Mazda 3 MPS [Tidl. bil] 2008
11.178 visninger
|
Oprettet:
Mazda 3 MPS
Årgang:
2008
Motor:
* Mazda 3 MPS 2,3 Turbo. 46000km.
330 hk. / 475 Nm.
orginal Effekt / moment: 260 hk. / 395 Nm.
0-100 km/t 4,9 sek
0-100 km/t: 5,9 sek.
*Motoren
Kernen i det hele er motoren. Mazda er mildest talt gået amok denne gang, og har "leget" lidt med den i forvejen velkendte 2,3 liters benzinmotor - faktisk har de leget så meget, at effekten nu er oppe på 260 hk. Sammen med en ekstremt velfungerende 6-trins gearkasse. Tredobbelte synkromeshkonusser sørger for korte, lydefri skift, samtidig med at brændstofniveauet holder sig på et yderst acceptabelt niveau - selv ved "sjov" kørsel.
Tophastighed: 295 km/t.
330 hk. / 475 Nm.
orginal Effekt / moment: 260 hk. / 395 Nm.
0-100 km/t 4,9 sek
0-100 km/t: 5,9 sek.
*Motoren
Kernen i det hele er motoren. Mazda er mildest talt gået amok denne gang, og har "leget" lidt med den i forvejen velkendte 2,3 liters benzinmotor - faktisk har de leget så meget, at effekten nu er oppe på 260 hk. Sammen med en ekstremt velfungerende 6-trins gearkasse. Tredobbelte synkromeshkonusser sørger for korte, lydefri skift, samtidig med at brændstofniveauet holder sig på et yderst acceptabelt niveau - selv ved "sjov" kørsel.
Tophastighed: 295 km/t.
Hestekræfter
330 (260)
Fælge
19+18+17
Dæk
2* sommer og vinter
Undervogn
sænket 55 mm gevind
Bilstereo
orginal
Styling
orginal
Interiør
ja det er jo nødvendigt...
Ekstra tilbehør
3M solfilm
front intercooler kæmpe indsugningskit
race 200 cel cat .. race downpipe
front intercooler kæmpe indsugningskit
race 200 cel cat .. race downpipe
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Data: orginal
kW 191.
0-100 Km/t 5,9 sek. (if. div. tests)
80 - 120 Km/t ca. 4 sek.
0-200 Km/t. 19 sek.
260 Hk. (standard)
395 Nm. (standard)
Topfart: 265 km/t. (med elektronisk begrænser)
Direkte indsprøjtning
4-cylindret. 16v.
2,3-liters MZR DISI-turbomotor
Dobbelt overliggende knastaksel. (DOHC)
Sportsudstødning. (102 mm)
Tankvolumen: 55 liter.
Brændstofforbrug, opgivet til 10,3 km/l. (og det holder faktisk, med 10,5 km/l. ved bl. kørsel)
"Limited-slip"-differentiale, der automatisk fordeler flest kræfter til det forhjul, der har bedst vejgreb ved hurtig kurvekørsel. Et elektronisk "Torque control"-system styrer samtidig motorens kraftudvikling i de to første gear afhængigt af, hvor meget der drejes på rattet. Gearkassen er en 6-trins manuel gearkasse.
Og så er der nogen der mener, at bilen ikke kan lev. så mange kræfter igennem forhjulene.
Følgende biler, har træk på alle hjul og alligevel, er MPS'eren hurtigere.
Subaru Impreza 2.5 WRX. 265 Hk.
Golf R32. 250 Hk.
Audi A5 3,0 TDi Quattro. 240 Hk. (lige hurtige)
Mazda 6 MPS. 260 Hk.
Opel Vectra 2,8 OPC 280 Hk.
o.s.v ...........
Lidt at sammenligne med.....
Audi S3 2.0 Turbo FSI quattro. Max. drejningsmoment: 350 Nm.
Mazda 3 MPS: 380 Nm standard...........!
Fælge: 17 "Billig vinter letmetalfælge
Fælge: 18" org. MPS etmetalfælge
Sommerdæk: Bridgestone
Fælge: 17" vinter alufælge
Bremser: for: 320 mm. bag: 280 mm
Sænket MPS undervogn.
Elektronisk stabilitetsprogram. (DCS)
Spærredifferential (LCD)
BOSE soundsystem m/ 6- disc. og 7 højtt. ....spiller helt utroligt !
Org. MPS styling. (skørter, hæk, front)
MPS sportsæder
LED baglygter.
El-spejle, med varme.
Tågeforlygter
Forlygtevaskere.
Fjernbetjent centrallås
El-ruder for og bag
Aluminium-pedaler
Fuldaoutamtisk klima.
Fartpilot.
DSC.
TCS.
Boardcomputer.
Regnsensor.
Euro NCAP test = 4 stjerner.
motoren er 100% standard og der er IKKE pillet ved den.
....har sikkert glemt noget.
Lynhurtig bil, med rigtig god komfort. (verdens hurtigste FWD farbriks lavet bil).
0-200 er overstået på bare 19 sek. og topfarten hedder 265 km/t. (med elektronisk begrænser) hvis man skulle have lyst til det
Sikkerheden
Naturligvis er sikkerheden i top, når det drejer sig om Mazda 3. ABS-bremser, EBD (elektronisk bremsekraftsfordeling), DSC (dynamisk stabilitetskontrol), TSC (antispindsystem), LSD (spærredifferentiale) og bremseassistance er nogle af de hjælpemidler man får med i handlen. I MPS modellen har bremserne dog fået sig en opgradering, for at tøjle de mangle muskler og den ekstra belastning.
Mazda 3 MPS, er som standard udstyret med 6 airbags.
I det daglige...
Selvom Mazda 3 MPS er en ekstremt voldsom maskine, så kan den sagtens bruges i hverdagen, som et helt normalt transportmiddel. Der er god plads til familien, og bagagerummet rummer 290 liter med sæderne på plads. Vælger du at slå sæderne ned, så er der plads til hele 619 liter.
Kabinen har masser af god og rummelig aflægningsplads, og kvaliteten af materialerne er helt igennem ok. Det er samtidig meget nemt at finde en optimal kørestilling, da sæde, rat og spejle kan justeres på et utal af måder.
Anmeldelse fra Ekstra Bladet:
http://ekstrabladet.dk/biler/article350673.ece
Anmeldelse fra Motorsiden:
http://www.motorsiden.dk/Biltest/Mazda%203%20MPS%20test.htm
Test video 0-100 km/t. m.m
http://www.youtube.com/watch?v=Xuyaojwoa7M
Subaru Impreza WRX vs. Mazdas 3 MPS video
http://youtube.com/watch?v=i6PGMi89qRo&feature=related
DMAX test. Mazda MPS vs. Opel Astra OPC (10 min. tysk):
http://youtube.com/watch?v=QzcFjVnKurs
Anmeldelse fra Ekstra Bladet:
http://ekstrabladet.dk/biler/article350673.ece
Anmeldelse fra Motorsiden:
http://www.motorsiden.dk/Biltest/Mazda%203%20MPS%20test.htm
Test video 0-100 km/t. m.m
http://www.youtube.com/watch?v=Xuyaojwoa7M
Subaru Impreza WRX vs. Mazdas 3 MPS video
http://youtube.com/watch?v=i6PGMi89qRo&feature=related
DMAX test. Mazda MPS vs. Opel Astra OPC (10 min. tysk):
http://youtube.com/watch?v=QzcFjVnKurs
(udpluk fra test)
* Den 2,3 liters motor er udstyret med et ganske avanceret computersystem, der måler oktanværdien i det brændstof du fylder på bilen. Vælger du derfor en almindelig Oktan 95, så får du ikke fuldt udbytte af dine 260 hk. Vælger du derimod brændstof med en højere oktanværdi, så tilpasser motoren sig og lader dig lege med alle hestene.
kW 191.
0-100 Km/t 5,9 sek. (if. div. tests)
80 - 120 Km/t ca. 4 sek.
0-200 Km/t. 19 sek.
260 Hk. (standard)
395 Nm. (standard)
Topfart: 265 km/t. (med elektronisk begrænser)
Direkte indsprøjtning
4-cylindret. 16v.
2,3-liters MZR DISI-turbomotor
Dobbelt overliggende knastaksel. (DOHC)
Sportsudstødning. (102 mm)
Tankvolumen: 55 liter.
Brændstofforbrug, opgivet til 10,3 km/l. (og det holder faktisk, med 10,5 km/l. ved bl. kørsel)
"Limited-slip"-differentiale, der automatisk fordeler flest kræfter til det forhjul, der har bedst vejgreb ved hurtig kurvekørsel. Et elektronisk "Torque control"-system styrer samtidig motorens kraftudvikling i de to første gear afhængigt af, hvor meget der drejes på rattet. Gearkassen er en 6-trins manuel gearkasse.
Og så er der nogen der mener, at bilen ikke kan lev. så mange kræfter igennem forhjulene.
Følgende biler, har træk på alle hjul og alligevel, er MPS'eren hurtigere.
Subaru Impreza 2.5 WRX. 265 Hk.
Golf R32. 250 Hk.
Audi A5 3,0 TDi Quattro. 240 Hk. (lige hurtige)
Mazda 6 MPS. 260 Hk.
Opel Vectra 2,8 OPC 280 Hk.
o.s.v ...........
Lidt at sammenligne med.....
Audi S3 2.0 Turbo FSI quattro. Max. drejningsmoment: 350 Nm.
Mazda 3 MPS: 380 Nm standard...........!
Fælge: 17 "Billig vinter letmetalfælge
Fælge: 18" org. MPS etmetalfælge
Sommerdæk: Bridgestone
Fælge: 17" vinter alufælge
Bremser: for: 320 mm. bag: 280 mm
Sænket MPS undervogn.
Elektronisk stabilitetsprogram. (DCS)
Spærredifferential (LCD)
BOSE soundsystem m/ 6- disc. og 7 højtt. ....spiller helt utroligt !
Org. MPS styling. (skørter, hæk, front)
MPS sportsæder
LED baglygter.
El-spejle, med varme.
Tågeforlygter
Forlygtevaskere.
Fjernbetjent centrallås
El-ruder for og bag
Aluminium-pedaler
Fuldaoutamtisk klima.
Fartpilot.
DSC.
TCS.
Boardcomputer.
Regnsensor.
Euro NCAP test = 4 stjerner.
motoren er 100% standard og der er IKKE pillet ved den.
....har sikkert glemt noget.
Lynhurtig bil, med rigtig god komfort. (verdens hurtigste FWD farbriks lavet bil).
0-200 er overstået på bare 19 sek. og topfarten hedder 265 km/t. (med elektronisk begrænser) hvis man skulle have lyst til det
Sikkerheden
Naturligvis er sikkerheden i top, når det drejer sig om Mazda 3. ABS-bremser, EBD (elektronisk bremsekraftsfordeling), DSC (dynamisk stabilitetskontrol), TSC (antispindsystem), LSD (spærredifferentiale) og bremseassistance er nogle af de hjælpemidler man får med i handlen. I MPS modellen har bremserne dog fået sig en opgradering, for at tøjle de mangle muskler og den ekstra belastning.
Mazda 3 MPS, er som standard udstyret med 6 airbags.
I det daglige...
Selvom Mazda 3 MPS er en ekstremt voldsom maskine, så kan den sagtens bruges i hverdagen, som et helt normalt transportmiddel. Der er god plads til familien, og bagagerummet rummer 290 liter med sæderne på plads. Vælger du at slå sæderne ned, så er der plads til hele 619 liter.
Kabinen har masser af god og rummelig aflægningsplads, og kvaliteten af materialerne er helt igennem ok. Det er samtidig meget nemt at finde en optimal kørestilling, da sæde, rat og spejle kan justeres på et utal af måder.
Anmeldelse fra Ekstra Bladet:
http://ekstrabladet.dk/biler/article350673.ece
Anmeldelse fra Motorsiden:
http://www.motorsiden.dk/Biltest/Mazda%203%20MPS%20test.htm
Test video 0-100 km/t. m.m
http://www.youtube.com/watch?v=Xuyaojwoa7M
Subaru Impreza WRX vs. Mazdas 3 MPS video
http://youtube.com/watch?v=i6PGMi89qRo&feature=related
DMAX test. Mazda MPS vs. Opel Astra OPC (10 min. tysk):
http://youtube.com/watch?v=QzcFjVnKurs
Anmeldelse fra Ekstra Bladet:
http://ekstrabladet.dk/biler/article350673.ece
Anmeldelse fra Motorsiden:
http://www.motorsiden.dk/Biltest/Mazda%203%20MPS%20test.htm
Test video 0-100 km/t. m.m
http://www.youtube.com/watch?v=Xuyaojwoa7M
Subaru Impreza WRX vs. Mazdas 3 MPS video
http://youtube.com/watch?v=i6PGMi89qRo&feature=related
DMAX test. Mazda MPS vs. Opel Astra OPC (10 min. tysk):
http://youtube.com/watch?v=QzcFjVnKurs
(udpluk fra test)
* Den 2,3 liters motor er udstyret med et ganske avanceret computersystem, der måler oktanværdien i det brændstof du fylder på bilen. Vælger du derfor en almindelig Oktan 95, så får du ikke fuldt udbytte af dine 260 hk. Vælger du derimod brændstof med en højere oktanværdi, så tilpasser motoren sig og lader dig lege med alle hestene.
Mazda 3 MPS
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Jo ... Skal lige over 1 og 2 gear med moment redusering ... Med 3 og 4 rygger hel vild..
feb 2005
Følger: 178 Følgere: 176 Biler: 5 Emner: 228 Svar: 918
Den er godt nok fin sådan en...havde aldrig hørt om MPS udgaven før...den må trække helt vildt
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
19" til salg 7500;-
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 5 Emner: 2 Svar: 8
Giftige præstationer!
Fedt med lidt info om bilen og godt beskrevet med data.
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
naa spog til side, har set lasses mazda, den er velholdt, lyder godt, har desverre ikke faaet en tur endnu, men det kommer nok...den skal nok blive hurtig, men vil nok starte med en rigtig god undervogn, med hojde og haardhed justering.....saa kraefterne kan komme ned, tror der er meget at hente........men lasse kob saadan et gps ur som Takeuchi 1 har og prov 0-100 0-160 0-200...for under vogn og efter...skriv ned...og efter obd tuning....har en masse fakta om din mazda som hess garanteret ikke ved.....fra en engelsk mazda specialist. jeg har snakket med..bedste i england..:D
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 57 Svar: 177
det blir da sjovt at se hvor meget du ender på, det ku jo værre min skulle have samme tur (-;
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
det bliver sjovt at faa den maalt, hvis jeg ikke kan faa min afsat til en fin ST...saa tror jeg at jeg finder en mazdaa 3 mps....saa tuner vi dem sammen..:D bliver spaendene...om ikke andet saa kan vi tage med til nogle 402 klub moder....og prove lovligt...
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
regner nu med "4,8"
nej. ander det enelig ikke men det kan hess vel måle når den skal derned...
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
hvis den har 260 hk og render 260 km/t og nu 40 hk mere og render 282 km/t og du regner med 340 hk saa render den 304 km/t det er sku flot klaret og er 4.9 til 100 h eh eh e
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
du har ikke en gps maaling paa 282 saa skulle dit speedometer staa paa 300 som minimum.....og 5.5 sek ikke engang focus rs med 350 kan de faa derned, med deres specielle revo knockle system...en st med 225 hk har 325 nm og har lige set en med 270 hk 440 nm saa den dejlige 5 benede lyd....glaader mig til at faa et race mod dig...:D bamse
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
ja ,, jeg vil give dig meget ret ... der er en total fed lyd i st er---
der mangler MPS lige lidt HKS ... så var lyden også der ...
mar 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 114 Svar: 160
Jeg var ude at prøve den nye MPS men synes at lyden på STèr var så fed så den skulle i garagen, og næste bil bliver nok den nye Stèr om et par år
mar 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 114 Svar: 160
Jeg har købt den ved Dream science i England, inkl. 7 tuningsfiler
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
jo den er ikke hel standart
smider ca 300 hkog 420 nm. nu kommer lidt støre turbo på ender på ca 330 -360
den er ca 5,5 nu . gpsmåling på 282km/t
mar 2004
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 114 Svar: 160
er den ikke kun med 380 Nm og 6,2 fra 0-100 ?+
eller har du lavet noget ved den ?
260/380HK/Nm
6,2 sek0-100 km/t
250 km/tTophastighed
jan 2009
Følger: 40 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 87 Svar: 897
hold da op en speciel bil, er normalt ikke til mazda, men den er da bare helt iorden:D
aug 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 13 Emner: 44 Svar: 55
hvis han skal ha hjælp hvad kan du så hjælpe med du kan ikke engang skifte hjul på din ejen bil :):)
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Takker
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
du er ikke rask....men hvis du skal have lidt hjælp til mpsen så siger du til, godt nytår
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
nej nej ... kun blonter og trucker nosser med lys.
thansen klistermærker og plastik cromlister med lyd, og til sidst en lille fin hækvinge til en lastbil i pink
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
hvad har du nu købt, et par nye lygter eller T-Hansen bagpotte...det bliver den ikke hurtigere af ha ha
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
så der der auto guf guf på vej til min MPS fra usa.....
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
jeg har nemt til morskab....især når det er mine venners biler.....men den er nu rigtig lækker.....
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
ja at vi kritisere hans bil, og hvad den yder....det giver altid en masse diskutioner med andre........ha ha
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
ja og rullefelt er jo også forskellige, jeg kan også få min carina til at give mere en de 107 hk den har.......men lad det nu ligge biler er forskellige og viser forskelligt.....bare lige til orientering så er sand og lasse og jeg venner så derfor det fis....men i hoppede jo på den....:D
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Ha ... jeg tror på forbedring hvis alt klapper rammer den nok ned på
4,5 sek.....med de 320 hk og 500nm.
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
det eneste der giver hk er intercooler og cool air og chip , resten er bare nødvendig for at nå over 300 hk, men en større turbo og udstødning så rammer du måske 330 hk.....og 5.5 tro på det...ha ha men en tur til esbjerg og prøve et par race giver jo et lille billede, eller et par 402 meter......så ved vi hvor hurtig den er....
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Læs teksten og få noget Info istedet for af have så travl med om der står noget andet i de forkerte rubrikker . Det er sku Info der er vigtig ! Og jo teksten er tagen fra netet , det er sku da pisse god Info om bilen, 0 til 100 eller 96 km/t fuck det , bilen bliver snart opdateret med intercoolet front og cool air kn luftindtag system og modificeret med benzin regulator dyser og chippet , skulle gerne ende på ca 330 hk og ca 500 nm. Bilen er strippet for ca 120kg så mon ikke den æder en skide Audi mv og kommer ned på ca 5,5 sek..
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
ha ah a haha a hi hi hi ho ho
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 21
Det er vist en tekst du har kopieret fra en anden bruger der rent faktisk HAR bose anlæg hvilket din mangler
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 21
http://www.mazda.dk/showroom/mazda3/Mazda3-MPS/overview/
Det er de officielle tal... så er der ikke mere at snakke om... og det er endda den nye model der er 1/10 hurtigere
260 hk 380 nm. Og hvis andet er gældende så skal der fremvises en rullefelts attest
Men vi tager lige en tur med mig som CO- driver, så tager JEG tiderne
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
bilmagasinet lavede en gti test de hurtigste gti biler, og der var kun golf gti der ramte det den var opgivet til 7.2 med manuelgear..ellers var de fleste ca 2-4 1/10 langsommere en det de var opgivet til...de sagde den var volsom og havde svært ved at få ved og overføre kræfterne til jorden....men engelske blade/programmer måler jo som regel i 0-60 kan jo godt betyde 1-2 10/dele....men rammer man 5.9 sek så er man sku en god chauffør,......:D
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 57 Svar: 177
DE HAR ALLE MULIGE FEDE RES. DELE... http://www.streetunit.com/
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 57 Svar: 177
DEN ER MÅLT TIL 5,9 FRA 0 - 100 KM/T KAN IKKE HUSKE OM DET VAR BILMAGASINET ELLER TOPGEAR DER MÅLTE DEN... MEN LIGE DA DEN KOM FREM KAN JEG HUSK DEN BLEV MÅLT TIL 5,9 MEN DEN ER OPGIVET VIST NOK TIL 6,1...
feb 2007
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 342
rs focus er hurtigere, og den har aldrig været 5.9 til 100...de englændere måler kun 0-60 mil dvs 96 kmt... og den har 380 nm standard....og du ved jo godt at tal på papiret ikke er det samme som dem der måles på asfalten...ha ha .men så den jo forleden og den er satme dejlig...kunne godt være man skulle have sådan en, hvis nu den ford focus st jeg vil have ikke lige kommer på bud....velkommen
jun 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Biler: 1
X-høj den er fucking lækker
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Biler: 7 Emner: 57 Svar: 177
fed bil ... har også haft min i 2 år nu , den køre rigtig godt, og det med den skulle rive i rattet så folk ikke kan styre den og jeg ved ikke hvad = ævl....... det den bedste bil og den jeg har haft i længst tid og jeg altså haft en del biler efterhånden....
apr 2006
Følger: 159 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 118 Svar: 6.068
du skal næsten smide en film op, når vejret er blevet lidt bedre. kunne være fedt at se den blive krudtet lidt af
jun 2003
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 121
Mps var den hurtigste serieproduserede fwd bil i 2007 da den kom frem men focus RS er hurtigere....
Ja en MPS er sjov men så er den altså heller ikke en bedre bil... man skal virkelig holde godt fast i rattet når man skyder den af eller tager den magten fra en.. har aldrig oplevet en bil der gør det SÅ meget som den... og når man kører 200+ og losser til bremsen så er den MEGET ustabil i forhold til flere af de biler du sammen ligner den med...
Der er jo ik meget ved at komme først til et uheld med høj fart... men når det så er sagt så bremser den helt unikt under 200....
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 6 Svar: 45
Mener det var omkring 500 kr med told og det hele..
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Hvad havde du sådan et sæt hjemme i , i kr
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 6 Svar: 45
Mangler ikke lige fælge nej, ellers fede nok malet
Baglygten er købt på Ebay.. Alle 3'ere i USA kører faktisk med dem Sikkert fordi der ikke er lovkrav om tågelygte.
okt 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 337
Overvejede faktisk sådan en bil dengang jeg selv var ude og kigge.
Dog synes jeg lige det er lidt pudsigt med du nævner at den kan kører fra en Subaru med 265HK. Hvis man knald-starter en bil med 4x4, så er der ingen chance for den her kan følge med
Ellers super fed og god fornøjelse!
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Audi topfart målt med gps 286
Mazda ikke målt , men tvivler på den køre hurtiger'
Mazda æder audi i mellen farten 2+3+4 gear der er den sindsyg ,, Hav også pillet ca 120 kg mere af bilen
mar 2008
Følger: 107 Følgere: 105 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 676
Navnet gir klasse ;)!
Har desværre ikke prøvet en MPS, men den er delme fræk!
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 6 Svar: 45
Den er rigtig fin sådan en MPS
Er din A3 egentlig hurtigere..?
Kig forbi min Mazda og smid en stemme
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Ikke nødvendig ... jeg har også en Audi A3 3,2 l med ca 360 NM.
MPS er meget unik på NM .. Trækker helt vild ... lidt som en chipet 4,2l tdi
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Pas ..'
Jeg ved kun at det special ophæng på den nye rs er er helt unik !!!
Man både MPS og RS er super lækkere Sports blier.
mar 2008
Følger: 107 Følgere: 105 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 676
Er Ford Focus RS ikke voldsommere ?
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 388 Svar: 4.342
Men din tekst passer SLET ik ind....
ret den lige til så den passer - det ser sgu lidt rodet ud... bare kig i min profil hvis du i tvivl om noget
sep 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 465
Ja, velkommen til - fin bil.
Dog lidt sjove sammenligninger du laver - du skriver: "Lidt at sammenligne med.....
Audi S3 2.0 Turbo FSI quattro. Max. drejningsmoment: 350 Nm.
Mazda 3 MPS: 380 Nm standard...........!"
Øhh ja, men nu er Mazda´en jo også 300 ccm større, så det er vel meget naturligt den har større drejningsmoment - hvis du vil sammenligne, skal du jo stille to biler af samme størrelse op mod hinanden
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 471
Lækker bil.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
ca 160000 standart
Spadeafgift pr år 5000
vægt afgift 1800
forsikring 4600 ( kasko og ansvar 4500.- selv. ris.)
maj 2007
Følger: 120 Følgere: 118 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 241
Alt for lækker Mazda.
Høj herfra
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 85
Hva måtte du slippe for slæden?:)
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 24 Svar: 28
Tak for tilliden !
Jeg kikker på teksten igen !
apr 2006
Følger: 159 Følgere: 154 Biler: 4 Emner: 118 Svar: 6.068
hvorfor skal du bestemme om han skal have mellemrum eller ej !!??
mar 2007
Følger: 66 Følgere: 67 Biler: 11 Emner: 70 Svar: 1.185
Er det mig eller passer din tekst slet ikke ind i de rigtige bokse?
Ellers masser af tekst og ok billeder.
feb 2009
Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 283 Svar: 4.890
Du skriver jo slet ikke ud for de rigtige ting?
Hvorfor skal vi have sikkerhed afvide ved "Dæk"
Og ´hvor go motor / bagagerum der er , under Bilstereo?
Kan du sku gøre bedre.
nov 2008
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 490
Super fed vogn,vi har selv 2stk hvide på arbejdet og hold kæft hvor går de bare godt i maskinen...
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 71 Biler: 15 Emner: 48 Svar: 488
Rigtig fed Mazda.
Kan det passe dét er den der køre i silkeborg nogle gange.
nov 2003
Følger: 10 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 680
Slet ikke nok tekst og alt for få billeder
Velkommen du