Honda Crx 1,8 Type-R Vtec *Solgt* 1990

13.914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Honda Crx 1,8 Type-R Vtec *Solgt*

Årgang:
1990
Motor:
Standard:
• 1.6i-VT 16V (VTEC) B16A1

Nu:
• 1,8 Type R (VTEC) - B18C6 - fra Honda Integra
• Unit3tuning bananmanifold 4-1 (5 cm til vejbane) :)
• 3" K&N Apollo cold air intake indsugningskit, suger kold luft fra fronten af bilen
• Røde silicone slanger
• 3" blankpoleret indsugningsrør
• Exedy Stage 1 sportskobling
• Fidanza lettet aluminium svinghjul
• Komplet 2,5" Skunk2 catback
• 2,5" katalysatorerstatning
• Chippet med BRE, kører med standard ledningsnet/OBD-0
• B16 strømfordeler
• B16 indsugningsmanifold
• B16 gearkasse og trækaksler
• Carbon spark plug cover

VTEC engagement: 4800 rpm
Omdrejningsbegrænser sat til 8800 rpm

Castrol Edge Sport 0W40 motorolie
Honda MTF 3 gearolie

Tak til Brian - Formand for Honda Klub Danmark for at chippe og justere bilen ind på rullefelt.



NA POWER !!!!!!!!!!!!!!
Hestekræfter
Std. 150 hk
Std. 0-100 på 7,2

Nu:
Første måling:
202,3 hk
197 nm

Forventer 210-215 hk i løbet af foråret.

• 0-100: 5,5-6 sek. afhængig af opsætning, vejgreb osv.
Se video
Fælge
• Sommer: 17" MAK Hornet

• Vinter: Org. 14" alu
Dæk
• 215/35-17 Falken / Sommerfælge
Undervogn
• Supersport sænkning 35 mm
• Tårnstiver
Bilstereo
• HU: Sony CDX-GT35U med USB.
• Forstærker: Pyle Dryver PLAD413 4-kanals forstærker 2000 watts
• Hattehylde: JBL GTO937 6X9 100 RMS watt
• Subs: 2 X 12" Blaupunkt GTB1200
• Front: Component sæt, mærke ukendt.
Styling
• Bad look i frontklap.
• Hvide sideblink
• StyleAuto skørtesæt (sideskørter + bagkofanger)
• Aerodynamics frontspoiler
• Tonede ruder, 5% lysgennemgang i de 3 bagerste
• Blå diode nummerpladelys
• Carbon soltag
Interiør
• CRX VTEC sæder, beklædt med rødt læder.
• Momo Millenium sportsrat
• Forkortet std. gearstang
• JDM Type-R gearknob
• CRX bundmåtter
Ekstra tilbehør
• Intet særligt, udover 2 vejs alarm med startspærre.
Standard har den dog alt i el.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger

Vil du se flere Honda Crx 1,8 Type-R Vtec *Solgt* til salg? Andre Honda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Honda Crx 1,8 Type-R Vtec *Solgt*
Annonce