Mazda 626 GE 2.5 GT V6 Byttet [Tidl. bil] 1992
2.688 visninger
|
Oprettet:
Mazda 626 GE 2.5 GT V6 Byttet
Årgang:
1992
Motor:
2.5L V6
Hestekræfter
164 hp (122 kW)
217 N·m (160 lb·ft )
217 N·m (160 lb·ft )
Fælge
3stk Mazda 6 17" alu
1stk Originale V6alu 15" :-P
den gik tør for luft
1stk Originale V6alu 15" :-P
den gik tør for luft
Dæk
Højre for: 205/40-17
Venster for: 195/55-15
Bag. 215/50-17
Venster for: 195/55-15
Bag. 215/50-17
Undervogn
standart.
Bilstereo
Clarion DXZ588RUSB
og højtalerne er jeg ikke kommet til endnu
og højtalerne er jeg ikke kommet til endnu
Styling
V6 skørter hele vejen rundt.
Dog mangler jeg højre front :'(
Dog mangler jeg højre front :'(
Interiør
Pæn standart grå kabine.
med el sædre i venstre front. kommer i højre også.
Chrom dørhåndtag fra 323f bj exclusive!
Chrom indstiningslister!
skulle gerne komme sports rat i snart.
med el sædre i venstre front. kommer i højre også.
Chrom dørhåndtag fra 323f bj exclusive!
Chrom indstiningslister!
skulle gerne komme sports rat i snart.
Ekstra tilbehør
El ruder.
El soltag.
El spejle.
El Føresæde.
El forpassager ( pålager )hehe
Fartpilot.
Servo.
Abs.
armlæn for og bag.
El soltag.
El spejle.
El Føresæde.
El forpassager ( pålager )hehe
Fartpilot.
Servo.
Abs.
armlæn for og bag.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
det som skrevet en Mazda 626 Mk IV 2,5i-V6 GT CC.
Motoren er blevet brugt til en del andre biler, her i blandt Ford Probe GT (93-97)
skulle smide 0-100, 8.5
ikke tjekket da den trænger til kobling
Har lige fået den så der er ikke sket en skid med den :-P men det kommer. har nogen små ide jeg skal se om det er værd at prøve af
Volume: 2497 ccm
Bore x stroke: 84,5 x 74,2
Compression Ratio: 9,2:1
DIN Hp: 165 @ 5600 RPM
Torque Nm: 217 @ 4800 RPM
Valve/valveseat angle: 45/45
Compression, bar: 14,02 (min 9,81, max difference 2,0)
Oil Pressure: 4,9 @ 3000 RPM / min 3,40 @ 3000 RPM
Thermostat opening: 80-84 Celsius
Electrode gap: 1,0-1,1 mm
Firing Order: 1-2-3-4-5-6
Ignition: 10 degrees BTDC +/- 1 @ 650 RPM
Injector Resistance: 12-16 Ohm
Coolant Temp. sensor 20 C / 80 C: 2,2-2,7 KOhm / 0,28-0,35 KOhm
IAT sensor 20 C / 60 C: 2,0-3,0 KOhm / 0,4-0,7 KOhm
Idle speed: ´650 PRM +/- 50
Generator Max Amp: 90A
Cylinder Head tightening sequence:
8 4 1 5
7 3 2 6
Cylinder head tightening torque(oiled):
Step 1: 23-26 Nm
Step 2: 90 deg +/- 5
Step 3: 90 deg +/- 5
Bolt length(max): 135,0mm
Main Bearing Bolts tightening torque: 23-25 Nm (short bolts: 18-21 Nm)
Connecting rod bolts tightening torque: 22-27 Nm + 90 deg + 90 deg
Flywheel Bolts tightening torque: 61-67 Nm Oiled
Camshaft wheels/bearings torque: 123-140 Nm / 11-14 Nm
Spark Plugs: 15-22 Nm
Engine Oil Capacity(incl. filter): 4,0 L
Gearbox oil capacity: 2,7 L
Auto tranny oil capactiy: 8,8 L
Power Steering liquid capacity: 1,25 L
Coolant Liquid Capacity: 7,5 L
Motoren er blevet brugt til en del andre biler, her i blandt Ford Probe GT (93-97)
skulle smide 0-100, 8.5
ikke tjekket da den trænger til kobling
Har lige fået den så der er ikke sket en skid med den :-P men det kommer. har nogen små ide jeg skal se om det er værd at prøve af
Volume: 2497 ccm
Bore x stroke: 84,5 x 74,2
Compression Ratio: 9,2:1
DIN Hp: 165 @ 5600 RPM
Torque Nm: 217 @ 4800 RPM
Valve/valveseat angle: 45/45
Compression, bar: 14,02 (min 9,81, max difference 2,0)
Oil Pressure: 4,9 @ 3000 RPM / min 3,40 @ 3000 RPM
Thermostat opening: 80-84 Celsius
Electrode gap: 1,0-1,1 mm
Firing Order: 1-2-3-4-5-6
Ignition: 10 degrees BTDC +/- 1 @ 650 RPM
Injector Resistance: 12-16 Ohm
Coolant Temp. sensor 20 C / 80 C: 2,2-2,7 KOhm / 0,28-0,35 KOhm
IAT sensor 20 C / 60 C: 2,0-3,0 KOhm / 0,4-0,7 KOhm
Idle speed: ´650 PRM +/- 50
Generator Max Amp: 90A
Cylinder Head tightening sequence:
8 4 1 5
7 3 2 6
Cylinder head tightening torque(oiled):
Step 1: 23-26 Nm
Step 2: 90 deg +/- 5
Step 3: 90 deg +/- 5
Bolt length(max): 135,0mm
Main Bearing Bolts tightening torque: 23-25 Nm (short bolts: 18-21 Nm)
Connecting rod bolts tightening torque: 22-27 Nm + 90 deg + 90 deg
Flywheel Bolts tightening torque: 61-67 Nm Oiled
Camshaft wheels/bearings torque: 123-140 Nm / 11-14 Nm
Spark Plugs: 15-22 Nm
Engine Oil Capacity(incl. filter): 4,0 L
Gearbox oil capacity: 2,7 L
Auto tranny oil capactiy: 8,8 L
Power Steering liquid capacity: 1,25 L
Coolant Liquid Capacity: 7,5 L

Mazda 626 GE 2.5 GT V6 Byttet
okt 2007
Følger: 106 Følgere: 89 Biler: 5 Svar: 30
fin bil stemme til dig
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.775
Hey chef, kan se at du søger baglygter?
Hvordan har du dog tænkte dig at få lavet dem klare?
Og skal det være til en 5 dørs eller sedan?
For har MÅSKE et sæt.
mar 2004
Følger: 73 Følgere: 71 Biler: 8 Emner: 136 Svar: 536
I lige måde.. Fed motor..
Jo men som du selv sagde hver sin smag..
feb 2006
Følger: 311 Følgere: 312 Biler: 22 Emner: 34 Svar: 367
Rigtig lækker vogn
okt 2008
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 18 Emner: 341 Svar: 1.337
Står sgu flot,,
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 12
Super fin 626.