{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda Civic 1997

2.536 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

sanjar a
| 0 år | Oprettet: 20. apr 2008


Honda Civic

Årgang:
1997
Motor:
1,4 IS 3D
Hestekræfter
110
Fælge
- 17" Kosei Double Racer.
- 15" Stålfælge
Dæk
- 5x100
- 17' tommer, sommerfælge, næsten som ny.
Undervogn
- Sænkning: ca 60mm
Bilstereo
JVC KD-SHX700, 4x50watt, CD-RW, MP3, WMA. USB-stik
Styling
- ASTN Forkofanger Energy 96.
- EK ASTN Sideskørter Extreme
- ASTN Bagkofanger Ekstreme
- Afterburner ( Angel Eyes ) forlygter
- EK Baglygter Altezza G1 BK 3D
- Tonede bagruder, 35% lysgennemgang
- Soltag
- Orange sideblink
- Sportsudstødning
Interiør
- Standart Black
- Plasma Urskiver
Ekstra tilbehør
Standart:
- El-ruder
- El-spejle
- Servo
- ABS
- Airbags
- Aircon
- Startspære
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
- Har en motor der kun har kørt 85000
- Vil kun bytte med en Mazda mx3
- Kun seriøse henv..

Vil du se flere Honda Civic til salg? Andre Honda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Honda Civic
  •   6. sep 2011 bytte
    bytte med min golf og penge din vej


  •   19. aug 2010 Lasse N
    Ja det er meget muligt, men en 1.6 VTI yder jo næsten det samme selvom den har 200 cc mindre at leve af, og stadigvæk uden tryk.

    Men der er flere som med følgende setup:
    1.4 IS
    Banan.
    anden udstødning.
    Esi top.
    Som får dem målt til 116-120 HK.

    Som jeg skrev før kommer det helt an på hvad den smider standard. 110 HK er ikke umuligt, som sagt kan det være at den havde 103 hk fra start?

    Og ingen tvivl om at det er lækkert at køre med turbo, mere vil jo have mere, og den billigste måde er klart at smide turbo på skidtet.


  •   18. aug 2010 Stefan B
    Ja, det er en pakning i indsugningen der gør at en 1,4i kun har 75 hk istedet for de 90 hk.

    Selvom honda motorer plejer at yde mere end opgivet er det for det meste de lidt større motorer, min gamle esi havde den tidligere ejer fået målt til 131 hk med catback, mod 125 hk std. men trykladede den da den var for sløv..

    Men derfor tvivler jeg stadig på at den får de sidste hk med udstødningen, kan huske for en del år siden var der en fra HKD med en 1,4i S der havde komplet udstødning, luftfilter og esi top på, mener det var 112 hk den blev målt til..

    Hehe, hver gang nogen med en 1,8T motor siger noget dårligt om honda, kommer den med en ITR har flere hk på sug altid, men nu er de 2 biler også vidt forskellige.. En ITR er en racer der er lige til at køre på banen, hvor en 1,8T er en almindelig dagligdagsbil dog med komfort som en ITR ikke har meget af, når den ikke har noget lydisolering..

    Hvis nu det ikke var lavet sådan at en 1,8T sænker trykket efterhånden som rpm stiger for at sikre motorens levetid, men holdte trykket stabilt hele vejen op ville den også lave flere hk, men sådan har de ikke valgt det.

    Og at motoren standard kan holde til 350-400 hk, tror jeg ikke en ITR kan prale af. Formanden valgte også den sikre løsning da han smed kompressor på sin gamle ITR, og bygge den ordentligt med stempler og plejlstænger da han lavede 375 hk og senere omkring de 400 hk inden den stod af smiley

    En ITR er okay hurtig fra 0-100, men så er det vist også det.




  •   18. aug 2010 Motoren..
    En 1.4I Har 75 hk.
    En 1.4I S har 90 hk. Forskellen ligger i luftfilteret. (En begrænsning)
    Dvs, har du en 1.4I og skifter luftfilteret, wupsi så har den mellem 85-100 hk .. (Alt svinger fra motor til motor)
    Så med en anden udst og bananmanifold kan du sagtens komme op på 110 hk.
    Den motor havde måske 103 hk standard, eller 88 hk std.
    Latterligt at diskutere sådan noget.

    Lasse N, dårlige motor? Ja, for din seat leon 1.8 T yder jo kun 180 hk.. MED TRYK. En honda motor (1.8) UDEN tryk yder mere, hvor er det dårlige i en honda motor?


  •   17. aug 2010 .
    Så må du godt lige uploade et billede af rullefeltsudskriften hvis det passer..

    Har selv kørt honda i 4 år, og så nemme er de ikke at hente sugehk ud af medmindre man betaler kassen for det, og slet ikke en 1,4 motor..


  •   15. aug 2010 .
    Så må du godt lige nævne de "mange andre småting"?

    For udstødning og luftfilter er du måske heldig at få 5 hk ud af på den motor, og så mangler du stadig at hive 30 hk via de "småting"..

    Jeg glæder mig til at se en rullefeltsudskrift på de 110 hk, jeg skal nok betale den hvis den har de 110 hk, men jeg gætter på den ikke har en dag mere end 85 hk som absolut max.

    Du hiver ikke bare lige 35 ud af den dårlige motor fra honda, uden at skulle bruge mindst 30.000 kr og det tror jeg alligevel ikke er nok..


  •   13. aug 2010 jONAS >
    Nej, en 1,4i har 75 hk, men en 1,4i S har 90 hk smiley

    Har kørt honda i 4 år, så har da fundet ud af lidt om dem smiley


  •   13. aug 2010 ..
    Høj herfra - Dog ville en lidt mindre vinge nok være pænere - min mening. Ellers utrolig lækker Honda smiley

    - Farmer Joe


  •   13. aug 2010 as
    Lasse N > En 1.4 har 90 hk smiley


  •   13. aug 2010 .
    Hvor er det lige du får de sidste 35 hk fra?

    En 1,4i har kun 75 hk..


  •   13. aug 2010 !
    Velkommen. Det skørtesæt gør ikke rigtig din bil nogen tjenester efter min mening.....

    Hvad er der med alt det lort folk har hængende i bakspejlet? Har aldrig fattet det. Ligner p** og i skarpe sving svinger det lige over i hovedet. Don't get it... Oh well, it's your car, not mine!

    velkommen =)


  •   13. aug 2010 ..
    Tak skal i have smiley


  •   13. aug 2010 ..
    velkommen


  •   13. aug 2010 øv smiley
    Alt for fed bil, men fuck hvor er det synd med den front!!


  •   13. aug 2010 Velkommen
    Fed civic smiley


  •   13. aug 2010 Velkommen smiley
    Hey velkommen... du skal nok slette nogle af alle de mellem rum du har i din tekst, bare et godt råd smiley ellers en rigtig fin vogn


Annonce