{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Audi A6 2,7 Biturbo Quattro 2000

5.204 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Lars K
Mand | 42 år | Oprettet: 28. feb 2005


Audi A6 2,7 Biturbo Quattro

Årgang:
2000
Motor:
2,7 Bi-turbo, 2670ccm, V6
Det er den samme motor som findes i S4´eren, men med anden motorstyring så den yder 230 i steder for 265 HK som S4´eren har
Hestekræfter
230 HK
320 NM fra 1500 omdr. -> masser af bundtræk!
0-100 km/t opgivet til 8,2 sec.
Topfart 242 km/t
Fælge
18" Orig. A6 fælge - de pæneste til A6´eren hvis du spørger mig
Dæk
245/40-18" Dunlop SP WinterContact (vinter)
245/40-18" Continental Sports Contact (sommer)
Undervogn
Orig. sportsundervogn
Bilstereo
Concert 2 med BOSE lydsystem
Originalt født med en Concert 1 men jeg har udskiftet den til en 2´er så jeg har cd skifter i radioen kombineret med skifteren i bagerummet.
Styling
Standard Quattro udrustning
Interiør
Lys Recarokabine og trælister
Ekstra tilbehør
Quattro 4-hjulstræk
Tiptronic automatgearkasse med skiftefunktion i rattet
Lys el justerbar Recaro læderkabine
Termoruder (dobbeltglas)
Original sportsundervogn
Navigation BNS
BOSE lydsystem med cd changer i bagagerum
Crom rudelister og tagræling
Farven er Mingblå perleeffekt
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen blev solgt videre omkring 2013.
Nypris 1.000.000 kr.
Jeg har planer om at få den poleret op når det bliver lidt varmere udenfor samt et par småting der skal fikses på den.

Bilen er udstyret med en af de bedste motorer der findes fra Audi, kombineret med A6´erens design og masser af plads.

Der kommer flere billeder af kabinen og motor når jeg fået rengjort den


Solgt 4/5-2013

Vil du se flere Audi A6 2,7 Biturbo Quattro til salg? Andre Audi eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Audi A6 2,7 Biturbo Quattro
  •   17. mar 2013 Ja jeg tror det var i 2001 den fik 250 hk.

    Jeg er ikke bekendt med at denne motor er særlig overfølsom for lange ture, altså mere end andre store motorer...


  •   17. mar 2013 Nå okay, troede faktisk de gik med 250 standart, da jeg har set flere nu med de heste. smiley Det var bare mit termiske ordforråd for at noget skulle gå istykker, hvis den gik med +250 hypper. smiley

    Er det en motor der totalt afskyr korte køreture? Nu har jeg nemlig kun 10km på arbejde. Nu ved jeg godt der er ingen motore der er glade for det, men nogle kan vel bedre holde til det end andre. smiley


  •   17. mar 2013 Så først lige din besked kl. 9.16 nu...
    Min er ikke chippen ned, den er original med 230 hk. Kan slet ikke se hvorfor den skulle springe i luften smiley
    Der er rimelig stor forskel på en 2,7 T og 2,8. Det er jo turbo eller ikke turbo og der er forskel i moment og omdrejninger. En 2,7 T har sit maks moment allerede fra ca. 1500 omdrejninger hvilket giver en suveræn køreoplevelse, som en diesel men med en benzin motor smiley


  •   17. mar 2013 De holder 100-250.000 km afhængig af kørestil.. vil tro det koster ca. 40-50.000 at skifte autoriseret.
    Mine er renoveret for ca. 25.000 km siden.
    Ring til mig ved lejlighed så kan jeg fortælle hvordan og hvorledes. 72424981


  •   17. mar 2013 Men jo, den kunne godt have interesse, skal dog lige have snakket med forsikringen først. smiley

    Hvad koster sådan en udskiftning af turboerne, og hvor lang tid siden er det de er skiftet? Og hvor lang tid/km holder sådan et par møller? smiley


  •   17. mar 2013 Interessant læsning! Mange tak. smiley

    Nu er din jo chippet ned, så burde der vel ikke være ugler i mosen? Altså man skal være bange for at den springer i luften?

    Umildbart har jeg det fint med at den er tættere på 200 end 300, og det er min forsikring ihvertfald også. Valget står jo pt. på en 2,8 med 193 hypper eller en 2,7 T. (Som skulle være lidt sjovere at kører i, efter hvad jeg har hørt) smiley


  •   17. mar 2013 Og så koster et standard service hos Audi 3500-4000 kr. Større ting kan med fordel laves i Sverige eller tyskland.

  •   17. mar 2013 Ok så lad mig svare lidt mere udførligt..
    Som sagt er turboer en følsom del som ikke holder evigt og koster en mindre formue.
    Der vil nok være nogle chippede udgaver på markedet og det er også fristende at få den chippet. Man kan for rimelige penge få 300 hk ud af motoren. Men det slider mere på gearkasse og turboer osv. Så man skal vide hvad man gør i forhold til standen på de dele. Jeg ville aldrig selv købe en som er chippet.
    Vedr forsikring så giver jeg omkring 3800 årligt for ansvarsforsikring. Jeg er 30 år og elitebelist. Så det er jo ikke galt.
    Du kan læse en masse på www.audiclub.dk
    Kunne du være interesseret i at købe min når din er solgt?


  •   16. mar 2013 Den bliver måske solgt i weekenden... smiley Spørger da jeg oprettede et emne herinde om den motor for at skille "skidt og kanel" ad på den, men den blev overspammet af folk der ikke mente jeg havde råd til at forsikre den, hvilket jo ikke var meningen... smiley

  •   16. mar 2013 Nej det synes jeg ikke den er. Men min er også meget velholdt. Den fik renoveret turboer inden jeg købte den. Og det er noget af det dyreste at skifte på den. Den har jo også store bremser osv så den koster da nok lidt mere, men jeg synes Audi generelt holder godt:)
    Har du ikke solgt din Mitsubishi endnu?


  •   16. mar 2013 Er motoren holdbar på sådan en? Eller er den dyr at holde kørende og skrue i? smiley

  •   21. dec 2012 du for Høj smiley giver du tilbage til min audi a6 ??? smiley

  •   15. jan 2012 Takker
    Den er forsikret hos FDM og jeg giver ca. 3.500 for ansvarsforsikring.
    Bilen er til salg hvis du er interesseret?


  •   13. jan 2012 Lækker vogn
    Må man spørge hvor du har den forsikret og hvad du giver for det?!!!


  •   23. jan 2011 .
    Dejlig kabine smiley


  •   23. jan 2011 RE: Nice
    Jo det ville jeg gerne, den er efter sigende nem at tune på... måske en chipning er god løsning.
    Jeg har bare hørt at man skal passe på med det da gearet måske ikke kan klare de ekstra krafter...


  •   23. jan 2011 hk
    må lige høre hvorfor du har valgt mindre hk ?


  •   23. jan 2011 Nice
    maskine.
    Skal den ikke omprogrameres? Det er jo overraskene få hk på så stor en ccm med dobbelt turbine! Jeg mener en 2,0 single frá Audi laver det samme idag.

    Super dejlig kabine og skal det vare en Variant skal det være en A6


  •   23. jan 2011 Fed
    vogn...


  •   23. jan 2011 Velkommen
    Velkommen til, mester. Kig forbi, hvis det kunne have interesse.


  •   23. jan 2011 Velkommen
    Ringtig lækker vogn


Annonce