{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Subaru Impreza 2,0 GT Turbo AWD (GC8) 1999

15.792 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Subaru  !
Mand | 36 år | Oprettet: 10. jan 2011


Subaru Impreza 2,0 GT Turbo AWD (GC8)

Årgang:
1999
Motor:
2,0 turbo og Intercooler boxer morter 4 Cylindre med en Volume på 1993
med åben Pipercross luftfilter.
Motor renoveret ved 125.000 KM med smedet stempler, ACL Racer lejer og andet Intercoole slanger fra "Prodrive"
Der er monteret Walbro 255L Benzinpumpe,FSE benzintryk reg.
Udstødning system:
HKS kopi manifol i rustfri og power wepe om en over i en TD04 turbo, med en Hayward Scott downpipe 3" fra den over i en 2,5" ran rør uden potter og ud en en Prodrive bagpot med 3,5" rærhal. Det hele i rustfri.
Org. udstødning men kat og potter fik jeg med så den kan synes ;D
Køre på v-power. 95 køre den ikke særlig godt på er prøvet men den stede bare meget ud...
Morter er blive bygget op at Skassa T i 2009 ( www.turbotoys.dk )
Kobling: greenspeed kobling

Hestekræfter
218 hk v. 5600 o/min./160 kW v. 5600 o/min.
290 Nm v. 4000 o/min.
Nu ca. 250 HK og Mn ?
Køre med 1.1 bar
Standart er 0,95 bar
Standart 0-100 på 6,4 sek.
Men skal have den ruldet når jeg finder en i området der kan det med en 4*4.
Benzin forbro:
Kan nemt få den ned på 5 km/l og kan også få den ned på 3,7 km/l.
Nu også været under 2 Km/l
Men ligger ca. 7-7.5 km/l til normal kørsel.
Fælge
17" Prodrive sommerfælge OZ Racing i guld ( 2 af dem er stjålet)
17" OZ Racing i guld 15 urea.
Org. 16" alu. vinterfælge i guld. Minder kan ikke være der for kaliber.
Dæk
215/40R17 HANKOOK K107 S1 EVO. Hvis jeg går op i 45 går de i skerimkasserene fordi den er komme så tæt på jorden.
205/50-16 vinter Alpin A4 Vinterdæk. De kan så heller ikke være der og den kommer heller ikke ud om vinteren så overvejer om der ikke skal nigen TOYO R888 på dem. eller nogen andet skiltdæk.
Undervogn
Ja så er der den smit til jorden med BC Racing BR gevindundervogn 40/50 står den på nu og så er der 30 trins justerbar hårhed ..
Før sænket 40 mm med HR fjedre
AWD træk primenemt.
Medstyrende bagsteaksel.
Servostyring der er fartafhængig.
Bremser for: Black Diamond skiver og klodser
Bremser bag: Black Diamond skiver og klodser
Armerede slanger i Black Diamond, for og bag
Bilstereo
Noget men det er jo morter lyden der er best.
Blaupunkt
Hertz ECX 165 i bag.
Hertz ESK 165L komponent sæt i for
Styling
Tågelys erstattet med PIAA fjernlys sæt 120 W nu er det bleven til 130W.
STI 5 hækvinge fra 2000 årgangen
Org. momo rat
"Subaru Impreza" ;)
Klare blink kofanger og sider
SMD diode bon til nummer plade lys i x-hvid
X-hvid pustionpære kraftig nok til køre lys
Gasdæmpere til fronthjelm i hvid (skal males guld)
Org. ladetryk målder, volt meter, olie tryk og olie termpertur måler org. fra 2000 modlen.
Udspalte lygtevasker
Interiør
Standart GT Subaru Impreza sort og grå med blå striber.

Ekstra tilbehør
Overvågnings knock sensor integreret i instrumenterne
Aircondition (Rimen er afmonteret da det ikke bliver brugt)
centrallås
4 stk. El-ruder
El-sidespejle
Org. lade tryk ure. på rat stamme.
Org. volt meter, olie tryk og olie termpertur måler også org. fra 2000 modlen.
Split bagsæder
Nå ja kop holder ;) det er så godt når du ligger med 150 rundt i et sving og en til dem i bag der ikke er til og komme til den ;)
askebære til små penge
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen kommer fra syd tyskland men har køreret 4 år i DK før jeg fik den og har køreret 150.000 km nu.. Jeg er 4 ejer af den men der har været en mellem køber før den kom til DK.

Ja denne vinter 2011-2012 er der blevin smit for minimum 20.000 kr.: Manifod HKS kopi, 4 stk. OZ Racing fælge i guld, skiver, kloser og armerede slanger af mærket Black Diamond, kobling af mærket greenspeed, åben skum filter af mærket Pipercross, gasdæmpere til fronthjelm, SMD diode pære som pustionpære. Ny turbo i den.

Vil du se flere Subaru Impreza 2,0 GT Turbo AWD (GC8) til salg? Andre Subaru eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Subaru Impreza 2,0 GT Turbo AWD (GC8)
Annonce