIEX ZE-912
##205/40-17
Vinter:
## Goodyear Ultra Grip 7
##185/65-15
##Falken ZIEX ZE-912
##205/40-17
Vinter:
## Goodyear Ultra Grip 7
##185/65-15
Undervogn
¤¤Sænket 40/40
¤¤Undervognsbehandlet :)
¤¤Undervognsbehandlet :)
Bilstereo
##Pioneer Headunit
##Boxter Front Højtalere med Tweeter i døren (Hvor Spejljustering plejer at sidde)
##ALPINE SPG-69C3 6"x9" baghøjtalere
##ALPINE V12 Forstærker
##ALPINE 12" Subwoofer
##Boxter Front Højtalere med Tweeter i døren (Hvor Spejljustering plejer at sidde)
##ALPINE SPG-69C3 6"x9" baghøjtalere
##ALPINE V12 Forstærker
##ALPINE 12" Subwoofer
Styling
¤¤STAR Bodykit
¤¤Emblemfri Grill
¤¤OneTwoPipe Udstødning, med Twin afgang
¤¤M3 Spejle
¤¤GP-Thunder Blue - Kort, og Lang Lys...
¤¤lysblå Positionslys
¤¤Diode nummerpladelys
¤¤Emblemfri Grill
¤¤OneTwoPipe Udstødning, med Twin afgang
¤¤M3 Spejle
¤¤GP-Thunder Blue - Kort, og Lang Lys...
¤¤lysblå Positionslys
¤¤Diode nummerpladelys
Interiør
##Std. GLS Kabine
##Blå instrument belysning
##Plasma skiver
##Blå loftlys
##Indspartlet Urholder i A-Stolpen
##3 stk. Auto Gauge ure monteret (Olie temperatur, Blandingsmåler og tryk ur)
##Blå instrument belysning
##Plasma skiver
##Blå loftlys
##Indspartlet Urholder i A-Stolpen
##3 stk. Auto Gauge ure monteret (Olie temperatur, Blandingsmåler og tryk ur)
Ekstra tilbehør
¤¤Fjernstyret Centrallås
¤¤ALARM INTECH 2-VEJS M. FJERNSTART & LCD FJERNBETJENINGER
¤¤ABS
¤¤Servo
¤¤2 Airbags
¤¤ALARM INTECH 2-VEJS M. FJERNSTART & LCD FJERNBETJENINGER
¤¤ABS
¤¤Servo
¤¤2 Airbags
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Ting jeg vil have lavet:
GSI Kabine
Omlakering i samme farve, dog med lidt mere metal i
Nye fælge
nye spejle med blinklys i
badboy
semiclean bagklap
opdateringer kommer løbende :)
Ting jeg har fået lavet:
Venstre Trækaksel (pga. flækket manchet) - Efterår 2009
Nyt gearkasse olie (Castrol TAF-X) - Efterår 2019
Ny brugt gearkasse (pga. slidt leje) - 195.000 / 20-12-2009
Nye støddæmpere i bag - forår 2010
Nye Tændrør NGK Iridum-IX - 206.xxx Forår 2010
Nye Tændkabler Magnecor - 206.xxx Forår 2010
Nye Fjedre hele vejen rundt 40/40 - Efterår 2010
Ny Flow optimeret manifold - 220.xxx Januar 2011
Nye Bremseskiver - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremseklodser - 224.xxx km / 05/03-2011
Nyt monterings sæt til bremser i for - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremsetromler - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremsebakker - 224.xxx km / 05/03-2011
Nyt monterings sæt til bremser i bag - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremsekabler i bag - 224.xxx km / 05/03-2011
Højre Trækaksel (pga. flækket manchet) - 225.xxx / 12/03-2011
¤¤HISTORIEN¤¤
Corolla E100 var den syvende generation af biler, der sælges af Toyota under Corolla navnet.
Denne generation af Corolla blev større, tungere og visuelt mere aerodynamisk end den model den erstattes af. udviklings chef Dr. Akihiko Saito ønskede at udvikle en 'mini-Lexus', efter succes med en lang række flagskibe. Med sine 2465 mm (97 in) akselafstand, var Corollaen flyttet ind i en kompakt størrelseskategori nuværende besat af Corona og Camry. Corolla´en Blev lavet til stor set alle markeder i hele verden, fra Asien Til Amerika, modellen blev produceret fra 1992-1997.
¤¤MODELLERNE¤¤
Europa
De fem-dørs Sprinter blev solgt som Corolla Sprinter på nogle markeder i Europa, og blot Corolla liftback i andre. De tre og fem dørs Corolla hatchback blev også solgt i Europa, og var til rådighed det meste i normal (ikke-sport) specs i modsætning til de tre-dørs. Hatchback solgte bedre end sedan og fast. Selv om stort set de trim niveauer Base, xli og Gli, også var der GS. GS præsenteret et fuldt farvekodede eksteriør og med fuld Electrics og en vippe / dias stål soltag. Det havde også en opgraderet interiør med hvide ringe og en rev counter. I UK blev Corollaen markedsført som S, CD, og CDX. Et par, sjældne modeller præsenterede den 1.8L 7A-FE motor, herunder 1,8 GXi 3-dør hatchback i UK, og de 1,8 xli 4WD Stationcar. Den sedan har sit bageste nummerplade monteret på stammen i modsætning til kofangeren på anden region modeller.
Europæiske marked motorer:
¤2E - 1,3 L (1296 cc) I4, 12-ventil SOHC, karburatoren 72 PS (71 hp/53 kW)
¤4E-FE - 1,3 L (1331 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, 89 PS (88 hp/65 kW) (1992-1995)
¤4E-FE - 1,4 L (1331 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, "Ecotronic", 75 PS (74 hp/55 kW) (1996-1997)
¤4A-FE - 1,6 L (1587 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, 115 PS (113 hp/85 kW)
¤7A-FE - 1,8 L (1762 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, 120 PS (118 hp/88 kW)
¤2C-III - 2,0 L (1975 cc) diesel 72 PS (71 hp/53 kW)
Europæiske marked chassis:
¤EE100 - 1.3L 2E
¤EE101 - 1.3L 4E-FE
¤AE101 - 1.6L 4A-FE
¤AE102 - 1.8L 7A-FE
¤AE103 - 1.8L 7A-FE 4WD
¤CE100 - 2.0L 2C diesel.
¤¤ E MOTOREN ¤¤
Toyota E motorfamilie er en straight-4 stempelmotor serie, bruger en timing bælte i stedet for en kæde. Ligesom mange af Toyotas anden motor mønstre, E motorens række af funktioner: en støbejern blok sammen med en aluminium topstykke. De medlemmer af E motorfamilies spænder fra 1,0 L til 1,5 L. E familie fortrænges K-motorer i de fleste applikationer. Et stort antal dele i E motor-serien er indbyrdes mellem hinanden især alle 4E og 5E motorer, som alle deler den samme blok.
4E er en 1,3 L (1331 cc) DOHC version. Boring 74 mm og slaglængde på 77,4 mm. udgangseffekt varierede fra 81 hk (60 kW) ved 6400 omdr. / min til 99 hk (74 kW) ved 6600 omdr/min med 81 ft lbf (110 Nm), i drejningsmoment ved 3600 omdr/min til 6 ft lbf (8,1 N m) drejningsmoment ved 5200 omdr. / min. Den viste sig i 1989, og blev stoppet efter 1998. 4E motorerern var en brændstof-insprøjnings motor.
Modeller
Toyota Starlet EP81, EP82, EP85, EP91, EP95
Toyota Tercel
Toyota Corolla
1. Gen 4E-FE
Den første generation af 4E motorer findes i Starlet GI og Soleil modeller blev produceret fra 1989 indtil 1996 motoren findes i disse to modeller som er fremstillet med 99 hk (74 kW) @ 6600 rpm og 86 ft lbf (117 N m ) @ 5200 rpm. denne motor havde mere til fælles med 4efte motoren de deler den samme gasspjæld, og lidt større Insprøjtningsdyser
Specs:
74 mm Boring
77,4 mm Slaglængde
9.6:1 Kompressionsforhold
4E-FTE
Den 1. generation 4E-FE var grundlag af 4E-årsværk, der er anført i 1989, hvilket var en turboladet motor der producerer 135 hk (101 kW) ved 6400 omdr. / min med 116 ft lbf (157 N m), i drejningsmoment ved 4800 omdr. / min . 4E-FTE var den mest magtfulde af E serie motorer nogensinde produceret. Det blev fremstillet udelukkende for Toyota starlet GT Turbo (Kun i Japan) og dens udskiftning, Toyota Glanza V (Japan kun). Men 4E-FTE var en meget populær konvertering af motoren til entusiaster for mange små Toyota biler såsom Corolla, Tercel og Paseo, hvor det er monteret i med standard Toyota dele. 4E-FTE afveg internt fra 4E-FE kun ved sin stærkere plejlstænger, lavere kompressions stempler og forskellige hoved pakning. Det indeholder også en harmonisk Dæmperens stedet for en normal krumtapakslen trisse. turboladeren til 4E-FTE blev Toyotas egne CT9 der figurerede et internt wastegate og havde 2 modes; lav (0,4 bar/40 kPa) og høj (0,65 bar/65 kPa) løft. Den lave løft tilstand var elektronisk styret af magnetventilen og ecu´en og den overordnede eller høj styrke blev kontrolleret af den aktuator forbundet til turbolader. 4E-FTE har også haft en "Top monteret", luftkølet, intercooler. 4E-FTE blev parret til Toyota C150 transmission eller de fakultative C151 transmission som figurerede en lsd. Selv om efterproduceret dele kan øge effekt på motoren, den største begrænsning er brændstofindsprøjtningssystemet, der har tendens til at køre alt for magert, også når det brændstof cut-off er deaktiveret (som en by-legenden antyder).
Specs:
74 mm Boring
77,4 mm Slaglængde
8.2:1 Kompressionsforhold
2. Gen 4E-FE
2nd Generation af 4E-FE blev indført i 1996 producerer mindre peak-effekt: 85 hk (63 kW) @ 5500 rpm, men med en svag stigning i tophastigheden 87 ft lbf (118 N m) ved 4400 omdr. / min. Den 2. generation af 4E-FE var stort set den samme motor som den 1. men indgangstrykket og udstødningssystem og indsugningsrørsystemer blev ændret sammen med en mindre ændring af ecu med henblik på at forsøge at reducere emissionerne.
Specs:
74,3 mm Boring
77,4 mm Slaglængde
9.6:1 Kompressionsforhold
¤¤ 4E motorene ¤¤
¤4E-F ¤ DOHC ¤ 4/25 89- ¤ 1331 ¤ 81@6400 ¤ 81@3600 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 89- ¤ 1331 ¤ 99@6600 ¤ 86@5200 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 97 ¤ 1331 ¤ 88@5600 ¤ 85@4600 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1 ¤ JP Cynos
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 97-98 ¤ 1331 ¤ 85@5500 ¤ 87@4400 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1 ¤ JP Starlet
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 97 ¤ 1331 ¤ 82@5500 ¤ 85@4400 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1 ¤ JP Starlet
¤4E-FTE ¤ DOHC ¤ 4/25 89- ¤ 1331 ¤ 133@6400 ¤ 116@4800 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 8.2:1
¤4E-FTE ¤ DOHC ¤ 4/25 98 ¤ 1331 ¤ 135@6400 ¤ 116@4800 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 8.2:1
Toyota Motor har udarbejdet en lang række bil-motorer. Selskabet følger en simpel navnesystem for deres moderne motorer:
Den første numeriske tegn angive motorbloken's generation
de næste et eller to bogstaver specificere motorfamilien
Suffikset (adskilt af en bindestreg) angiver de kendetegn ved motoren:
Suffix ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Feature
A ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Valvematic variable lift intake head
B ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Twin SU-style side-draft carburetors
C ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Carburated / California Emissions Controlled
D ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Twin Downdraft carburetors
E ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Electronic Fuel injection
F ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Economy narrow-angle valve DOHC
G ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Performance wide-angle valve DOHC
H ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ High compression like 9.8:1 (example: 5E-FHE)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤High pressure charged (example: 2L-THE)
I ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Single-point fuel injection
J ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Autochoke (Early models) or unknown pollution control
L ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Transverse
M ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Philippines' market (meaning unknown)
N ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ CNG fuel
P ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ LPG fuel
R ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Low Compression (For 87 and below octane fuel)
S ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Swirl intake (1980s)
SE ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Direct injection (1990s)
T ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Turbocharged
U ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ With Catalytic converter Japan-spec emissions
V ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Common Rail Diesel Injection (D-4D)
X ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Atkinson cycle (typically also indicates a Hybrid engine, as Toyota only uses the Atkinson cycle with hybrids)
Z ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Supercharged
GSI Kabine
Omlakering i samme farve, dog med lidt mere metal i
Nye fælge
nye spejle med blinklys i
badboy
semiclean bagklap
opdateringer kommer løbende :)
Ting jeg har fået lavet:
Venstre Trækaksel (pga. flækket manchet) - Efterår 2009
Nyt gearkasse olie (Castrol TAF-X) - Efterår 2019
Ny brugt gearkasse (pga. slidt leje) - 195.000 / 20-12-2009
Nye støddæmpere i bag - forår 2010
Nye Tændrør NGK Iridum-IX - 206.xxx Forår 2010
Nye Tændkabler Magnecor - 206.xxx Forår 2010
Nye Fjedre hele vejen rundt 40/40 - Efterår 2010
Ny Flow optimeret manifold - 220.xxx Januar 2011
Nye Bremseskiver - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremseklodser - 224.xxx km / 05/03-2011
Nyt monterings sæt til bremser i for - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremsetromler - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremsebakker - 224.xxx km / 05/03-2011
Nyt monterings sæt til bremser i bag - 224.xxx km / 05/03-2011
Nye Bremsekabler i bag - 224.xxx km / 05/03-2011
Højre Trækaksel (pga. flækket manchet) - 225.xxx / 12/03-2011
¤¤HISTORIEN¤¤
Corolla E100 var den syvende generation af biler, der sælges af Toyota under Corolla navnet.
Denne generation af Corolla blev større, tungere og visuelt mere aerodynamisk end den model den erstattes af. udviklings chef Dr. Akihiko Saito ønskede at udvikle en 'mini-Lexus', efter succes med en lang række flagskibe. Med sine 2465 mm (97 in) akselafstand, var Corollaen flyttet ind i en kompakt størrelseskategori nuværende besat af Corona og Camry. Corolla´en Blev lavet til stor set alle markeder i hele verden, fra Asien Til Amerika, modellen blev produceret fra 1992-1997.
¤¤MODELLERNE¤¤
Europa
De fem-dørs Sprinter blev solgt som Corolla Sprinter på nogle markeder i Europa, og blot Corolla liftback i andre. De tre og fem dørs Corolla hatchback blev også solgt i Europa, og var til rådighed det meste i normal (ikke-sport) specs i modsætning til de tre-dørs. Hatchback solgte bedre end sedan og fast. Selv om stort set de trim niveauer Base, xli og Gli, også var der GS. GS præsenteret et fuldt farvekodede eksteriør og med fuld Electrics og en vippe / dias stål soltag. Det havde også en opgraderet interiør med hvide ringe og en rev counter. I UK blev Corollaen markedsført som S, CD, og CDX. Et par, sjældne modeller præsenterede den 1.8L 7A-FE motor, herunder 1,8 GXi 3-dør hatchback i UK, og de 1,8 xli 4WD Stationcar. Den sedan har sit bageste nummerplade monteret på stammen i modsætning til kofangeren på anden region modeller.
Europæiske marked motorer:
¤2E - 1,3 L (1296 cc) I4, 12-ventil SOHC, karburatoren 72 PS (71 hp/53 kW)
¤4E-FE - 1,3 L (1331 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, 89 PS (88 hp/65 kW) (1992-1995)
¤4E-FE - 1,4 L (1331 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, "Ecotronic", 75 PS (74 hp/55 kW) (1996-1997)
¤4A-FE - 1,6 L (1587 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, 115 PS (113 hp/85 kW)
¤7A-FE - 1,8 L (1762 cc) I4, 16-ventil DOHC, FI, 120 PS (118 hp/88 kW)
¤2C-III - 2,0 L (1975 cc) diesel 72 PS (71 hp/53 kW)
Europæiske marked chassis:
¤EE100 - 1.3L 2E
¤EE101 - 1.3L 4E-FE
¤AE101 - 1.6L 4A-FE
¤AE102 - 1.8L 7A-FE
¤AE103 - 1.8L 7A-FE 4WD
¤CE100 - 2.0L 2C diesel.
¤¤ E MOTOREN ¤¤
Toyota E motorfamilie er en straight-4 stempelmotor serie, bruger en timing bælte i stedet for en kæde. Ligesom mange af Toyotas anden motor mønstre, E motorens række af funktioner: en støbejern blok sammen med en aluminium topstykke. De medlemmer af E motorfamilies spænder fra 1,0 L til 1,5 L. E familie fortrænges K-motorer i de fleste applikationer. Et stort antal dele i E motor-serien er indbyrdes mellem hinanden især alle 4E og 5E motorer, som alle deler den samme blok.
4E er en 1,3 L (1331 cc) DOHC version. Boring 74 mm og slaglængde på 77,4 mm. udgangseffekt varierede fra 81 hk (60 kW) ved 6400 omdr. / min til 99 hk (74 kW) ved 6600 omdr/min med 81 ft lbf (110 Nm), i drejningsmoment ved 3600 omdr/min til 6 ft lbf (8,1 N m) drejningsmoment ved 5200 omdr. / min. Den viste sig i 1989, og blev stoppet efter 1998. 4E motorerern var en brændstof-insprøjnings motor.
Modeller
Toyota Starlet EP81, EP82, EP85, EP91, EP95
Toyota Tercel
Toyota Corolla
1. Gen 4E-FE
Den første generation af 4E motorer findes i Starlet GI og Soleil modeller blev produceret fra 1989 indtil 1996 motoren findes i disse to modeller som er fremstillet med 99 hk (74 kW) @ 6600 rpm og 86 ft lbf (117 N m ) @ 5200 rpm. denne motor havde mere til fælles med 4efte motoren de deler den samme gasspjæld, og lidt større Insprøjtningsdyser
Specs:
74 mm Boring
77,4 mm Slaglængde
9.6:1 Kompressionsforhold
4E-FTE
Den 1. generation 4E-FE var grundlag af 4E-årsværk, der er anført i 1989, hvilket var en turboladet motor der producerer 135 hk (101 kW) ved 6400 omdr. / min med 116 ft lbf (157 N m), i drejningsmoment ved 4800 omdr. / min . 4E-FTE var den mest magtfulde af E serie motorer nogensinde produceret. Det blev fremstillet udelukkende for Toyota starlet GT Turbo (Kun i Japan) og dens udskiftning, Toyota Glanza V (Japan kun). Men 4E-FTE var en meget populær konvertering af motoren til entusiaster for mange små Toyota biler såsom Corolla, Tercel og Paseo, hvor det er monteret i med standard Toyota dele. 4E-FTE afveg internt fra 4E-FE kun ved sin stærkere plejlstænger, lavere kompressions stempler og forskellige hoved pakning. Det indeholder også en harmonisk Dæmperens stedet for en normal krumtapakslen trisse. turboladeren til 4E-FTE blev Toyotas egne CT9 der figurerede et internt wastegate og havde 2 modes; lav (0,4 bar/40 kPa) og høj (0,65 bar/65 kPa) løft. Den lave løft tilstand var elektronisk styret af magnetventilen og ecu´en og den overordnede eller høj styrke blev kontrolleret af den aktuator forbundet til turbolader. 4E-FTE har også haft en "Top monteret", luftkølet, intercooler. 4E-FTE blev parret til Toyota C150 transmission eller de fakultative C151 transmission som figurerede en lsd. Selv om efterproduceret dele kan øge effekt på motoren, den største begrænsning er brændstofindsprøjtningssystemet, der har tendens til at køre alt for magert, også når det brændstof cut-off er deaktiveret (som en by-legenden antyder).
Specs:
74 mm Boring
77,4 mm Slaglængde
8.2:1 Kompressionsforhold
2. Gen 4E-FE
2nd Generation af 4E-FE blev indført i 1996 producerer mindre peak-effekt: 85 hk (63 kW) @ 5500 rpm, men med en svag stigning i tophastigheden 87 ft lbf (118 N m) ved 4400 omdr. / min. Den 2. generation af 4E-FE var stort set den samme motor som den 1. men indgangstrykket og udstødningssystem og indsugningsrørsystemer blev ændret sammen med en mindre ændring af ecu med henblik på at forsøge at reducere emissionerne.
Specs:
74,3 mm Boring
77,4 mm Slaglængde
9.6:1 Kompressionsforhold
¤¤ 4E motorene ¤¤
¤4E-F ¤ DOHC ¤ 4/25 89- ¤ 1331 ¤ 81@6400 ¤ 81@3600 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 89- ¤ 1331 ¤ 99@6600 ¤ 86@5200 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 97 ¤ 1331 ¤ 88@5600 ¤ 85@4600 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1 ¤ JP Cynos
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 97-98 ¤ 1331 ¤ 85@5500 ¤ 87@4400 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1 ¤ JP Starlet
¤4E-FE ¤ DOHC ¤ 4/25 97 ¤ 1331 ¤ 82@5500 ¤ 85@4400 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 9.6:1 ¤ JP Starlet
¤4E-FTE ¤ DOHC ¤ 4/25 89- ¤ 1331 ¤ 133@6400 ¤ 116@4800 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 8.2:1
¤4E-FTE ¤ DOHC ¤ 4/25 98 ¤ 1331 ¤ 135@6400 ¤ 116@4800 ¤ 74 ¤ 77.4 ¤ 8.2:1
Toyota Motor har udarbejdet en lang række bil-motorer. Selskabet følger en simpel navnesystem for deres moderne motorer:
Den første numeriske tegn angive motorbloken's generation
de næste et eller to bogstaver specificere motorfamilien
Suffikset (adskilt af en bindestreg) angiver de kendetegn ved motoren:
Suffix ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Feature
A ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Valvematic variable lift intake head
B ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Twin SU-style side-draft carburetors
C ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Carburated / California Emissions Controlled
D ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Twin Downdraft carburetors
E ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Electronic Fuel injection
F ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Economy narrow-angle valve DOHC
G ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Performance wide-angle valve DOHC
H ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ High compression like 9.8:1 (example: 5E-FHE)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤High pressure charged (example: 2L-THE)
I ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Single-point fuel injection
J ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Autochoke (Early models) or unknown pollution control
L ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Transverse
M ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Philippines' market (meaning unknown)
N ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ CNG fuel
P ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ LPG fuel
R ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Low Compression (For 87 and below octane fuel)
S ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Swirl intake (1980s)
SE ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Direct injection (1990s)
T ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Turbocharged
U ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ With Catalytic converter Japan-spec emissions
V ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Common Rail Diesel Injection (D-4D)
X ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Atkinson cycle (typically also indicates a Hybrid engine, as Toyota only uses the Atkinson cycle with hybrids)
Z ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Supercharged
Vil du se flere Toyota Corolla 1.3 GLS (Glanza) til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Toyota Corolla 1.3 GLS (Glanza)
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 85 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 6
fin rolla
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 129
Jeg må lige høre ham ad. Er ihvertfal træt af at min er så død.
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 129
Ja jeg havde godt i tankerne om at det var ham som havde lavet den. En af mine kammerarter har en E10 GSI med turbo, også som han har lavet. Den går bare godt.
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 129
Ja det var sku en billig omgang. Hvor fik du monteret det henne af? Og hvad med syn?
dec 2006
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 129
Hvad har du givet for ombygningen?
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Hvornår skal vi se den ny vogen ??
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Det er bestemt heller ikk billiget. Os derfor jeg arbejder 12timer om dagen men nu må vi se ny bil eller projekt bil kan ikk beslutte mig hehe
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Prøve noget nyt man lever kun en gang jo
Det bliver i hemmligheden i nu
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
ja det er rigtigt nok glæder mig til og se den når du for den
Er da os på ukig efter ny
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Siger bare du er møg heldig nu når du skal ha ny bil
apr 2003
Følger: 60 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 586
Jah gør du endelig det,, nej, så kan jeg godt se du ikke er i nabolaget så tit
Jah, lidt utroligt, dog ikke første gang jeg har hørt om en 1.3 toyota motor der holdte til at køre med for lidt olie, tror min kørte med halv fuld olie i ca. 90km.. Da jeg så tømte olien på den for at skifte olie, efter det "lille" uheld, tjekkede jeg selvfølgelig lige olien med en magnet, og der var ikke én eneste spåne at finde, Pyha...
Jah tror der til efteråret kommer en ny snegl i der kan levere lidt mere til motoren, jeg har sku været lidt for tæt på at få røv her på det sidste, men også kun tæt på hehe.. så det går sku ikke
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Jamen så må jeg heller lige stop dig en dag når jeg lige ser dig igen er ikk lige i fred så tit. Da jeg arbejder i Kolding/Aalborg og damen bor lidt ude fra Kolding.
Hold da op utroliget motor holdt men så er der ikk anden for ind ny turbo så du kan få noget fart på igen. Går jo ikk af ble-Xpressen kan følge med
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Tak tak ja den er bliven oki nu
Den går da okay den Rolla og kun hører den luft godt ud
Lege ikke skulle bare se om jeg kun følge med jo
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
Hva så dit lege barn
apr 2011
Følger: 58 Følgere: 54 Biler: 1 Svar: 5
Lækker rolla - Høj herfra!:)
dec 2008
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 18
det vil jeg prøve at gøre men du må meget gerne skrive vis du har nogle gode sider til Corolla tuning og styling
dec 2008
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 18
okay for har overvejet at skifte min motor men hvad med el-nettede er det, det samme og hva med ecu`en ?
dec 2008
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 5 Emner: 14 Svar: 18
kan man syne den med den motor ?
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 5 Emner: 2 Svar: 12
Lækker bil..! en Høj her fra..
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1
lækker vogn mester ekstra høj her fra
okt 2007
Følger: 105 Følgere: 89 Biler: 5 Svar: 30
fin rolla stemme givet
mar 2005
Følger: 114 Følgere: 115 Biler: 14 Emner: 56 Svar: 482
Rigtig fin rolla.
Hvis du ku være intra, så har jeg en komplet fejlfri gsi kabine tilsalg
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Af hvilken grund kører du ikke længere med din forkofanger?
kan se på dine billeder af motorrummet at du har pillet den af
sep 2009
Følger: 49 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 78
jeg er ked af at sige det, men det får du sku nok aldrig for en corolla, lige meget hvor fin den er, og så har din jo også nogle skader kan jeg se i dit fotoalbum..
tror maks du får 32000 for den, men 42000 er for meget ..
sep 2009
Følger: 49 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 78
det var meget..
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Ja, jeg skal bare lige have fat i et sæt 40/40 sænknings fjedre først
Problemet er bare at der er spartel på kofangerne nu da der er revner som lige skal repareres, og det bobler jo op hvis jeg kører rundt i regnvejr.
Så skal det have en omgang rød spraymaling først
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Okay
Så må jeg selv lige prøve ad hvor langsomt jeg skal køre op ad kantsten osv, så må jeg håbe jeg ikke fortryder når det hele er blevet lakeret
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Ja okay
Magter det bare ikke hvis jeg skal køre over fartbump og op ad kantsten med 5km/t
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Puha, alt det arbejde der dog skal til
Men der er jo ikke andet for.
Men hvordan gik det at køre med kofangeren og så din 40/40 sænkning? Hvor tit gik kofangeren på?
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Hvordan skiftes pæren så, hvis det er?
Skal jeg så ikke have kofangeren af, for at komme til?
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Er Sika Flex også en form for lim?
Tænker mere på at det må være træls at afmontere blinkene hvis nu den ene pære er sprunget, så er det jo træls hvis de er limet fast
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 66
Smed lige en høj...
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 67 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 541
Rigtig fed Corolla!
Hvilke frontblink har du brugt? Dem som er beregnet til en Sedan model?
Og hvordan er de sat fast? har nemlig lige selv købet sådan en kofanger og kan ikke rigtig finde ud af hvilke frontblink der skal bruges og hvordan de skal sidde fast
sep 2009
Følger: 49 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 78
hvad er den rigrige pris ?
sep 2009
Følger: 49 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 61 Svar: 78
sælges bilen ?
hilsen michael
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 251
hehe det rigtig fedt at køre sleeper stilen
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 251
det jo det.. forventer man sgu ik af en 1.3'er men jov jov de kan sgu nok følge med, overraskende nok hehe
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 251
svedig vogn mester, den kører nok fra min corolla hehe
fin vogn, høj herfra..
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Vil helst have en P7, men de er svære og finde i god stand
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Nej den kører konen jo i
Skal have min egen..
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Ja nemlig ja
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Ved ikke helt endnu, først skal jeg have lavet min starlet racer færdig...
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Tid til og prøve noget nyt
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Ja det blev ganske fine billeder syntes jeg
Sidste chance for og få den oprettet, da den er solgt
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Lyder mærkeligt hvis du kan mærke forskel, det syntes jeg ikke jeg kunne på min
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Nej tror jeg går tilbage til en EP70, eller måske en ep82...
Der bliver skruet op for tryk indtil den viser over 400hk som min, men sigter efter 450hk...
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Ja selvfølgelig
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Den kommer i ny vogn
Mangler lige og samle den færdig...
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 2
nej, jeg vil prøve at lave en selv:)
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 2
hej
fin rolla:)
den plade du har i bag, har du nogle mål på sådan en, eller hvordan har du lige fået den lavet
//Per
apr 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2
ilm mester heh smed li en ekstra høj
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Biler: 19 Emner: 34 Svar: 517
Lækker Corolla du har, høj herfra.
feb 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 87 Svar: 351
Høøj , sød lille gennemført rolla ..
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 64
fedt nok så må vi hører hvad den har
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 64
Fedt nok. Det er godt nok noget nederen, det, med den gearkasse.
Er det en standard gearkasse?
okt 2008
Følger: 49 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 21 Svar: 48
jamen skal jeg da nok heh
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 64
ja den går nok med noget a det samme hvornår skal du ha den rulle
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 64
den gik med 0.7på lave den gik super der var ikke noget med at stemplerne blev for varme. man skal jo heller ikke kører pong hele tiden det har den ike for godt a men det er sjov hehe
dec 2007
Følger: 29 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 37
Syntes det er en fin vogn du har der. men skal den blive rigtig lækker så skal du lige skynde dig at få lavet et fladt scoop i hjælmen, SÅ er det en hammer lækker vogn
jul 2006
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 350
Neej det er da ikke så galt..
jul 2006
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 350
okay, lyder som en lidt dyr omgang. Hvad for en turbo? Jeg kender en hjemmeside, hvor der er H-profil pjelstænger til 3400kr, hvis det var..
jul 2006
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 350
Jaa, hvad er stage 2 så? Større manifold, turbo, udstødning og smedet stempler?
jul 2006
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 4 Emner: 42 Svar: 350
jo tak. Jaa er jeg, håbede og komme op på 250hk. Ikke fordi, den ikke er hurtigt nok, men man vil altid prøve lidt hurtigere
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 113 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 38
Rigtig lækker rolla..
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Der kører den med 1.05 bar, der laver den 252hk....
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.283
Ja og det er enda med lavt tryk..
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 5 Svar: 23
Toyota - The Power Of Dreams
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Svar: 8
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 636
Smed lige en ekstra høj
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 62
Okay. Mener jeg så i et forum at lige præcis den model du har, og omtaler, blev lavet som økomodel med kun 75 Hk. Det er muligt jeg tager fejl Hvad skal du have for din Rolla???
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 62
Okay, sygt shit.. Det er jo kun en 1300 cc?? Er det ikke en af dem fra øko serien??
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 62
Nej har ikke givet 100.000,- for den!? Du har vel ikke givet 5o for din?? Tak skal du have Kan godt forstå du gerne vil have en gsi'er de er møg fede!
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 62
Hehe, kan jeg sgu godt forstå. Hvad skal du så have?? Hehe, over dobbelt hvad du gav for din i hvert fald
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 62
Hey.. Tak for kommentar og stemme! Pragteksemplar er nemlig lige det den er. Også derfor den var så dyr hehe.. Din Rolla er også rigtig lækker, der skulle dog bare have ligget en anden motor i?
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 6
okay det var sku da altid noget at du ikke får bøder for det
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 6
Nice corolla, en høj her fra.'
Er du aldrig blevet stoppet med de tonede blink lys..?
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 1
rigtig nice rolla glæder mig til min bliver lige så flot
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 64
jep den kører pisse godt den kan bare arbejdet også for godt
jul 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 64
lækker Corolla du har dig der
se min
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 63
Det er sjældent man ser flere AE86 på samme sted
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 63
der er AE86 træf søndag, og tror sagtens du bare kan kigge forbi lørdag hvis det er. Der skal vi godt nok ud og skyde, men hjemme til og grille om aftenen
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 63
Hmm, måske kan du høre ad, bare fedt lidt for dem
så tror jeg godt du kan komme med
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 63
http://toyotaklub.dk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?94475
sommertræf i horsens her i næste weekend, fre lør søndag
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 63
Synes nok jeg havde set den før, har du haft den tilsalg derinde? eller bare nogle billeder jeg har set?
anyways, self er det et must skal du til træf i weekenden?
jul 2009
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 63
Takker for din kommentar til min Er du med i toyota klubben? hvis ikk burde tage et kig på den www.toyotaklub.dk
smed en høj, meget flot bil du har fået dig bygget
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 4 Svar: 9
Tak.. må sige at din corolla er en af de flotteste jeg har set
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 96
Fed rolla, høj er smidt
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 322
Fin vogn, høj herfra
maj 2004
Følger: 56 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 112
ellers en delig rolla du har dig der ... der mangler kun lige en lille mølle på den så er den sku som den skal være du får lige en høj her fra
maj 2004
Følger: 56 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 112
forsikring.. ja jeg gi os mindre end de 7000 kr i forsikring med alt og vej hjælp men nu er du jo os kun 19 år så der er jo lige en lille forskel der
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 13 Emner: 88 Svar: 1.483
det er da noget trist noget du har gang i der kan jeg høre
men må håbe det kommer igen på et tidspunkt, for så er jeg klar hvis datoen passer med at jeg intet skal
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 13 Emner: 88 Svar: 1.483
mange tak skal du have
var du igrunden med til det der corolla træf i middelfart?
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 13 Emner: 88 Svar: 1.483
Selvfølgelig Men skal ned og kigge på en her på fredag, så må vi se hvad det bliver til.
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 13 Emner: 88 Svar: 1.483
Den har jeg skam haft kig på, men lige kørt rigeligt km til mig
Du kan godt høre jeg er meget kræsen, ik?
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 13 Emner: 88 Svar: 1.483
Den er desværre for gejlet din bil til det har nogen interresse. Søger en helt original bil uden skørter osv
jul 2004
Følger: 99 Følgere: 99 Biler: 13 Emner: 88 Svar: 1.483
Jo, hvis jeg kan finde en der er pæn og velholdt. Men lige pt vil jeg gerne prøve en 1600er, og hvis jeg ikke kan finde en der er pæn og velholdt, må jeg bare købe en 1300er igen. De kører sku godt de 1300ere ihvertfald
jan 2009
Følger: 88 Følgere: 204 Biler: 9 Emner: 3 Svar: 40
vil se hvad jeg kan få for den som den står nu
jan 2009
Følger: 88 Følgere: 204 Biler: 9 Emner: 3 Svar: 40
smed lige en høj fed træf vi var til i går mvh niels
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
Ja det skulle jeg gerne nå.
Skal til Vejle alligevel samme dag. så om man lige skal køre til middelfart inden? tja... hvorfor ik? hehe
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 2
Og tak for velkomsten ..... Smider lige en høj til din fine dyt.
feb 2007
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 7
fin colla..
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
Ej d. 20 er der noget igen.
Samme dag hvor der er Corolla træf i Middelfart
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
Nemlig...
Det er sgu for dyrt ellers...
Det er jo ikke ligefrem økonomiske biler vi kører.
Men de næste to weekender er der jo ikke noget i Vejle. derefter skulle min gerne med en tur ned til træf også!
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
Ja så har det nok været dig jeg har set...
jamen jeg har skam også tit min med derned. Er i Vejle næsten hver weekend, men vi skiftes lidt til at køre mig og en kammerat.
Hehe vi har lige 70km hver vej fra Århus. Så det er lidt mere økonomisk for os begge at skiftes til at køre.
jun 2005
Følger: 88 Følgere: 87 Biler: 1 Emner: 155 Svar: 13.854
Takker!
Også fin vogn du har dig der.
Kan det ikke passe at jeg så dig i Vejle i lørdags? var der nede, men vi kørte i min kammerats Audi A3 sølvgrå.
der var ihvertfald en der lignede din meget! hehe...
okt 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 12 Svar: 75
Tak for stemmen, smed også lige en høj til dig.
*Gal du har meget tekst og historie, læste lige igemmen, ret intrasant alligevel
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
20.30 der omkring
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
kommer altid ud på tanken først
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
tror jeg næsten
apr 2005
Følger: 83 Følgere: 86 Biler: 9 Emner: 17 Svar: 199
Ja selv tak for sidst..
En stemme retur
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 85
Lækker rolla du har dig.
Har du selv lavet den alu bund i rummet ?
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
ja det kan jeg ikk lige løbe fra
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
ja bor lige ud fra fredericia
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
oki jamen sys bare jeg hade set den på strandvejen nogen gang
okt 2006
Følger: 148 Følgere: 174 Biler: 14 Emner: 76 Svar: 801
hej der er du ikk fra fredericia
feb 2007
Følger: 69 Følgere: 66 Biler: 6 Emner: 9 Svar: 272
Jamen mange tak. ja den er sku flot. er også lidt ked at jeg solgte den. var sku en kanon bil
maj 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Biler: 5 Emner: 13 Svar: 82
// Dennis
feb 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 98
maj 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 103
det kan jeg da :=) og skal ik have noget for det :=).... hva har du i tankerne at der skal være i billedet
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hej Jacob.
Tak for hilsnenen. Din Corolla er sørme da også pæn:0)
God weekend
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 18 Emner: 4 Svar: 8
var så lidt mester
apr 2007
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 18 Emner: 4 Svar: 8
jeg takker og kan kun sige mange gange i lige måde. utrolig lækker rolla du har dig der!
maj 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 103
jammen komme an på hva du skal male... hvis du skal kun male de som min... så jah ved ik rigtig det er chefen som regne prisen
men tro ik da ta de vil tage mere end 1000 kr :).. tro det er max
og hvis du er heldig- så kan du lave den uden moms hos ham
maj 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 103
har selv lavet det
er selv autolakere
maj 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 429
Kanon skal nok blive lækkert
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
Lige præcis, mente også at din var en originalfarve, også ville jeg sq selv ha' den.. Fordi som du selv siger, den er flot uden at være prangene, gider heller ikke ha' at folk kalder mig blærerøv pga. min bil
sep 2007
Følger: 24 Følgere: 25 Biler: 3 Svar: 41
hvor har du købt dine 17" aluer, og hvor meget måtte du slippe?
maj 2007
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 103
lækker race du har der... og flot farve-....
høj her fra
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
Det må du faktisk meget gerne, da jeg selv ønsker en original-farve (i den blå ende af skalaen), til Supra'en
apr 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 78 Svar: 289
hehe ja der skal ikke meget til
maj 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 429
Lækker Rolla
Den må godt nok have taget noget tid ?
apr 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 78 Svar: 289
flot rolla du får lige en høj med på vejen... chek evt min rolla billederne er bare lidt gamle den er ved og blive bygget om nu
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
Hehe ja, sådan havde jeg det også, så jeg blev bare nød til at eje
Hvad er farvekoden på din bil egentligt?
aug 2005
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 467
Lækker rolla'!
Høj herfra
sep 2006
Følger: 49 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 4.060
Lækker rolla
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1
Høj herfra. Det er da noget af en tur den har fået sig din rolla. Men godt ser det ud. lækker farve
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 44
Det kan jeg godt forstå
apr 2003
Følger: 60 Følgere: 61 Biler: 3 Emner: 94 Svar: 586
Takker,, er fandme også glad for den
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 44
sådan skal det være og fin rolla.