Peugeot 205 1,3 RALLY (mini MAXI) [Tidl. bil] 1984

11.240 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING

Peugeot 205 1,3 RALLY (mini MAXI)

Årgang:
1984
Motor:
1,3 Rally med Weeber spjældhuse med OMEX 500c styring, Tændings system fra 106 Rally, Orginal indsugnings kasse, luftfilterkasse fra 106 Rally, banan udfold, 2" rustfri med simons mellem potte og bag potte, Hjemmelavede motor ophæng, Olie køler fra 106 rally, Hjemmelavede 1,5 liters oil casch tank i alu, 5 trins DOG-BOX med spær og en gearing så den går 160 km/h på toppen, gearskift fra en toyota corolla, Hjemmelavede trækaksler så de passe til 205 1,9 GTI nav,
Hestekræfter
128,5Hk ved 6933Rpm og 142,2Nm ved 5602Rpm
Fælge
Braide 6,5-15 et 10 til astfalt.
Dæk
Kumho og yokohama ss og s
Undervogn
Foran justerbar tårnleje og højde justerbar støddæmpre fra sellholm, Forhjuls nav fra 205 1,9 GTI med bremser fra 306 2,0 GTI, Ameret bremse slanger, Justerbar rør bærearme med uorginal justerbar krængnings stabilisator, Tandstang fra citroen zx 2,0 16v med elektrisk servo pumpe fra peugeot 106, Styre stænger fra 306, Orginal bagbro med hjemmelavede spindler så der er mere spidsning og mere camber og gjort 2cm bredre i hver side, uorginale bremser, Hydraulisk hånd bremse, Tuorisions stænger fra peugeot sport, Uorginale lodret stående 3 vejs justerbar støddæmpre fra pro flex,
Bilstereo
Lyden af spjældhuse og en DOG-BOX med lige skåren tænder.
Styling
Frøntklap fra en automatik, Kofangere og side skørter og frønt gitter fra pa-tuning, Hjemmelavede skærm forøgere efter de orginale rally skærme, Hvide blink, Ny model baglygter, Carbon side spejle og carbon luftindtag, Strimer i forruden,
Interiør
Carbon instromentbord og dør beklædninger, Anden instromentering, Hjemmelavet lednings net, Brandsluknings anlæg, sæder, seler, samtale anlæg og rat fra sparco, Side ruder monteret med anti-split film,
Ekstra tilbehør
Nædsten alt sammen som er i den...
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er bygget op efter en stor skade hvor jeg kørte ind i en container, Der er så blevet lavet mange ændringer på den så den har været under opbygning i 3 år, Bygget efter Grp H relemang,
Synet og rally synet den 5-10-09, Kørte åbner vogn til VM i klub rally i slgelse den 10-10-09

Der er lagt meget sved og tåre i den bil... Og alt for mange penge. GG

Vil du se flere Peugeot 205 1,3 RALLY (mini MAXI) til salg? Andre Peugeot eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Peugeot 205 1,3 RALLY (mini MAXI)
Annonce