{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Volvo 240 Turbo 1984

20.697 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Bjørn Werner L
| 0 år | Oprettet: 26. okt 2004


Volvo 240 Turbo

Årgang:
1984
Motor:
B23ET (760 TIC)

Smidde stempler
Smidd veiv
M-Råder
405 topp
A-kam
T03 Turbo
3" Jt eksos
Autronic SM4 datasprut og MSD tenning

Motor komplett overhalt og bygd i august 2005.
Hestekræfter
ca 240
Fælge
Eiker Motorsport (norske felger) 7,5x17.
Dæk
Federal 215/45-17
Undervogn
Justerbare gule koni med lesjøfors fjører
Polyurithane foringer i forstilling og bakstilling
Diesel stag
Bilstereo
Pioneer head unit
MDS 5.25" frontsett
DLS 6x9
MOMO Polk 10" Sub
Hennessy 4x150
SPL 1x500
Styling
Styling på 240?? nei takk...GR.A vinge kanskje..
Interiør
Orginal volvo seter.
RaidHp Lesmo ratt med carbon detalj
Carbon look interiør lister
Carbon/crome girkule
90mm RaidHp turteller med shiftlight
GIK barmåler
RaidHp brannslukker
Raid belteputer
Ekstra tilbehør
Tåkelys forran
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
God bil, gode muligheter, god å kjøre, god og sladde med...går godt..!

Vil du se flere Volvo 240 Turbo til salg? Andre Volvo eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Volvo 240 Turbo
  •   18. jul 2010 hej
    hvad gid du for så en i vægtafgift


  •   11. jun 2008 syn
    er den synet og godkendt med den motor
    mvh Mads


  •   16. sep 2007 volvo
    dejlig volvo mega flot maskine sådan


  •   1. apr 2007 ......
    hej er den til salg


  •   1. feb 2007 Hey.
    Pen Volvo.


  •   19. jan 2007 hejsa.
    Fin volvo.

    og klart du skulle montere norske polaris kopi fælge......

    de pynter......


  •   7. okt 2006 Hey
    Hey fed 240..... er det ikke en b230et motor.... hvis det er hva lavede du så om på da du lagde den i ... jeg har nemlig også sådan en der skal i min.... kig forbi min.... høj herfra...
    MVH Mads


  •   18. aug 2006 ag
    Motorstyringen koster ca 25000NOK med tenning. Montering og bremsing utenom.

    Veldi lite oppdatering på bilgalleriet.dk fra meg nå.

    Vi bremsa 234.8hk og 411.5nm på 1.2 bar.


  •   18. aug 2006 davs
    Hej jeg kan se du har fået anden motorstyring hva øhhhhhh koster der og er det nemt og alt det der??? Kan jeg ikke maile til dig vil godt vide lidt mer om hvad du har lavet ved den fine volvo der fedt ellers.... Hilsen Bjørn Madsen


  •   11. jul 2006 ...
    Fed volvo. Har selv haft en magen til, de er jo ikke til at slå ihjel... Fedt at du ikke har ødelagt den med en masse styling. Det er jo slet ikke nødvendigt...


  •   28. feb 2006 hey
    ved godt det er et unormalt spørgsmål men du har vel ikke et bedre billede af din strømfordeler???

    på for hånd tak mathias


  •   22. nov 2005 vil du sælge?
    Ring venligst på 51212086 hvis du er interesseret i at sælge?


  •   23. maj 2005 Fælge
    Jeg er helt vild med dine ruller, de er super nice! smiley


  •   2. apr 2005 volvo
    det er sku en lækker volvo du har dig der.. hva står den dig i..? hvor lang tid tager den for at nå 100


  •   19. mar 2005 Hej
    Fin volvo 240 AT du har, glæder mig du heller ikke synes om styling på 240, den er jo flot som den er.


  •   17. jan 2005 hej
    fed bil og dine fæl ville jeg godt have smiley de er fed


  •   13. jan 2005 Lidt til salg...
    Hej

    Jeg har en bananmanifold og et knasthjul til overs fra min egen. Er det evt. noget der har interesse?

    Begge dele er sprit nye og har aldrig været brugt.

    Bananmanifolder passer på B19/B21/B23/B200/B230 og er af 4-2-1 typen. Prisen er kun 2.395,- + porto.

    Knasthjulet passer på B19/B21/B23/B200/B230 og er lavet i aluminium. Prisen er kun 1.395,- + porto.

    Fang mig på MSN hvis det har interesse - SputteDk@hotmail.com


  •   4. dec 2004 detaljer
    Jeg giver dig ret, en 240'er er sejest uden plast på det nederste af døre og bagende, men jeg ville renovere bilen til orginal look udvændigl så den ikke umidelbart udstråler "ombygget". Jeg bruger bilen hele året og med de orginale plast paneler og stænt skærme holdes bilen osse bedre fri for stenslag osv. Men jeg gir dig ret, den er sejest uden..


  •   2. dec 2004 Okay
    Det skal ikke opfattes som kritik, kun som en ide til dit bygge.
    Jeg syntes din bil er sej som den er nu, men der findes jo altid noget man kan gøre mere smart, osse på min bil, man blir jo aldrig helt færdig med at forfine tingene.


  •   1. dec 2004 Detaljer
    Jeg syntes kun det er småting, jeg ville sørge for at få styr på alle ledninger i motorrum, eller pakke ekstra ledninger ind i sort plast som de er orginalt, Kabinen vil være sej med et par sparco stole eller lignende, og evt holde farverne på resten af kabinen i sort eller mørkegrå.


  •   29. nov 2004 Renovere
    Det kommer jo an på hvad du har tænkt dig, personlig hade jeg det sådan at min 240'er i mange år har været min drømmebil, altså god turbomotor baghjulstræk med spær = sjov bil, og der for ville jeg ha at bilen blev som ny, over alt. Det har naturlig vis kostet men jeg syntes det er alle penge verd. Jeg syntes din bil er lige efter min stil, Eikermotorsport fælge, sænkning og turbo er klasse, og bilen ser rigtig frisk ud i karossen. Hvis du gerne vil ha ny lak, er en større genemgang af karossen nødvændig, ellers ville jeg kun lave motorrum og kabine mere færdig.
    Lykke til. Og styling passer ikke på 240, enig..


  •   29. nov 2004 hej bjørn
    Jeg har skiftet mange ting, men inden jeg startede renoveringen var bilen løbende blevet ombygget. Bilen er født som Glt, men jeg har byttet motor til en B230 med motronik motorstyring og turbo, så er der spær på bagakslen og til undervognen har jeg købt Bilstein dette var allerede lavet før renoveringen. Under renovering har jeg haft ALT adskilt og lavet rust og malet. Jeg har selv lavet bilen og lakeret alle løse dele samt undervogn, men karossen udvændig har en god autolaker malet. Derud over har jeg købt elruder, elspejle og centrallås til bilen fra en ophugger. Jeg har skiftet til 1993 model instrumentbord uden foreste hul til højtaler, købt ny gummiliste til bagrude model 93 helt i gummi uden aluliste og forrude model 93, den flade model. Bilen har fået nye orginale forskærme, 4 brugte dører fra en 93'er, brugt bagklap og alle bøsninger i undervogn. Bagerste bærearme, kardang og monentarme er kortet op med 20 mm for at få bedre plads til baghjulene der har 15 mm spacere. Bagerste skærmkant er svejst sammen kant mod kant, så man silpper for den brede kant ind i hjulkassen, den er kun 10 mm tyk hele vejen rundt nu. Det er ca det hele, jo så har jeg lavet 3" udstødning med potter fra Simons. Men jeg har faktisk lige høbt en motor fra en 850, bundkar fra 960, så kan du vel gætte hvad der skal ske til sommer.... Hilsen Visti.


  •   10. nov 2004 nøj lækker volvo
    men er den der ikke født uden turbo.. jeg kan meget nemt tage fejl men så hvidt jeg ved har alle org. turbo´er flere mannometre i instrument bordet

    men en bedømmelse herfra skal den da ha skal den da ha


  •   10. nov 2004 Hejsa
    Tja jeg har ikke rigtig gjort det op men ca. 40.000 kr. ved denne renovering. Men det skal siges at bilen løbende er blevet opdateret med bla. motor undervogn mm. inden den store " 500.000 km" eftersyn.

    Sej bil du selv har.


  •   9. nov 2004 fin bil
    Med turbo! smiley


  •   27. okt 2004 turbo
    Martin H har rett, det går bare luft inn der. Det er av aluminium med eksos skøyt feste.
    Takker for skryt! alltid like gøy.Takk


  •   27. okt 2004 Rigtig flot
    Den er flot renoveret, flot vogn, den mangler bare lige 16v toppen så var den hjemme smiley har gang i et projekt noget lignene. 7 for den flotte og velholdte bil, også for motoren som bare er kanon, kan ikke slides op!
    mvh Søren


  •   26. okt 2004 jesper M
    Den får jo bare luft der så det gør ikke så meget...


  •   26. okt 2004 turbo
    hejja fin bil hvorfor ar du sat rustfri rør lige på turbo det kan du da ikke få helt tæt


  •   26. okt 2004 Av kabin
    Bildene er tatt under bygging så noen avvik er det. På det av tureller en det gammle stygge rattet og carbon tapen er ikke kommet på interiør listene da.. Takk for at du likte bilen!


  •   26. okt 2004 rigtig
    flot vogn. Tror der er lidt forvirring med de to billeder af kabinen. det ser ud til at være fra 2 forskellige biler???? men velkomst point herfra


Annonce