Nissan Silvia S14

7.947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
Slå lyden til
00:00
/
00:10
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

Nissan Silvia S14

Årgang:
Motor:
2.0 16v Turbo SR20DET

Blitz Nur komplet udstødning
Katalysator fjernet
Bananmanifold
Blitz elbow
Garrett T28 turbo
HKS Luftfilter
GReddy Oil catch tank
TurboSmart Blowoff vintil
Frontmonteret intercooler (Op til 650 HK)
Nismo olie dæksel
Nismo køler dæksel
ORC kobling til 450HK
B&M Shortshift
ACL Plejl lejer
Diverse Samco slanger
Ventildæksel + dæksel over sikringer og relæer lakeret guld
Hestekræfter
Standart 200HK

Nu: 298,6 HK - 411,4 NM.
Rullet ved Viborg Autoteknik

Den blev kun målt ved 0,9 bar. Trykket kan skrues op til ca. 1,5 bar med det digitale Apexi ur i kabinen (Apexi AVC-R)
Fælge
oran: 18x8,5" Rota GTR Drift/Evo som er lakeret hvide (Original Bronze)
Bagpå: 18x10" Rota GTR Drift/Evo som er lakeret hvide(Original Bronze)
Dæk
Foran: 215/40-18 Continental
Bagpå: 225/40-18
Undervogn
K-sport Drift undervogn. Fuld justerbar højde, hårdhed og Camber vinkel.
340 mm Skiver foran, med 4-stemplet calibre.
Bilstereo
Rockfort Fosgate T162S komponentsæt i fordørene (Delfiltrene er synlige i dørlommerne)
Rockfort Fosgate T693C 6x9 højtaler i hattehylden
Rockfort Fosgate 10 farads kondensator
200 AMP sikring i Rockfort sikringsholder ved batteriet
200 AMP sikring i Rockfort sikringsholder før monoblokken
150 AMP sikring i Rockfort sikringsholder før 4 kanals forstærkeren
2x 7" monitor i baklappen

For at kunne se det hele er der sat 10 hvide dioder i som tænder når bagklappen åbnes. + Der sidder 2 hvide dioder og oplyser delfitrene i dørenes dørlommer.
Styling
Komplet Uras Type S bodykit
Kulfiber motorhjelm
3D wide Kulfiber vinge
Luftudtag i forskærmene
Sideblinklys fjernet
Hyperdesign sidespejle med blinklys i kulfiber look
Tonet baglygter
Xenon H4 6000K
3 stk dioder som nummerplade lys
Store fælge
Lakeret mørk koksgrå (Rigtig flot farve!)
Staferinger i samme farve som fælgene.
Interiør
Komplet læderkabine
Silvia bundmåtter
Nadi snapoff rat
Kulfiber Gearknop
Apexi S-AFC II Digital måler til luft og benzinblanding
Apexi AVC-R Digital Boost controller
Apexi Turbo timer
Aircondition
Ekstra tilbehør
Selvfølgelig er bilen på danske plader, vi bor i danmark, og derfor skal pladerne være danske :-)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Motoren og undervognen er helt sat op til drift, men bilen bruges ikke til det. Der er gået efter at få den til at ligne en drifter så meget som muligt, men bruges til udstillingsbil, og hverdagsbil sammen med min polo :)

Solgt til Nykøbing Mors.

Vil du se flere Nissan Silvia S14 til salg? Andre Nissan eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Nissan Silvia S14
Annonce