{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Toyota MR2 Spyder SOLGT!!!!!! 2000

70.341 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Michael. S
Mand | 44 år | Oprettet: 26. mar 2007


Toyota MR2 Spyder SOLGT!!!!!!

Årgang:
2000
Motor:
- Standart 1ZZ-FED 1,8 4 cyl. Motor.
- Injen Short Ram intake.
- Top Speed Pro1 rustfri udstødning. Tilpasset til de to afgange i Veilside bodykittet.
- Rustfri Manifold fra Generic Headers.
- Plastik stykket der ligger oven på Ventildæksel er pålagt med Kulfiber.
- Ventil dæksel er poleret op.
Hestekræfter
140 HK (104 KW) ved 6400 RPM.
Fælge
- Ruff Racing R931 19" fælge. 8,5" brede foran og 9,5" brede bagpå. - Alt det plastik der originalt er Chrom på fælgene er blevet malet samme hvide farve som bilen.
- 2 x 20 mm spacer fra H&R er monteret bagpå(desværre ikke på billederne endnu).
- Fælgene foran er købt med et lavt ET mål (ET 20), så her er ingen spacere.
Dæk
225/35-19 og 235/35-19 Falken FK 452
Undervogn
K-Sport Pro Gevindundervogn. Som er højdejusterbar og hårdhedsjusterbar.
Bilstereo
- Pioneer Headunit AVIC-F900BT.
Kabinen:
- Rockford Fosgate Power T600-2.
- Rockford Fosgate Power T400-4.
- 2 x Rockford Fosgate component sæt T162S.
- Rockford Fosgate Power Subwoofer T110D4.
Baggagerum:
- 2 x Rockford Fosgate Power T600-2.
- Rockford Fosgate Subwoofer P1S412.
Styling
- Veilside MR-S Fortune kit, ombygget til Originale Audi R8 forlygter og Porsche Boxter diode baglygter.
- Fronthjelm og motorhjelm forlænget for og tilpasse henholdsvis Audi og Porsche lygter. Alt lavet i glasfiber. Ingen svejsninger her.
- Forskærme udbygget til og kunne passe de meget store Audi R8 Lygter. Inderskærme er skåret delvist væk for kunne få plads til Audi lygterne. Nye inderskærme bygget op i glasfiber.
- Fronten har vi selv bygget op i glasfiber for at det kunne passe til Audi lygterne. Fronten er blevet forlænget og udbygget. Der er lavet et ekstra indsugnings scoop. Alt lavet selv i glasfiber og spartel.
- Sideblink er fjernet og ud spartlet.
- Hele kittet er indspartlet i bilen. Ingen skruer og se i nogen dørfalse.
- Audi A3 tågelys indbygget i fronten.
- 2 x 8000 K xenon.
- Bilen er ca. blevet 80 mm bredere foran og ca. 180 mm bredere bagpå i forhold til standart.
- Ægte kulfiber er blevet lagt på fronthjelm, døre, instrumentbræt og ventildæksel.
- Styringen til dioderne i Audi R8 forlygterne har vi selv lavet.
- Under de store dørstolper er der isat tilsammen 16 RGB dioder der kan skifte mellem et utal af farver og 16 Hvide dioder. De farvede dioder kan betjenes med en fjernbetjening.
- Bagskørt tilpasset for og kunne passe til en kvadratisk nummerplade.
- Ude under fronthjelmen er det originale bagagerumsplads ombygget til en baskasse og det store stykke plastik er bygget op i glasfiber og spartel for kunne holde de to forstærkere, den lille 3,5" LCD skærm og subwooferen. Under hjelmen siidder der 6 RGB dioder, der skifter farve sammen med dioderne under døren.
- F1 Kulfiber spejle er bygget ind i dørstolpen.
- Håndtag er fjernet i dørene. Dørene betjenes med en knap under dørstolpen.
Interiør
- Alt plastik i hele bilen er blevet sprøjtet med en kraftig fleksibel grunder, slebet og malet blanksort.
- I instrumentbrættet er luftkanalerene blevet fjernet og her er der blevet sat to 3,5" LCD skærme i og to diskanter + iPod holder i midten. Alle unødvendige knapper fjernet omkring ventilationen.
- Midterkonsol har vi selv bygget op i glasfiber og tilpasset til headunit og isat 6 alu. knapper. Midterkonsollen er støbt ind i bilen og herefter malet blanksort. To huller støbt i midterkonsollen til og kunne holde et par dåsevand.
- Bag ved sæderne er der blevet bygget en baskasse og alt plastik tilpasset så baskassen kan være der og det hele hænger sammen.
- MoMo rattet er ombygget så et AutoMeter instrument kan være der. Det er selvfølgelig også i Kulfiber.
- Gearknobben er af kulfiber og gear posen er syet i det hvide læder med de samme store håndsygninger som på sæderne.
- De to Rockford Fosgate forstærkere er monteret foran sæderne og en ramme er bygget op i glasfiber, omkring dem.
- Alle højttaler ringe er malet samme hvide farve som bilen.
- Dørsiderene er udbygget i glasfiber for og kunne passe til de to componentsæt. Det originale håndtag er fjernet for og få et mere clean look.
- Sæderne er blevet syet i noget af det bedste læder. Alle de store kryds syninger på henholdsvis sæder, solskærme, gearknop og håndbremse er syet i hånden. Det sorte læder i midten af sæderne er perforeret for og få et look så tæt på kulfiber som muligt. Der er brugt ca. 10 m2 læder til bilen.
Ekstra tilbehør
- iPod touch
- cTek multilader xs25000
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
- Fik en 1. Plads for "Best Asian Car" til fast en the Furious car show 09. En stor tak til den positive respons vi fik til FATF showet.
- Fik en 4. plads til DFB. Meget skuffende.
- Fik en 1. plads for "flotteste japaner" til Valläkra Treffen 2009.
- Kom i top ti i "Best in show" til Valläkra Treffen 2009
- Vandt 1. plads for "Best Asian Car" til Nordic Tuner Awards 2009 i Helsinki.
Hele bilen er kun blevet bygget at to personer, nemlig Michael og MIkkel. Vi har lavet ALT selv. Alt lige fra glasfiber arbejde, kulfiber, slibning, spartling, alt elektronik og alt finish. Det vi har fået hjælp til er og male bilen. Vi har selv gjort den klar til maling og dækket den af. Kabinen er selvfølgelig blevet syet af Bo.

En stor tak til Bo fra "Nr. Søby Auto/møbelpolstring" som har syet den flotte kabine. www.nrsoeby-polstring.dk/

Fotograf: Jan Laugesen fra FotoFyn.

Rigtig stor tak til: Lars, Christian og Jacob for malerarbejdet.

Se fotoalbummet "MR2 Ombygning" der viser noget af ombygningen.

Vil du se flere Toyota MR2 Spyder SOLGT!!!!!! til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Toyota MR2 Spyder SOLGT!!!!!!
Annonce