VW Golf 4 TDI 1998
5.304 visninger
|
Oprettet:
VW Golf 4 TDI
Årgang:
1998
Motor:
AHF (110HK) blok og top med standart bund, Standart luftfiler og luftfilterhus, SPEC Stage 3 kobling, 5 trins gearkasse, ARL (150 HK pumpe düsse) indsugningsmanifold, 2,5 tommer forrør og udstødning, 11 mm indsprøjtningspumpe, BOSIO Race 520 dyser (260 micron), Garret GT2256VNT turbo, EGR ventil og stop spjæld fjernet, Rustfri Full Race manifold, Bosch 4 bar map sensor, 2 tommer rustfrie trykrør, 76 mm tyk intercooler med ind og ud i samme side, Powerflex bøsninger i momentbegrænseren.
Hestekræfter
Max effekt 225 hk/410 NM ved 1,6 bar (RH motorsport). Dog laver den kun 210 hk, 386 NM nu, da der ikke er skiftet plejlstænger.
Fælge
BBS Lemans (kopi)
Dæk
225/35x19
Undervogn
Gevind
Bilstereo
Standart
Styling
R32 kofanger (original) da intercooleres ikke kunne være i den originale, lille sidespejl i begge sider, bygget over fra en lupo 3L
Interiør
Bilen er original en GTI TDI 110. Så standart GTI kabine. EGT og Boost måler i ratstamme bekledningen. W8 loftlys.
Ekstra tilbehør
Regn sensor, fartpilot, fuldautomatisk klima, org. navi, armlæn...
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen køre stort set som originalt bare lidt hurtigere.
Bilen er hentet hjem fra tyskland af mig selv i december 2008 og sat på gule plader, den er fra 5/1998 og til 2500kr i vægt afgift helårlig;-)
Bilen er hentet hjem fra tyskland af mig selv i december 2008 og sat på gule plader, den er fra 5/1998 og til 2500kr i vægt afgift helårlig;-)
VW Golf 4 TDI
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Kan det passe jeg så den ude ved vw her for nogen dage siden ?
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 24
Nej den kører jo fint, og jeg har en del at se til i tiden, så gad ikke til at skulle finde en ny i tyskland osv.
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Er jo heller ikk et dårligt valg.
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 24
Nej, har den stadig. Jeg bestemte mig for af beholde den indtil videre.
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Har du fået den solgt nu ?
nov 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 3.020
super fed tdi, kunne være man skulle prøve tdi på et tidspunkt.
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 24
Jeps, den passer lige over, Men stop spjældet passer så ikke over på.
feb 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 92 Svar: 161
Ja okay kunne jeg godt forestille mig min smider godt 170 med std manifold men passer den 150 lige over eller hvordan ?
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 24
Tak for det. Ja den kan slet ikke lave så mange heste med den originale manifold. Mener 150PD manifolden kan "flowe" i hvert tillfælde 270 heste.
feb 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 92 Svar: 161
lækker g4 tdi du har fået bygget dig der gir det godt med den anden indsugningsmanifold? tjek evt min tdi ;D smed en høj
jun 2009
Følgere: 10 Biler: 20 Emner: 81 Svar: 1.375
Det ser sgu seriøst ud, den eneste rigtige diesel G4
okt 2005
Følger: 118 Følgere: 114 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 125
Flot tdiér du har der !
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 38 Svar: 352
super lækker oliebrænder du har der!"
okt 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Emner: 7 Svar: 35
Rigtigt flot arbejde...
MVH Henrik
nov 2008
Følger: 69 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 9 Svar: 6
Den er nok nice X - Høj her fra
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 7 Biler: 3 Svar: 83
den må da gå en smule godt
jun 2007
Følger: 140 Følgere: 137 Biler: 16 Emner: 135 Svar: 645
okt 2005
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 43 Svar: 1.308
lækker g4. det er en motor magen til din der mangler i min.
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 6 Emner: 33 Svar: 150
Fin golf du har fået lavet der
Kig forbi min G4