Ford Sierra Xr4i - Drift spec. 1983
18.180 visninger
|
Oprettet:
Ford Sierra Xr4i - Drift spec.
Årgang:
1983
Motor:
2.8 V6 (indtil videre...)
Her er setuppet på mit nye "powerplant" jeg har fået købt og går og bygger videre på, til den skal i Sierraen til 2012 sæsonen.
2.0 Motorblok fra Ford Sierra DOHC og dertil hørende krumtapsensor.
Cp stempler fra Honda Civic Turbo K20
Plejlstænger fra Mercedes 190e (Cosworth upgrade) Topstykke fra Scorpio 16v med dertil hørende knastsensor
Tændspole fra Golf IV med wasted spark, tændkabler fra golf 3 (nye skal findes).
Gasspjæld fra VAG 2.0 GTi 16v årg 1992-1995
Manifolder svejst i 2" syrefast/rustfrit stål
2 Styks TurboTechnics turboer
Svinghjul, 6.1kg Specielt CNC fræst til at passe til Cosworth trykfod
Kobling, Cosworth ap, nav samt trykfod (460nm)
Gearkasse MT75 5trins med powerflex i skifteren, samt svejst bøsning og titaniums shortshifter.
Tidligere ejers album om opbygningen http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=76458
Her er setuppet på mit nye "powerplant" jeg har fået købt og går og bygger videre på, til den skal i Sierraen til 2012 sæsonen.
2.0 Motorblok fra Ford Sierra DOHC og dertil hørende krumtapsensor.
Cp stempler fra Honda Civic Turbo K20
Plejlstænger fra Mercedes 190e (Cosworth upgrade) Topstykke fra Scorpio 16v med dertil hørende knastsensor
Tændspole fra Golf IV med wasted spark, tændkabler fra golf 3 (nye skal findes).
Gasspjæld fra VAG 2.0 GTi 16v årg 1992-1995
Manifolder svejst i 2" syrefast/rustfrit stål
2 Styks TurboTechnics turboer
Svinghjul, 6.1kg Specielt CNC fræst til at passe til Cosworth trykfod
Kobling, Cosworth ap, nav samt trykfod (460nm)
Gearkasse MT75 5trins med powerflex i skifteren, samt svejst bøsning og titaniums shortshifter.
Tidligere ejers album om opbygningen http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=76458
Hestekræfter
150hk +/-
Fælge
15" Gotti som primær fælge.
16" O.Z. Chrono
17" RS Gt i hhv. Gungrey og guldbronze
Diverse 15" og 14" Xr3i fælge.
16" O.Z. Chrono
17" RS Gt i hhv. Gungrey og guldbronze
Diverse 15" og 14" Xr3i fælge.
Dæk
Fordæk:
195/50-15 Regal Racer semislicks fra Dækimporten.!
Bagdæk:
op i røg.
Tak til FJ Biler, Au2Kvik samt Jacks auto i Randers mfl. for sponsorat!
Sponsorer til nye dæk søges!
195/50-15 Regal Racer semislicks fra Dækimporten.!
Bagdæk:
op i røg.
Tak til FJ Biler, Au2Kvik samt Jacks auto i Randers mfl. for sponsorat!
Sponsorer til nye dæk søges!
Undervogn
Cuttede kraftigere fjedre fra en fullsize Buick i for og bag.
std. støddæmpere foran, plus ekstra Saab Gasdæmpere monteret direkte på bærearmen.
Bagstøddæmpere udskiftet til BMW e30 AP gasdæmpere.
Bagtøjsbøsning fikseret.
Styrekuglen flyttet 30mm tættere på spindlen for mere styreudslag og styrekugler vendt på hovedet og skiftet side.
Projekter:
Udvide camberen i forenden ved at øge bredden på bærearmen samt gøre krægningsstabilisatoren i bag stivere for mere overstyring.
Montere tårnstivere for.
Påsvejse BMW e30 forbro den originale forbro, for at fjerne krængningsstablisator vha. BMWs "L-formede" bærearme, da den ved fuld styreudslag skraber indersiden af dækket mod stabilisatoren.
Drømmen kunne derefte være et Wisefab kit til BMW, så der kan drejes næsten 90graders.
Derudover ligger der en bagbro med skiver, klar til at smide på når den originale med tromler blir splittet ad.
std. støddæmpere foran, plus ekstra Saab Gasdæmpere monteret direkte på bærearmen.
Bagstøddæmpere udskiftet til BMW e30 AP gasdæmpere.
Bagtøjsbøsning fikseret.
Styrekuglen flyttet 30mm tættere på spindlen for mere styreudslag og styrekugler vendt på hovedet og skiftet side.
Projekter:
Udvide camberen i forenden ved at øge bredden på bærearmen samt gøre krægningsstabilisatoren i bag stivere for mere overstyring.
Montere tårnstivere for.
Påsvejse BMW e30 forbro den originale forbro, for at fjerne krængningsstablisator vha. BMWs "L-formede" bærearme, da den ved fuld styreudslag skraber indersiden af dækket mod stabilisatoren.
Drømmen kunne derefte være et Wisefab kit til BMW, så der kan drejes næsten 90graders.
Derudover ligger der en bagbro med skiver, klar til at smide på når den originale med tromler blir splittet ad.
Bilstereo
Åben indsugning og 2x2" gennemstrømspotter med sidepipe i hver side, med udmunding foran baghjulene.
Styling
Originalt Xr4i skørtesæt og bagspoiler samt special karossen.
Monovisker.
Denne sæson gælder det udelukkende om at få mekanikken til at du og teste den til næste sæson hvis den skal/kan køre dertil og så får den en tur med udseendet til den tid i bedste fald der kommer en hovedsponsor og vil bestemme grundfarven på bilen...
Monovisker.
Denne sæson gælder det udelukkende om at få mekanikken til at du og teste den til næste sæson hvis den skal/kan køre dertil og så får den en tur med udseendet til den tid i bedste fald der kommer en hovedsponsor og vil bestemme grundfarven på bilen...
Interiør
ALT hevet ud pånær varmeapparat.
Al lydisolering/dæmper pap mm. fjernet i kabinen.
Bur bygget helt ud til karossen, samt tagforstærkninger fjernet til fordel for bur.
Sparco skålsæder monteret samt FK H-seler.
Sabelt 90mm dybt ruskindsrat og Momo ratnav.
Wilwood hydraulisk håndbremse.
Ting på hylden:
Bremsetryksregulator
2:1 gearkasse til ratstammen (hurtig tandstang)
(Want)To-do listen:
Fuldsvejse samlinger
lave roofscoop istedet for soltag
Lexan side/bagruder.
Al lydisolering/dæmper pap mm. fjernet i kabinen.
Bur bygget helt ud til karossen, samt tagforstærkninger fjernet til fordel for bur.
Sparco skålsæder monteret samt FK H-seler.
Sabelt 90mm dybt ruskindsrat og Momo ratnav.
Wilwood hydraulisk håndbremse.
Ting på hylden:
Bremsetryksregulator
2:1 gearkasse til ratstammen (hurtig tandstang)
(Want)To-do listen:
Fuldsvejse samlinger
lave roofscoop istedet for soltag
Lexan side/bagruder.
Ekstra tilbehør
Fælge, dæk og fælge plus lidt flere dæk.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Budget drift projekt.
Vil vise at man sagtens kan have det sjovt og komme ud at køre for den samme slat penge folk bruger blot på at købe en std. Japaner som så skal sættes op og bruges flere penge på.
Bilen er uden afgift og 100% RUSTFRI (tro det eller ej).
Vandt Rookie klassen til DHB 2011!
Til trods for bilen var med absolut færrest kræfter ;)
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=43066
Vil vise at man sagtens kan have det sjovt og komme ud at køre for den samme slat penge folk bruger blot på at købe en std. Japaner som så skal sættes op og bruges flere penge på.
Bilen er uden afgift og 100% RUSTFRI (tro det eller ej).
Vandt Rookie klassen til DHB 2011!
Til trods for bilen var med absolut færrest kræfter ;)
http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=43066
Ford Sierra Xr4i - Drift spec.
mar 2006
Følger: 2598 Følgere: 2168 Biler: 55 Emner: 415 Svar: 4.944
sep 2005
Følger: 106 Følgere: 103 Biler: 3 Emner: 318 Svar: 2.066
mvh Denis.
jan 2007
Følger: 143 Følgere: 141 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 180
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Derudover så er de 4 udtødningsporte en STOOR restriktion i hvor godt flow der er i motoren.
jan 2007
Følger: 143 Følgere: 141 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 180
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Det kan du se under "motor" hvordan det kommer til at se ud til sæson 2014
jan 2007
Følger: 143 Følgere: 141 Biler: 9 Emner: 18 Svar: 180
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Alt er jo tilsalg for den rigtige pris, så du kan jo komme med et bud..
mar 2006
Følger: 2598 Følgere: 2168 Biler: 55 Emner: 415 Svar: 4.944
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Kom lidt for langt ud, og var på vej mod vandbarrieren ved den sidste tribune, inden udkørslen så jeg fik den bremset ned inden jeg ramte den og så da jeg sku ha den i bakgear, døde den pludselig.
Eftersom jeg havde kørt i et godt stykke tid på banen og fordi at starteren sidder LIGE under manifolden, så var den blevet MEGET varm og havde udvidet sig så meget at den sad fast!
Men da unimoggen kom og lige hev den igang, kom den første gang jeg slap koblingen og ku køre tilbage igen
Men efter den havde stået og kølet af igen, så var der ingen problemer
Men nu ved jeg da at jeg på den nye motor, hellere lige må få lavet et varmeskjold til starteren.
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.824
Hvorfor døde bilen pludseligt på driftpladsen til DHB ?
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Ja er ihvertfald meldt til, men den står og koger i tomgang nu jeg har skiftet vandpumpe efter den "nye" jeg fik smed impelleren.
Så skal lige høre om Airtex har tænkt sig at donere et sæt toppakninger, eller hvad der gør den sprutkoger i tomgang nu.
Men kigger nok derud uanset om Forden vil køle eller ej
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
Skal du til Motor festival ?
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 31 Biler: 11 Emner: 122 Svar: 1.122
Altså mit problem var den ikke fik nok tryk.
Klappen burde i mine øjne ikke begrænses af højeretryk.
Min bil kan slet ikke tage snoninger de første 20 . 30 sek. efter opstart. Jeg må langsomt "bygge det op"
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=894527
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 31 Biler: 11 Emner: 122 Svar: 1.122
Gør den galt?
feb 2011
Følger: 18 Følgere: 31 Biler: 11 Emner: 122 Svar: 1.122
Ved det desværre ikke, Da min mekaniker måtte sætte en højtrykspumpe på. for at kunne føde den med nok fuel.
Skal lige siges at jeg kører med 3,1 L blok. med diverse ændringer. Har stadigvæk problemer med at pumpen skyder benzinslangerne fra hinanden da der kommer for meget tryk.
Med andre ord det er noget problematisk lort at få det rette tryk i en gammel tunet sierra. hvilket du nok også er ved at sande nu
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Så køb en 1'er boks. Bare du gør ét eller andet.
2'er boksen giver bl.a. mulighed for bedre opløsning i fuelmaps, altså bedre finjustering.
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Fik foreslået en 1er boks ku det samme.
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Det er da en MS2 v.3.0 du skal bruge??
I stedet for at fortælle hvad du IKKE skal bruge kan folk jo være så snedige at fortælle dig hvad du så skal bruge i stedet, men det sker jo ikke...
Hvis ikke MS2 kommer til at virke 100% (det gør det...), kan du ALTID sælge det herhjemme igen med et absolut minimalt tab... Men hvis du vil brænde mere tid af inden den nært forestående sæsonstart, be my guest...
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Jo flere jeg spørger jo mere i tvivl blir jeg.
Ingen kan fortælle mig om "en samlet løsning" med alt hvad jeg skal købe fra boks til at ku nå ud i motoren, og når jeg siger jeg skal ha en 2er boks, så siger folk det heller ikke er den der skal bruges.
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Karsten, vil du overhovedet i gang med bilen? Du har efterhånden fået et halvt hundrede forslag, nogenlunde enslydende, på hvilken styring du skal vælge - jeg kan slet ikke forstå din forvirring.
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
hvis du selv vil lodde er det jo nok en megasquirt du skal ha.
Men snak med ham der skal trimme den ind.
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Ja se det er så liiige der jeg hænger i bremsen, da jeg mangler at finde dyser og styring da jeg er helt nybegynder med hvad jeg skal/kan bruge der.?!
Ville gerne hvis jeg ku spare lidt og finde nogle dyser fra en eksisterende motor, motorstyringen kan jeg godt lodde selv, men ved ikke hvad jeg skal købe.
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
Nice skal nok blive godt
hvad med motorstyring ?
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Amen altså
Så kommer der lige lidt her
2.0 Motorblok fra Ford Sierra DOHC og dertil hørende krumtapsensor.
Cp stempler fra Honda Civic Turbo K20
Plejlstænger fra Mercedes 190e (Cosworth upgrade)
Topstykke fra Scorpio 16v med dertil hørende krumtapsensor
Tændspole fra Golf IV med wasted spark, tændkabler fra golf 3 (nye skal findes).
Gasspjæld fra VAG 2.0 GTi 16v årg 1992-1995
Manifolder svejst i 2" syrefast/rustfrit stål
2 Styks TurboTechnics turboer
Svinghjul, Specielt CNC fræst til at passe til Cosworth trykfod (6,1kg.)
Kobling, Cosworth ap, nav samt trykfod (460nm)
Gearkasse MT75 5trins med powerflex i skifteren, samt svejst bøsning og titaniums shortshifter.
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
Jeg har ikke Facebook
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Se at komme i gang - det kan godt være der bliver lidt mindre tid til at ligge til måsen af Lotte, men om ikke andet er det da rart når det er overstået
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Ilægning, burde forgå, forholdsvist smertefrit, det væste blir at få styr på styringen af den
Men ja der kommer til at blive nogle motorophæng der skal løsnes det næste stykke tid..
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Så mangler du jo "bare" motorilægning. Du får travlt med de motoriserede det næste stykke tid
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Tjek evt. min side på Facebook, der er lige et smugkig på den nye opsætning
KNCustoms.dk eller bare KN Customs på facebook
Plus jeg lige er blevet ringet op om jeg kan hente bilen med bur i morgen
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
noget nyt om bilen ?
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
VAG 2.0 GTi 16v årg 1992-1995 gasspjældspotmeter
Golf IV 1.4 16v tændspole
VAG tomgangskontakt
Org. krumtapsensor
Org. topføler (knast)
HOLD KABLET STRAMT!
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 102 Biler: 1 Emner: 67 Svar: 180
Det lyder meget spænende !!!
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Der sker lidt hele tiden
Den har fået en gang "facelift" mht lys og lygter og har været på 23kgs slankekur samt fået mono visker, fjernet soltag, instrumentbord (midlertidigt) og har 2nye sparco sæder der kommer i når jeg har fået lavet hovedbøjlen til buret så jeg er klar til både semipro og pro samt der er kommet lidt flere sæt fælge til
Men som den står nu på værkstedet, parteret og støvet, så kommer der først et photoshoot engang der er ved at være lidt samling på den og den er ved at se lidt klar ud igen
mar 2010
Følger: 81 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 105
jeg har nogle oz racing fælge 17 tommer til at ligge du kan hente for 500, 60 62 31 80
aug 2006
Følger: 43 Følgere: 44 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 70
nogen 17¨ oz magnesium fælge til ligge. hvis det er.
29849317
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
Bygger selv min XR4TI nu
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=82620
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Tillykke med førstepladsen!
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
Tillykke med pokalen !
Billeder fra DHB
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=80115
apr 2003
Følger: 22 Følgere: 43 Biler: 10 Emner: 9 Svar: 131
Har nogle billder af din bil
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=79474
Godt der er nogle der viser ford flaget.
Hold dig til den V6 2.8 motor men monter et turbo kit, TRO mig det virker
Tjek min sorte mk5 Turbo Taunus
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Hehe jo tak
Bare det at få drift temperaturen til at komme op på normal gider den ikke engang, den er bare kold uanset om den står i tomgang eller ringer i begrænseren i 2 minutter
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Det er godt at ha et friskt team i ryggen
Men nåede godtnok heller ikke ind og se NOGET i hallerne udover et kvarter fredag aften efter lukketid
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 102 Biler: 1 Emner: 67 Svar: 180
Flot fighter ånd der
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Ja var faktisk allerede kørende igen takket være lidt pres og stor hjælp fra min ven der agerede chefmekaniker for mig.
Så vi tog til Horsens efter en tandstang fra den blå avis og var faktisk kørende igen senere på dagen, men nåede ikke ud på banen da vi fandt ud af krængningsstabilisatorens bøsning var hoppet ud også så den gik helt ud af sporing og kartede forhjulene når jeg drejede mere end en halv omgang.
Men søndag fik den da høvlet en håndfuld dæk ned igen
apr 2003
Følger: 70 Følgere: 69 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 852
Fik du den ud og kører igen? efter din lille kontakt med barrieren.
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Så er det sku lidt synd at sku choppe sådan i den når den er så fin med de originale XR4i skørter osv.
Og alt det glasfiber vejer jo også
Kim P:
Og hvad tror du ikke prisen på sådan en klump med gearkasse ligger i?
Det er sku billigere at smutte til England og køre en RX7er hjem og få en meget lettere motor med ca. samme antal HK at putte i så.
jun 2006
Følger: 77 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 932
http://www.youtube.com/watch?v=5Qqzgyy3jBE
jun 2006
Følger: 77 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 932
At prøve og smide en v6'er i fra den nye mustang?
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 217 Biler: 4 Emner: 329 Svar: 6.573
Når du når til det med udseendet så burde du købe den sådan et kit her :
http://img.photobucket.com/albums/v95/martinlabatts/fjcjxxf.jpg
Det er et kit du kan købe i England der stammer fra det gamle "thundersaloon" serie der kørte i slut 80´erne og starten af 90´erne. Kan købes ved m-99.co.uk
feb 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 13 Emner: 41 Svar: 320
Tør ikke og satse på det er iorden da den har stået uden for længe
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Skal du bruge pitmand og pitdame til det indendørs?
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Har du noget god undervogn?
Troels House:
Ja selvfølgelig
Desuden ser det ud til Sierraen IGEN skal køre ugen efter.
Palle og kompagni laver åbenbart noget på Køreteknisk sammen med bilmessen.?!..
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
feb 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 13 Emner: 41 Svar: 320
Du står vel ikke og mangler nogle dele til din xr4i har nemlig en komplet en i dele
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 114 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 318
Det lyder fanme godt Håber bare jeg har mere held end jeg havde i fredericia...!!
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Hehe ja har godt hørt lidt og jeg er sku klar
Så kan det lige blive prøvet af om V6eren kan tæske et par dæk i stykker denne sæson så jeg kan lære det hele at kende, eller om jeg skal ha den skide Japser motor kylet i
Men vi ses ihvertfald dernede på den brede led
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 114 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 318
Hva så, er den klar til at blive luftet d.5 & 6 marts indendørs i juelsminde erhvervspark ??? Jeg kan hilse og sige at jeg skruer på livet løs allerede for at nå det, men mit projekt har vist også taget en smule overhånd i forhold til udgangspunktet... hehe
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1147752
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.994
bare lad nogle flere sierra drifter komme til
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
jun 2006
Følger: 77 Følgere: 72 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 932
Du kan droppe wankelmotor projektet i den der. Der skal sateme laves meget om.
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.902
Feee vogn.
Vidste slet ikke at de kørte med K-jetronic.
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 102 Biler: 1 Emner: 67 Svar: 180
Ja lige ud kan den jo ikke køre
Velkommen til
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 35 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 21
maj 2003
Følger: 85 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
det er ikke en ny ting i hans verden at folk skære fjeder
det er jo custom lige som panservognen ved siden af
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 869
Er du ikke lidt nervøs over at holde lige ved siden af politiet, når du har skåret af fjedrene
maj 2003
Følger: 85 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 32 Svar: 606
Ja den er squ fin sierra vognen
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
okt 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.093
sep 2003
Følger: 36 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 16 Svar: 869
Fin racer
mar 2003
Følger: 201 Følgere: 219 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.649
Nej det er en bil ligeså meget som din Calibra.
Og har endda sågar mere tekst og flere billeder end du har inde også.